Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe site-ul Dacia, pentru Sandero Stepway, am comparat consumul urban, iar cutia manuala consuma cu 0,6 l/100 km mai mult decat Easy-R. Probabil asta ar fi cresterea de consum, daca s-ar implementa ce am zis eu. La consumul extraurban, nu cred ca ar fi diferente deoarece, nu pleci de pe loc des. Diferenta la emisii este de 2 g/km in favoarea cutiei manuale, dar nu cred sa mai creasca mult, in cazul modificarii.
    Personal, dupa 6 saptamani si 2 plinuri de benzina, timp in care accelerez la fiecare plecare de pe loc, am un consum de 8,3 l/100 de km la o viteza medie de 20 de km/h, mers doar in Bucuresti. Nu mi se pare sa fi crescut consumul, fata de cat consumam inainte.
    Last edited by nickey1982; 7 November 2018, 20:09.

    Comment


    • Mai toata lumea care are 1,5 diesel easy-r a sustitinut ca la aceasta combinatie nu exista trepidatii.
      De aceea mare mi-a fost mirarea ca, intrand intamplator pe site-ul Dacia, nu am mai gasit optiunea de a configura o masina cu aceasta motorizare / cutie.

      Nu m-am uitat cu foarte mare atentie dar, se pare ca, Dacia a scos cutia easy-r de pe motorizarea 1.5 diesel!!!
      Descoperă configuratorul online pentru Dacia Logan. Alege versiunea dorită, personalizeaz-o și estimează prețul. Află mai multe aici.


      Descoperă configuratorul online pentru Dacia Sandero Stepway. Alege versiunea dorită, personalizeaz-o și estimează prețul. Află mai multe.


      Deci daca nu ma insel eu ... se pare ca la Dacia lucrurile care functioneaza trebuie ELIMINATE.

      Comment


      • Sunt si la diesel easy-r probleme,am citit pe forum ca au schimbat kitul de ambreiaj ,dar la mai multi km,cat despre scoaterea din oferta cred ca tine mai mult de norma de poluare.

        Comment


        • Da, are legatura cu poluarea. Au scos chiar si EDC-ul in combinatie cu 1.5 de pe Duster, nu doar easy-r de la Logan diesel.

          Comment


          • Socrul meu a vrut sa ia in septembrie versiunea de dci cu Easy-R si i s-a transmis de atunci ca nu mai poate comanda diesel deoarece nu mai au voie sa il vanda pana nu se implementeaza faza cu Ad Blue asa ca si-a luat 0.9 TCE cu Easy-R. Am mers cu el, parca e total diferit de 1.5 dci cu Easy-R, a mea schimba cand e rece la 1800 ture, a lui la 3000-4000 desi nu o turez deloc...sunt total diferite si parca schimba mai rapid, la a mea se simte rau golul dintre schimburile de trepte, mai ales la primele 3.

            Plus ca si a mea la plecarea de pe loc cand se incalzeste incepe sa trepideze, cand e rece nu face deloc. Incep sa cred ca la 30.000 cat am cu ea ambreiajul a obosit si totusi a tinut mai mult ca plăcuțele pe care le-am schimbat la 27.000.

            Comment


            • pai daca are legatura cu poluarea ... de ce nu au scos si 1.5 diesel manuala?

              Comment


              • Luni am dus si eu masina in service pentru trepidatii, s-a luat hotararea schimbului de ambreiaj + volanta, volanta care se pare ca prezenta zone cu uzura destul de avansata si contribuia la transmiterea trepidatiilor. Cei de la service au zis ca pana la mine nu a trebuit niciodata sa schimbe si o volanta, pe langa kitul de ambreiaj, eu fiind singurul. De asemenea s-a zis ca si placa de presiune prezinta uzura. Masina are 24111 km.

                Comment


                • Noroc cu garantia, eu ma intreb insa ce se va intampla insa cu miile de loganuri problema... La iesirea din garantie, sau la cateva mii de km dupa ce ies, se vor vinde? Daca se va afla de problema in tara, cred ca va scadea si mai tare pretul loganului sh.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Nu stiu, si eu stau cu intrebarea asta in minte, chiar ca noroc cu garantia, mai ales cand tipul de la service mi-a spus ca o volanta noua e vreo 2000 de lei, daca trebuie sa schimb una pe an, deja investesc mai mult in masina asta decat as fi investit intr-o masina de 10 ani vechime

                    Comment


                    • NU cred ca volanta avea uzura avansata. E o bucata de fier pe care a frecat ferodoul care e oricum mult mai moale. O schimba probabil pentru ca are probleme de planeitate, ceea ce ar putea fi una dintre problemele principale pentru trepidatii pe langa cea mai mare adica materialul de frictiune.

                      Comment


                      • Ce e mai slab cedeaza. Apoi urmeaza restul. Lantul "slabiciunilor".

                        Comment


                        • Pana la urma a vazut cineva pe viu piesele uzate?
                          Eu cred ca au o uzura normala si nu asta e de fapt problema, ci softul care nu stie sa faca corect plecarea de pe loc.
                          Un disc sau o volanta uzate peste masura ar genera smucituri si in treptele superioare la schimbari, nu doar la plecarea de pe loc.

                          Eu primele trepidatii le-am simtit la fix 500 de km. Le-am pus pe baza frigului de afara (erau cam 0 grade) si a motorului rece. Ce uzura aveau oare discul si volanta la acei km?

                          Comment


                          • Defecte de fabricatie, strimbe din uzina. Grija fata de client se numeste garantie

                            Comment


                            • Pai si astea pe care le schimba acum tot defecte sunt?
                              Dacia mi-a confirmat telefonic ca nu are o solutie permanenta, ci doar schimba ambreiaj + volanta pana cand gasesc o solutie (daca o vor gasi vreodata).

                              Comment


                              • Nu au solutie permanenta, da, schimba kit-uri pana gasesc. Problema e ca nici nu recunosc ca ar avea o problema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google