Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai ai garantie ? daca da , nu platesti nimic domne , ii ameninti cu reclamatie la ANPC , pai nu este inclus in garantie si kit-ul ambreiaj ? de ce te pune pe tine sa supori juma din costuri ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Originally posted by danroman View Post
      Mi-au zis că trebuie schimbat kitul de ambreiaj (50% din costuri suportate de mine).
      Asa mi-au zis si mie (primul schimb la TS4/Diesel, acum 3 saptamani) dar am sunat la VC si le-am spus ca nu sunt de acord. Dupa 1 saptamana m-au sunat sa-mi spuna ca suporta Dacia schimbul.

      Cred ca mizeaza pe naivitatea clientilor. O nesimtire din partea lor din acest punct de vedere.

      Că e consumabil și că așa trebuie, să plătească proprietarul? Da, e consumabil și plătesc, dar nu la fiecare 20.000km.
      Este consumabil DAR aici vorbim de un defect prematur generat de cutie nu de sofer (prin lipsa actionarii manuale a ambreiajului). Nu are cum sa cedeze un kit de ambreiaj dupa doar 20.000km (sau chiar mai putin).

      Și chiar dacă ar plăti Dacia schimburile, ce face omul după terminarea garanției? Ce facem cu timpul ăsta pierdut în service?
      Dupa terminarea garantiei Dacia este in continuare responsabila de problema deoarece este clar un defect de proiectare.
      Dar pentru asta trebuie timp si organizare din partea pagubitilor, sa le forteze putin mana in aceasta directie.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Ieri am lasat o sa vad cand retrogradeaza din treapta a 5 a. A mers din inertie pana cand viteza a coborat sub 40 de km la ora si turatia era in jur de 1000 rpm...abia apoi a coborat in a patra concomitent cu o crestere a turatiei pe la 1500.. o sa insist si eu sa fac din nou resetare la soft, dar nu stiu daca asta e solutia.. mi-e teama ca nu exista solutie definitiva.

        Comment


        • danroman, reclamtie la VC, daca nu inteleg trimiti mai departe la ANPC.

          Comment


          • NeMar (si altora) De ce atata preocupare pentru turometru? Spre exemplu, ce diferenta este in a schimba viteza la 2000 rpm sau la 3000 rpm? Raspuns: niciuna. Atat timp cat masina functioneaza ok, care-i problema? De ce trebuie sa stie soferul tot felul de chestii? Am mai spus aici pe forum: cu ani in urma la L1 erau zeci de pagini despre "liniutele" de la indicatorul pentru temperatura lichidului de racire. Ca sunt doua, ca sunt patru, de ce sunt doua, de ce sunt patru, ca apar prea greu sau prea repede, cum trebuie condusa masina ca sa fie totul in regula, plus altele. La L2 acel indicator a fost desfiintat si ce sa vezi, toate discutiile au disparut desi motorul se incalzeste la fel de greu sau de repede. Pariu ca daca la easy-r se elimina turometrul (si diferenta de pret fata de o masina cu cutia manuala poate se reducea la 400 euro in loc de 500 euro) nu mai erau atatea discutii despre turatia la care sunt schimbate vitezele. (completare: la Duster ph3 indicatorul pentru temperatura lichidului de racite a fost totusi reintrodus, dar vorbim despre o masina cu un pret semnificativ mai mare)
            Last edited by abc; 18 April 2019, 15:07.

            Comment


            • Originally posted by C.Mike View Post
              Se poate face proba pe cric. La mine infranarea este aproape inexistenta. Recomand o proba pe cric.
              nickey1982 te invit sa faci o proba cu rampa. Astept pareri.
              Cred ca se poate testa si impingand masina cu mana, pe liber, cu si fara acel dinte ridicat.

              Nu am de ce sa testez in rampa, pentru rampa am hill assist. Eu ma refer strict la prima plecare dupa prima pornire a motorului din zi (unde exista cel mai mare risc sa trepideze), de a pleca cu frana de mana trasa cu un dinte, pentru primii 2-3 metri, pentru a preveni trepidatiile.

              Comment


              • Sunt la biroul de avocatură și discut inclusiv varianta unui proces colectiv.
                Dar daca sunt persoane fizice interesate într-un proces colectiv, spuneți--mi aici si voi discuta cu avocații.

                Comment


                • As fi interesat, dar eu nu am schimbat inca ambreiajul, ese cel din fabrica, nu am facut decat o resetare de soft..masina trepideaza. Nu am reclamat inca la VC, nimic. Nu ar trebui mai intai sa urmez si eu acesti pasi? (schimbare ambreiaj, reclamatii la VC, ANPC) pentru a ajunge in instanta?

                  Comment


                  • Si eu sunt interesat, desi nu am schimbat nici eu ambreiajul, dar am primit pana acum 2 update-uri de soft pentru cutie. Eu am reclamat problema la VC, iar doamna care m-a sunat nu a putut sa imi garanteze ca dupa 3-5 mii de km nu reapare problema. De asemeni mi-a confirmat verbal, ca nu au o solutie permanenta a problemei, ci doar una temporara.
                    Pot demonstra de pe forumuri ca problema exista in Franta, Germania, U.K. si Romania. Am material stufos pregatit.

                    Comment


                    • Si eu sunt interesat. Nu am schimbat nici un kit(doar un update) si nici nu vreau sa se ajunga sa imi macelareasca masina fara rost doreii dacoteci.

                      Comment


                      • Nici pe mine nu ma incanta ideea sa-mi umble deja prin ea aia de la service...e totusi o masina noua, are 1 an si 4 luni, n-am nici 11.000 km cu ea... Mai oameni buni, noi astia care avem probleme le-am dat bani pentru o masina care sa functioneze perfect, in parametri. Ori masinile noastre nu functioneaza corect. Asta se cheama teapa. Nu e vina noastra ca Dacia nu are o solutie pentru problema asta! Si mie la fel mi-au spus la Merdian, ca resetarea soft-ului nu e o solutie permanenta, ci doar temporara. Am dat mai bine de 10.000 euro pe o masina defecta din start.. Daca se va intenta un proces va rog sa ma luati in considerare.

                        Comment


                        • Pe forumul din Franta si Germania, la fel se vorbeste de o actiune in instanta, dar nimeni nu a facut primul pas. Deoarece suntem europeni si avem aceleasi drepturi, un proces castigat intr-o tara europeana obliga la aceleasi rezolutii in orice alta tara europeana.

                          Comment


                          • Primii posesori au luat teapa.... Dar și următorii care au cumpărat, știind de problema, nu prea mai este teapa, sa zicem naivi sau nu au crezut ca și lor li se întâmplă. Puteți da Dacia în judecata, probabil o sa câștigați și poate va oferă înlocuirea gratis a ambreiajului pe toată durata de exploatare a mașinii, asta dacă va convine sa o lăsați în service. Succes și data viitoare sa mai țineți cont și de părerile celorlalți, ca nu cred ca Dacia va oferi o soluție de remediere finala, probabil vor trata efectul și treaba merge înainte.

                            Comment


                            • La fel si Dacia, cand a vazut ca are o probema pe care nu o poate rezolva, trebuia sa retraga configuratia de la vanzare. Vorbim de cumparator de buna credinta si vanzator de rea credinta.

                              Comment


                              • Doar ca Dacia "o face" pe timpul, nervii si banii altora. Unii oameni au murit cu dreptatea de partea lor, nu putini! Bafta in instanta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google