O alta idee de rezolvare a trepidatiilor la prima pornire a zile . Din constatarile noastre trepidatiile apar dupa o pauza de cel putin 12 ore . Softistii cutiei easy-r ar trebui sa introduca un ceas intern (daca nu deja au) in calculatorul cutiei care dupa cca.12 ore de nefunctionare a cutiei si pentru cca. 10 minute sa introduca instructiuni de crestere a turatiei si timpului de ambreiere . Dupa cele 10 minute instructiunile actuale s-au dovedit a fi foarte bune . Simplu nu ? Oare sa fie vorba de "oul lui Columb" ?
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by c0ntele View Post1.5 dCi 90cp, are volant cu masa dubla. (Volant, nu volanta)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
1.5 dci 110CP are sigur.
1.5 sci 90CP, posibil, consider ca-s niste bani aruncati, puteau pune volanta simpla.
Originally posted by C.Mike View PostMersi pentru detalii, nu stiam ca volantele cu masa dubla se uzeaza si trebuiesc schimbate. In cazul easy-r (JS3) oare care situatie ar fi mai costititoare:1 buc volanta cu masa dubla sau n kituri de ambreiaj schimbate? :-))
O volanta cu masa dubla costa mai mult decat tot kitul de ambreiaj.
Comment
-
Si din acest motiv concluzionezi ca sunt bani aruncati pentru ca la un motor din 2006 (daca nu mai vechi) nu au folosit.
Mersi. Foarte tare argumentul. Ma asteptam la unul tehnic totusi.
Din 2000 pana in prezent constructia DMF-ului s-a modificat simtitor, la fel si tendinta de a monta astfel de volante pe motoarele predispuse la vibratii din cauza modului de functionare.
Exista un document facut de LuK foarte usor de parcurs in care se explica evolutia tehnologiei si a gradului de alegere a DMF-ului in detrimentul SMF-ului (nu-l am la indemana dar se gaseste usor). Asa ca teoria ta nu prea mai e valabila in 2018. Constructorii au alte viziuni.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Pff, eu vorbeam de ceva verificat in timp, tu imi explici din documente.
Contructorii au alte viziuni cat timp aceste viziouni se transforma in bani mai multi pentru ei.
Vorba unui coleg, mai bine puneau volanta dubla si pe panarama asta de 0.9, copia nereusita a motoroarelor similare Ford si VW.
Eu am incheiat discutia, am observat ca esti tare la teorie, dar nu inghit asa ceva, eu sunt mai practic.Last edited by catalonia; 30 June 2018, 19:38.
Comment
-
LuK e producator de DMF-uri, are date din teren, cum s-ar zice :-)
Tu esti foarte practic cu pareri strict personale, bazate pe nu stiu exact ce.
Sincer mai era unul pe aici cam la fel ca tine. Dar cum nu am dovezi nu pot spune ca tu esti (poate imi fac timp sa fac putina analiza in loguri, pe VPS, sa vedem daca nu cumva am si dreptate, cu dovezi, practice).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Easy-R a.k.a. JS3
Originally posted by catalonia View PostAcum depine ce vrei, sa-ti repare masina niste mecanici, sau niste academicieni.
Niste mecanici specializati, profesionisti, nu carpaci blocati in timp si cu tehnici pur personale (cum, din pacate, sunt prin multe service-uri de marca).
Din cate am citit pe aici, se pare ca dci cu easy-r e fiabil iar asta probabil volantului cu masa dubla si a motorului cu un comportament mai bun la rece in comparatie cu tce.
Sent from my iPad using Tapatalk ProLast edited by c0ntele; 30 June 2018, 23:38.
Comment
-
Cred ca totusi 1.5 dci de 90 de cai nu are volanta cu masa dubla. Si la motoarele cu volanta cu masa dubla apar vibratii la plecarea de pe loc, nu mi se pare o solutie. Plus ca un asemenea defect, daca ar fi atenuat de un DMF l-ar distruge rapid.
Cred ca problema e data de ferodoul discului.
Comment
-
@catalonia, pai sa folosesc rationamentul tau: daca Dusterul de 90CP cu cutie JS4 are volant cu masa dubla banuiesc ca si al meu cu acelasi motor si cutie (mai putin timoneria manuala) are la fel. Ce zici? Imi verifici teoria, e valida?I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment