Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciudata scoaterea din configurator a JS3 in multe tari din vestul Europei dar in cateva mai este. La fel cu scoaterea completa a TS4 (ce pare a fi mai fiabil) de pe piata.
    Nu stiu daca normele de poluare a fost motivul. Acelasi motor cu cutie manuala polueaza mai putin decat cel cu cutie automata? Teoretic ar trebui sa fie invers. Factorul uman versus automatizare. Dar aici sunt pe un teren mlastinos.
    Discutiile despre probleme si solutii vor continua insa atata timp cat vor mai fi posesori ai acestor cutii.

    Comment


    • Multumesc Silviu pentru explicatii. Au logica.

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Ciudata scoaterea din configurator a JS3 in multe tari din vestul Europei dar in cateva mai este. La fel cu scoaterea completa a TS4 (ce pare a fi mai fiabil) de pe piata.
        Nu stiu daca normele de poluare a fost motivul. Acelasi motor cu cutie manuala polueaza mai putin decat cel cu cutie automata? Teoretic ar trebui sa fie invers. Factorul uman versus automatizare. Dar aici sunt pe un teren mlastinos.
        Discutiile despre probleme si solutii vor continua insa atata timp cat vor mai fi posesori ai acestor cutii.
        TS4 și EDC-ul de pe Duster s-au scos din motive de poluare.Se spune că cutiile automate poluează mai mult decât cele manuale deoarece sunt mai grele deci consum mai mare de carburant și în al doilea rand au tendința să schimbe treptele de viteza la turații mai mari și de asemenea sa mențină motorul mai turat într-o panta.

        Comment


        • Poate pare OK cu EDC-ul de pe Duster. Dar TS4 de pe Logan, MCV sau Sandero cu acelasi 1.5 dci dar mase diferite? Diferenta de greutate ar fi cele doua actuatoare. Destul de mica. Iar actuatoarele ar schimba in regimuri mai bune decat soferul pe manual (chiar si in panta). Si cu JS3 scos partial cum ramane?
          Si tind sa cred ca tot de poluare este vorba. De inceputul scandalului legat de noxe in care va intra Renault. Softul motor este mai de greu de pacalit cand trebuie sa mai comunice si cu ECU cutie la Easy-R.Si asa au fost destui colegi care au spus ca s-au facut compromisuri la softul Easy-R din cauza noxelor.
          Dar astea sunt doar carcoteli. Sper totusi ca pe viitor Dacia sa asigure macar piesele de schimb (actuatoare, ambreiaj, etc.) pentru cele doua EasyR-uri (unul disparut si unul pe cale de disparitie).
          Last edited by Gil26; 18 May 2019, 11:43.

          Comment







          • Обновляемая тема с ddt4all. Программа постоянно обновляется и не хочется заполнять блог одинаковыми темами. Ниже ссылки для скачивания. А в скобках дата, когда я их обновил. Внутри инсталлятор со всем…



            d7.png

            PyRen с последней базой CLIP 195 для всех автомобилей Renault и Dacia. Полностью готовые инсталляторы для Android и Windows. В данных инсталляторах находится только оригинальная база версии v195…


            image_528875.png

            image_528876.png
            Last edited by eastcowboy; 18 May 2019, 11:53.

            Comment


            • Apoi mergand pe influenta greutatii, consumului si turatiei asupra noxelor, ar trebui scoase de pe piata toate masinile cu motoare termice si cutii automate (mai ales cele hidramate) de la toate marcile. Raman doar manualele si fulg de nea.

              PS: Multumim eastcowboy.
              Last edited by Gil26; 18 May 2019, 11:53.

              Comment


              • Poate că diferența de greutate este destul de mica(15 kg) la JS3 fata de manuala și n-ar trebui luată în calcul dar de schimbat treptele sigur o face la turații mai mari decât aș face-o eu in modul manual și nu mă refer aici la modul eco.De obicei in modul automat schimba intre 3000-3500 de ture iar eu in manual schimb până la 3000 de ture .Iar la coborârea în panta, nu o dată m-a ținut cu treapta a doua până la 5000 de turații deși se cerea schimbarea în treapta a treia și a trebuit să o fac eu manual.

                Comment


                • Bun, si la cele manuale poti urca sau cobori pantele la turatii mari. Iar si la cele automate, atat la urcare cat si la coborare, poti controla turatia (implicit treapta de viteze) cu ajutorul celor doua pedale.
                  Nu intru in polemica, eu am doar un dinte impotriva jucatorilor din industria auto. Si mai ales asupra celor care incearca sa pacaleasca cu lucruri greu de digerat. Nu prea are treaba Tanda cu Manda.
                  Daca Dacia nu scotea EasyR-ul probabil acum conduceam un SxCross benzinar de 1.4 si cutie Aisin. Si atunci ca si acum am disponibili 20-25 k euro. Mai mult nu dau pe un fier cu senzori si bizbizuri.

                  Comment


                  • Originally posted by aurbrz View Post
                    Iar la coborârea în panta, nu o dată m-a ținut cu treapta a doua până la 5000 de turații deși se cerea schimbarea în treapta a treia și a trebuit să o fac eu manual.
                    La coborarea in panta si cu frana de motor, consumul ar trebui sa fie 0, pentru ca motorul e angrenat de roti, nu?

                    Comment


                    • Originally posted by aurbrz View Post
                      De obicei in modul automat schimba intre 3000-3500 de ture iar eu in manual schimb până la 3000 de ture.
                      Ma indoiesc ca nu poti controla tu sa schimbi mai jos prin dozarea pedalei de acceleratie.

                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Daca mângâi accelerația și merg la consum îmi schimba la 3000 de turații oricât aș doza eu acceleratia, la un mers normal schimba intre 3000-3500.Colegii care au JS3 cred că pot confirma.In modul eco este altceva.

                        Comment


                        • Am sapat internetul saptamani, problema trepidatiilor pot spune ca nu exista, nici un test, cateva forumuri cu cativa proprietari nemultumiti, nimeni nu a facut un video relevant, asta are 2 explicatii, ori sunt cazuri izolate si dacia le trateaza punctual, ori numarul de masini echipate cu 0,9 easy-r este infim, alte explicatii nu vad.

                          Comment


                          • O sa ma repet, dar pun eu cateva video-uri foarte relevante:


                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.






                            Rateuri plecare de pe loc 09Tce-EasyR



                            Daca e nevoie de forumuri unde sunt descrise problemele, avem in mai multe limbi: Franceza, Germana, Engleza:
                            https://communaute.dacia.fr/forum/DA.../2809171/23633
                            http://forum-auto.caradisiac.com/mar.../sujet7373.htm
                            http://forum-auto.caradisiac.com/mar.../sujet9335.htm
                            https://www.dacianer.de/threads/kupp...schleiss.25651
                            http://www.daciaforum.co.uk/forum/to...asyr-vibration

                            De pe forumurile de mai sus sunt cate sute de proprietari cu probleme. Daca o sa fie nevoie, o sa adun si sa va zic exact numarul lor.

                            Comment


                            • Scenele filmate nu insumeaza nici 10 minute iar forumurile amintite nu au impreuna 100 de pagini, probabil nu inteleg eu termenul "relevant", scuze, ce vreau sa spun este ca pentru un gigant ca Dacia, 10 minute de filmare in 3,4 ani de la lansarea
                              easy-r pe 0,9...este chiar un succes comercial. Parerea mea.

                              Comment


                              • Forumul oficial Dacia Franta are 10 pagini, cele 2 Caradisiac au impreuna 46, cel German are 50, de unde rezulta ca au peste 100 de pagini.
                                Nu am inteles cat ar fi trebuit sa insumeze filmarile? Trepidatiile dureaza cateva secunde, iar daca ai prins 2-3 reprize cred ca e sufficient, nu trebuie sa insumezi minute.
                                Acum eu nu vrea nici de departe sa te contrazic, doar vreau sa zic ca mie mi se par destul de relevante si postarile de pe forumuri si filmuletele.

                                Tocmai citeam acum pe forumul German despre o persoana din Rusia care se plangea de acceasi problema, spunand clar ca el are cutia EasyR pe motorul de 1,6l si eliminand astfel motorul ca o posibila cauza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google