@ mosoru, da se pare ca Dacia isi tine destul de bine pretul la revanzare. Dar asa cum ai spus:
Asta cred ca este cel mai important, indiferent ce spun altii, tu sa fii multumit de alegere. Eu aveam si alte optiuni cu vreo 5-9 000 euro mai scumpe la aproape aceleasi dotari. Si toate aveau avantaje si dezavantaje notate de mine sau citite pe forumuri. La EasyR eu am facut un calcul mai simplu. La celelate diferenta era de peste 1400 euro. Deci pentru doar 500 dati, chiar daca voi avea probleme tot le pot rezolva si tot ma incadrez in diferenta. E adevarat ca s-ar scadea probabil timpul pierdut si ideea ca ai masina noua si trebuie sa mergi in service pentru o problema de garantie.
Legat de statistica am spus si eu ca doar Dacia are privirea de ansamblu; cate vandute si cate cu probleme. Pe forumuri sunt destui, si am intalnit in diverse ocazii cativa posesori de JS3 ce se plangeau de trepidatii si nu sunt useri. Apoi toti care au postat pe forumuri sunt proprietari (desi unii au vandut apoi masina).
Iar asta cu ce versiune de program,soft și calibrare au cutiile JS3 de pe mașinile în cauză cred ca este tot problema Dacia. Daca au versiuni diferite si sunt siguri de programul, softul si calibrarea celor fara probleme, de ce nu le implementeaza si la cei cu probleme? Tind sa cred ca mai bajbaie si la astea. Plus ca trebuie sa le impace si cu ambreiajul Valeo lowcost de care se plang si colegii cu manuale.
Eu îmi doresc mult mașină asta, va spun drept că deși mesajul global al subiectului este, nu-ți cumpăra, nici un moment nu mi-a trecut prin cap sa sa renunț, o aștept cu nerăbdare
Legat de statistica am spus si eu ca doar Dacia are privirea de ansamblu; cate vandute si cate cu probleme. Pe forumuri sunt destui, si am intalnit in diverse ocazii cativa posesori de JS3 ce se plangeau de trepidatii si nu sunt useri. Apoi toti care au postat pe forumuri sunt proprietari (desi unii au vandut apoi masina).
Iar asta cu ce versiune de program,soft și calibrare au cutiile JS3 de pe mașinile în cauză cred ca este tot problema Dacia. Daca au versiuni diferite si sunt siguri de programul, softul si calibrarea celor fara probleme, de ce nu le implementeaza si la cei cu probleme? Tind sa cred ca mai bajbaie si la astea. Plus ca trebuie sa le impace si cu ambreiajul Valeo lowcost de care se plang si colegii cu manuale.
Comment