Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Știu la ce se referea , doar ca asa cum ai zis și tu, distanta intre pedale, cat de mare ești în talpa, etc...
    Și eu am condus automate, dar când am piscat frana cu stângu, era sa mușc din volan. Unii nu știu frana cu dreptu.....

    Comment


    • @ gabrieln1960, cu tijele rupte nu am putut sa storc mai multe (de aceea m-am exprimat mai plastic). Dar cazurile sunt reale.
      Ca de obicei buna detalierea si descrierea cutiilor. Eu le-am punctat doar pentru diferentele functie de tip, cost, functionare, comportament, fiabilitate. As mai adauga doar ca toate (inclusiv cele cu convertizor) au avut si problemele lor.
      De acord si cu perioada de acomodare. Si mie mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu easy-rul. Cand am zis: gata am scapat si de lag, i-au umblat prin creieras. Ciao-pa mapare.
      Desi multi tind sa nu admita, stilul de condus si modul de exploatare conteaza. Singurul lucru care ma deranjeaza este subturarea. Incerc sa o evit cat pot. Pentru mine modul manual nu exista. Dupa expirarea garantiei ma gandesc serios la un chiptunning doar pentru asta. Puterea si chiar consumul nu conteaza asa mult. Sper sa fie OK cu noxele. Deocamdata mai culeg informatii.

      Comment


      • Subturarea nu mai exista dupa ultimul update de software.

        Comment


        • Nu prea imi dau seama la ce va referiti voi cand spuneti ca subtureaza. Cutiile automate in general au o functionare bine optimizata, cam toate reduc turatia motorului atunci cand nu ai nevoie de acceleratii.

          Comment


          • Pai inainte de ultimul update, in treapta a V-a mergea si la 50 de km/h sau 1300 de rpm si se auzea motorul cum gafaia. Acum, cum masina coboara sub 1500 de rpm (cand nu ai piciorul pe acceleratie) cum retrogradeaza in treapta a IV-a. La fel se intampla si celelalte trepte III si IV.
            Motorul nu se mai aude gafaind in nicio situatie.

            Comment


            • Eu am facut un update soft cutie anul trecut (2018) in luna mai si nici unul la motorul de 0.9 . Unii dintre voi au avut parte de un al doilea update ?

              Comment


              • Eu am facut in luna August 2018 primul update de cutie.
                In luna Martie 2019 am facut al doilea update de cutie si primul update de motor.
                Masina e din Februarie 2017.

                Comment


                • Multumesc Nik .masina mea este din martie 2017 . Luni 15 apr. ma voi prezenta la reprezentanta pentru solicitarea noutatilor . Curios este ca am fost la revizia anuala in luna martie , mi-au cuplat laptopul pentru stergerea erorilor dar nu au vazut nicio actualizare de soft.

                  Comment


                  • Au si cautat in mod expres actualizari?
                    Eu pe 25 Martie am fost, daca te ajuta cu ceva.

                    Comment


                    • Nu , nu cred ca au cautat in mod expres actualizari . Parca spunea un coleg ca inginerul ar fi solicitat un cod de acces de la Dacia.

                      Comment


                      • Da, ca sa imi faca primul update, s-a telefonat la Dacia. La al 2-lea update, inginerul stia codul pe de rost pentru amblele update-uri. Nu stiu daca era acelasi ca n-am fost prea atent, oricum era ceva scurt, parca din 4 cifre.

                        Comment


                        • Am auzit azi o ipoteza interesanta:
                          Istetii de la Dacia iau kitul de ambreiaj de la unii il monteaza la altii si mai nou taxeaza cu 50 % din "cheltiuieli" , adica fac profit pe carca prostilor. Oare asa o fi?

                          Comment


                          • Si daca stai langa masina cand il monteaza, oare nu iti poti da seama daca e vechi sau nou?

                            Comment


                            • Întrebarea este, te lasă să stai lângă ei?

                              Comment


                              • nikey1982
                                Nu stiu ce sa zic, banuiesc ca daca vor pot sa le faca sa arate ca noi, dar ce nu intelegeau baietii cu ipoteza(unul mecanic la un service "pe afara" ): de ce se insista la schimbat doar aceiasi marca si nu se incearca si kituri de la marci mai rasarite.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google