Originally posted by mosoru
View Post
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
- Likes 2
-
mosoru, e automata nu ai ce sa strici. Din acest motiv Dacia schimba pe garantie componente ce altfel ar fi consumabile la o cutie manuala.
Referitor la statistica, e irelevanta cat timp nu ai date si din afara "bulei" utilizatorilor nemulțumiți ce au cautat problema online. Datele din serviceuri ar fi utile si numarul total de unitati vandute (eu am niste date despre vanzari de la un punct de vanzare si nu sunt asa de mari: din pacate rapoartele despre interventii in service nu prea pot fi interogate asa asor in service, cel putin nu de cei de la receptie).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Înțeleg că la această cutie exista anumite ritualuri, de exemplu dimineața, te sui în masina, închizi ușa, apeși pedala de frana, slăbești frana de mana, pui schimbătorul in N, pornești motorul, totul în ordinea asta, dau decât un exemplu nu am citit manualul, daca nu respecți instructiunile, ce se întâmplă?
Pana te înveți cu mișcările obligatorii, mai greșești, poate greșelile făcute în perioada de acomodare au consecinte, zic, nu știu, o sa aflu pe pielea mea curând.
Comment
-
Nu exista niciun ritual diferit fata de manuala, nu trebuie sa apesi pedala de frana ca sa pornesti, schimbatorul ar trebui sa fie in N deja (tinand cont de ce zice manualul, ar trebui sa o tii in D parcata doar intr-o rampa cu inclinatie mare). Daca nu indeplinesti conditia ca maneta sa fie in D - simplu - nu iti porneste motorul. Nu exista ritual diferit pentru fiecare, singura diferenta intre toti cei care au avut / nu au avut probleme este in modul in care se conduce masina...sunt multi care au kilometri multi facuti in afara (Gabriel), la care nu se manifesta trepidatiile pentru ca nu face multe plecari de pe loc. In acelasi timp, sunt oameni care merg prin oras mult cu masina, de exemplu eu, 30.000km, cam 70% oras, trepidatii chiar si la al treilea ambreiaj schimbat. Atata vreme cat colegii pe manuala au aceeasi problema, care este contracarata de modul in care ambreiaza ei (mai turat), nu poti spune ca nu exista o problema. Atata timp cat se ignora faptul ca pe absolut toate forumurile sunt oameni care se plang, inseamna ca este clar o problema....ca nu sunt multi nu inseamna ca nu exista, ci inseamna ca nu multa lume intra pe forumuri sa citeasca. Oricum eu sincer iti doresc tot binele si sa n-ai probleme cu ambreiajul, dar sunt sceptic in privinta asta. Si eu am facut aceeasi presupunere ca tine cand am luat masina, am intrat pe forumuri, am vazut problemele, am zis ca mie nu mi se poate intampla, si s-a intamplat. De asemenea n-ai ce greseli sa faci (tocmai de aia e automata si Dacia schimba ambreiaje pe garantie ca niciodata). Este o piesa la care nu intervine eroarea umana si prin urmare nu ai ce greseli sa faciLast edited by Onixer; 30 May 2019, 11:30.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by mosoru View PostÎnțeleg că la această cutie exista anumite ritualuri, de exemplu dimineața, te sui în masina, închizi ușa, apeși pedala de frana, slăbești frana de mana, pui schimbătorul in N, pornești motorul, totul în ordinea asta, dau decât un exemplu ...
te sui in masina, inchizi usa, ... da, dar nu total, ca sa dezactivezi crawlingul (!) .
Si celelalte, optional.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by Onixer View Post. Si eu am facut aceeasi presupunere ca tine cand am luat masina, am intrat pe forumuri, am vazut problemele, am zis ca mie nu mi se poate intampla, si s-a intamplat. De asemenea n-ai ce greseli sa faci (tocmai de aia e automata si Dacia schimba ambreiaje pe garantie ca niciodata). Este o piesa la care nu intervine eroarea umana si prin urmare nu ai ce greseli sa faci
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
- Likes 1
Comment
Comment