Luk vad ca e 600 de lei,daca a pus cineva si a mers peste 10.000 km fara trepidatii ar fi minunat.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by abc View Post10.000 Km = Minunat ?
P.s. Am aproape 6.000km de la sch. ambreiaj,deocamdata trepidatiile nu sunt la fel de violente cum erau in momentul in care l-am schimbat(11.800km),poate softul nou sa fie un plus.
Comment
-
Am ajuns sa ne bucuram ca nu avem trepidatii mari pana in 10000km, cand un ambreiaj ar trebui sa tina minim 80-100kkm.
Am remarcat in ultima perioada ca pe langa modul eco si activarea permanenta a Stop-Startului induce trepidatii dese si destul de intense.In momentul in care dezactivez SS dispar si trepidatiile.Nu stiu cum se explica asta, poate sunt altii mai destepti ca mine oricum o sa ridic problema cand o sa merg in service la revizie.Deocamdata o sa renunt la doua functii importante pt mine :modul eco si SS.
Comment
-
Buna observatie cu S&S care induce trepidatiile . Acuma, pana la explicarea fenomenului este bine ca a fost semnalat . Eu tocmai am schimbat kitul de ambreiaj , am renuntat total la modul ECO , iar de acum inainte voi renunta la S&S . Metoda cea mai simpla este aceea care presupune straparea celor doi pini din mufa de inchidere capota .
Comment
-
Este asa greu de inteles ca este aceeasi cutie de viteze ca la cei cu transmisie manuala? Din ce stiu eu exista o singura diferenta si anume carcasa cutiei are o mica modificare pentru a permite pozitionarea calculatorului. Atat si nimic mai mult!
Eventualele probleme ale cutiei vor fi aceleasi indiferent de tipul transmisiei.
La schimbarea automata a vitezelor nu sunt probleme iar actuatorul, mai devreme sau mai tarziu, tot se va defecta si normal ca va costa mai mult reparatia decat la actionarea manuala.
Problemele majore la Easy-R apar la actionarea automatizata a ambreiajului. Aici este clenciul si aceasta problema ar trebui rezolvata.
Cat despre mistocareala ieftina a unora dintre voi, nu este nimic de spus. Fiecare dintre noi se comporta asa cum a fost crescut si educat si nu este nimic de comentat aici.
Comment
-
Exact gabrieln1960, problema intervine strict din soft si cum se face autocalibrarea. Altfel nu inteleg de ce dupa ce motorul este incalzit, nu mai sunt probleme cu trepidatiile. Inseamna ca acel calculator nu stie cum sa gestioneze schimbarea treptelor de viteza la rece, moment in care probabil turatia de ambreiere ar trebui sa fie mai mare pentru a preveni aparitia trepidatiilor. Din cate am inteles aceste trepidatii sunt prezente si la varianta manuala 0.9TCE dar acolo, persoana gestionand mai bine ambreiajul, poate tura masina mai tare si ambreia mai fin. E o problema ce tine de soft ce probabil va fi rezolvata dupa cateva iteratii.
Comment
Comment