Eu stiu ca A.F.U. este proiectat doar pentru a determina daca forta de apasare a pedalei de frana nu este suficienta si o creste pentru a acoperi acea lipsa detectata de catre sistem , n-are treaba cu aprinderea avariilor.
El sesizeaza c-ai apasat foarte rapid pe pedala (ceea ce el crede ca este o franare de urgenta) dar pedala n-ai dus-o pana in podea si atunci el doseaza presiunea in sistem ca si cum tu ai calcat pana "la fund" pedala.
Ce chestie , m-am asteptat la dci sa fie multe probleme cu easy-r-ul datorita cuplului mai mare , cand colo sunt probleme la tce. Ciudat.
El sesizeaza c-ai apasat foarte rapid pe pedala (ceea ce el crede ca este o franare de urgenta) dar pedala n-ai dus-o pana in podea si atunci el doseaza presiunea in sistem ca si cum tu ai calcat pana "la fund" pedala.
Ce chestie , m-am asteptat la dci sa fie multe probleme cu easy-r-ul datorita cuplului mai mare , cand colo sunt probleme la tce. Ciudat.
Comment