Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am renuntat la plecarea de pe loc in manual cu treapta a 2-a.
    Singurul lucru pe care il fac acum este pe cat posibil de mult, dupa eliberarea pedalei de frana apas imediat si acceleratia, nu tare, doar cat sa ajunga motorul la 1500 de rotatii (cum as face si in manuala). La prima pornire a motorului plec dupa 30 de secunde in modul drive, fara sa apas acceleratia (nu am suficient spatiu de manevra).
    Nu mai am trepdidatii deloc, nici la mers cu spatele, nici la mers cu fata (parcari).
    Testez in continuare si va tin la current.
    Last edited by nickey1982; 5 October 2018, 09:10.

    Comment


    • Si la mine la fel: Trepidatiile au disparut in totalitate. Metoda 3 chiar functioneaza.

      Comment


      • Adaug un forum din Germania cu aproape 1000 de postari unde se discuta exact aceesi problema: https://www.dacianer.de/threads/kupp...chleiss.25651/

        Comment


        • Ai un sondaj pe 93 de participanți din care 42 nu au probleme
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Si 26 de voturi (aprox. 30%) care se plang de ambreiaj distrus...

            Comment


            • Deci problema e foarte grava. Si la 10% rata a defectelor la cutie mi se pare o gafa uriasa. Dacia putea face ceva destept cu cutia asta. Din pacate s-a facut de ras.

              Comment


              • Mai mult de jumatate au probleme,este un procent f mare.

                Comment


                • Ca sa ne mai descretim fruntile, o reprezentare grafica a problemei ce include masina si pe mine
                  Trebuie sa dati click pe imagine pentru a vedea animatia.
                  Attached Files

                  Comment


                  • n-are cum sa fie adevarat!
                    torquemada
                    tocmai a zis ca 42 din 93 nu au probleme.
                    tu nu intelegi cit de frumos e sa ti se prezinte doar partea plina a paharului.
                    si... parca am vazut si un pixel albastru...

                    Comment


                    • Ca să nu mai vedem pixeli albastri și să auzim decibeli mov, citim tot:

                      Originally posted by nickey1982 View Post
                      Adaug un forum din Germania cu aproape 1000 de postari unde se discuta exact aceesi problema: https://www.dacianer.de/threads/kupp...chleiss.25651/
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Ai un sondaj pe 93 de participanți din care 42 nu au probleme
                      1000 de pagini cu 93 de inși e după unii "statistică"
                      Acum 93 de posesori raportat la minim 50000 de unități TCe+Easy-R = cantitate neglijabilă
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Pai nu toti proprietarii au cont pe forumuri, doar o cantitate neglijabila... Si daca din aceia multi au probleme, inseamna ca in realitate nr este mult mai mare...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Eu am vazut 88 de participanti la sondaj,nu 93 si din acei 88 doar 42 zic ca nu avut probleme pt moment. Si daca e cantitate neglijabila intrebarea este ce au in comun cei cu probleme?Sa fie oare tipul de actuatoatere folosit,am inteles ca sunt de 4 tipuri.
                          Last edited by playmaker831; 7 October 2018, 21:01.

                          Comment


                          • Am mai scris asta, dar văd că degeaba (no offence):

                            - mulți nu fac diferență între trepidațiile motorului* și cele ale cutiei
                            - aia care fac diferență știu să facă corect crawl
                            - actuatorul ambreiaj și cele de de selecție sunt aceleași la toți
                            - calculatorul poate diferi hardware și software dar ambalajul e identic
                            - dintre cei cu probleme, apropo de grup, a făcut cineva centralizare de date (serie de fabricație, dată de fabricație, versiune de soft cutie, etc)

                            Concluzii:
                            - mașina nu se repară singură dacă intri pe forum
                            - problema expusă trebuie să ajungă la un etaj mai mare (peste reprezentanță)
                            - orice abordare mai dubioasă(plecat cu a2a) lasă urme în calculatoare foarte utile pentru CID

                            Chiar cu expunerea de mai sus și mâine aș cumpăra un L52ph2 cu Easy-R

                            * "trepidațiile" la pornire e topic dedicat ce trebuie citit
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Concluzii:
                              - mașina nu se repară singură dacă intri pe forum
                              - problema expusă trebuie să ajungă la un etaj mai mare (peste reprezentanță)
                              - orice abordare mai dubioasă(plecat cu a2a) lasă urme în calculatoare foarte utile pentru CID

                              Chiar cu expunerea de mai sus și mâine aș cumpăra un L52ph2 cu Easy-R

                              * "trepidațiile" la pornire e topic dedicat ce trebuie citit
                              In mare parte ai dreptate, dar nu in totalitate.Oare la cate reclamatii s-au facut la vocea clientului crezi ca problema nu a ajuns la un etaj mai mare,mai ales ca service-ul nu misca nimic fara aprobarea uzinei?Ca sa nu mai vorbesc de problemele semnalate peste granita.
                              In ceea ce priveste plecarea de pe loc, nici eu nu sunt de acord cu plecarea in treapta a 2a,cred ca solicita ambreiajul peste masura.
                              Apreciez optimismul tau in privinta cutiei easy-r,"dracul nu este chiar asa de negru" cum cred unii

                              Comment


                              • Stiu ca nu se repara singura masina si chiar nu am stat doar sa ma plang pe forum,am luat deja legatura cu un avocat,o sa merg din nou in reprezentanta sa spun ca a reaparut problema,o sa astept solutia propusa pt reparatie,daca o sa imi zica iar schimbarea kitului de ambreiaj o sa cer inlocuirea masini,probabil o sa fiu refuzat asa ca urmeaza sesizarea ANPC,iar apoi o sa-i dau in judecata.Din fericire pt mine la 30.000km pe taxi deja mi-am recuperat cele 400 mil.investite in masina asa ca nu am nimic de pierdut din punct de vedere financiar,insa frustrarea este mare.Eu unu dupa 4 masini Dacia Logan cumparate noi(2006-2008 Logan 1.5 Dci,2008-2010 Logan 1.4,2010-2018 tot Logan 1.4,motorizare care a fost cea mai fiabila dupa parerea mea,2018- prezent 0.9 rasy-r) spun ca niciodata nu o sa mai cumpar masina dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google