Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am vrut sa subliniez cat de putine masini sunt la vanzare.
    1200 km, sunt la fel de incantat ca in prima zi.

    Comment


    • La 1200 km nu ai nici rodajul facut... Ce ai vrea sa se intample???????? Atunci eu ce ar trebui sa zic la 5 ani si zero probleme, sau cu loganul de 13 ani si probleme minore????????? Si cand spun minore, chiar minore, adica in 13 ani, in afara de consumabile am schimbat un semering, un cablu de acceleratie, 3 termostate si 2 capete de bara...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Asa este. Un rulaj de 100.000 Km fara probleme cu easy-r - asta inseamna fiabiliate, nu 1.200 Km sau 12.000 Km.

        Comment


        • De ce sariti ca arsi numai pentru ca omul a spus ca este incantat de Easy-R? Si eu am fost incantat chiar dupa primul kilometru parcurs iar mai tarziu am fost cucerit de aceasta transmisie si asa este si acum, dupa doi ani si 15.000 km parcursi chiar daca intre timp am mai mers ceva si cu un DSG si este drept ca nu sufera comparatie. Totusi una costa 500 euro iar cealalta sare de 1700. Sigur ca fiabilitate inseamna, din punctul meu de vedere, un minim de 200.000 km dar acum este vorba strict doar despre placerea colegului nostru de a conduce o masina echipata cu aceasta transmisie. Lasand prejudecatile la o parte v-as invita si pe cei care nu ati avut inca ocazia sa o testati pentru a va forma o parere.
          Cat despre anunturile cu Easy-R la vanzare, cine vrea sa cumpere si dovedeste o bruma de intelepciune, nu are decat sa solicite verificarea istoricului de service al masinii.

          Comment


          • Azi am descoperit cum poti sa pleci in tromba/cu scart/burnout: in treapta 2 manual se apasa acceleratia la fund, masina schimba singura treapta 1 si rotile patineaza scurt fiind limitate de interventia ESP-ului. Mai departe se poate schimba manual treapta 2 sau trece in Drive.

            Comment


            • Colegii rusi, au tot inceput sa puna poze cu rulmentul de presiune: https://www.drive2.ru/b/535759031940153701/
              https://www.drive2.ru/l/535294488277...age=0#comments (scroll in josul paginii pentru comentarii)
              Traducerea din rusa in engleza nu prea face sens, dar poate voi puteti deslusi mai bine.

              Comment


              • Din câte am înțeles eu ,la ei problema ar fi la placa de presiune in zona de contact a
                rulmentului de presiune cu lamelele diafragmei ,unde apare o uzura prematura.Acum îmi explic de ce uneori la frânare(debreiere) în treapta 1, apar trepidatii mari înainte de oprire, pur și simplu placa de presiune nu decuplează complet ambreiajul
                Last edited by aurbrz; 21 July 2019, 12:30.

                Comment


                • Are sens ceea ce spui.
                  La debreiere in treapta 1 (inainte de oprirea completa) trepidatiile apar, deoarece nu se face debreiere completa, masina inca vrea sa faca crawiling. Daca de exemplu e ridicata frana de mana cat sa se aprinda led-ul, se face debreiere completa si nu apar trepidatiile. Eu pot cel mai usor sa reproduc la prima pornire din zi, daca franez imediat dupa ce masina s-a pus in miscare.

                  Comment


                  • Cu alte cuvinte cand discul e prea cald, prea rece sau cu depuneri, trepideaza si la ambreiere si la debreiere.

                    Comment


                    • Bun,dar atunci de ce nu apar trepidațiile de la bun început și apar după 4000-5000km, înseamnă că ori calculatorul cutiei o ia razna și trebuie făcută reparametrizare după câteva mii de km,ori apare uzura la placa de presiune

                      Comment


                      • Originally posted by nickey1982 View Post
                        Cu alte cuvinte cand discul e prea cald, prea rece sau cu depuneri, trepideaza si la ambreiere si la debreiere.
                        Da într-adevăr ,la mine la cald se manifesta indiferent daca merg in oraș bara la bara sau extraurban

                        Comment


                        • Originally posted by aurbrz View Post
                          Bun,dar atunci de ce nu apar trepidațiile de la bun început și apar după 4000-5000km, înseamnă că ori calculatorul cutiei o ia razna și trebuie făcută reparametrizare după câteva mii de km,ori apare uzura la placa de presiune
                          Cu intrebarea asta fara raspuns am ramas si eu.
                          Eu aveam o alta teorie, dar m-au corectat colegii de forum. Eu mereu am comparat oarecum placutele de frana si discul de frana cu discul de ambreiaj si volanta, asa ca o pereche. La placutele de frana, stiu ca ultimul strat e putin diferit cat sa scoata un scartait la franare, ca sa stii ca trebuie schimbate urgent. Asa ma gandeam ca si la discul de ambreiaj, materialul e tot in straturi si primul strat e putin mai altfel, ori mai abraziv sa curete volanta, ori mai moale sa se toceasca mai repede si sa se dea dupa volanta.
                          Dar, poate problema reala nu e discul in sine, ci arcurile discului, care in functie de temperatura manifesta rezistenta sau elasticitate diferita.

                          Comment


                          • Colegii rusi mai vorbeau in alte articole si de excentricitatea rulmentului de presiune, uzura lamelor , materiale antifrictiune, arcurile elicoidale, etc (cam ce anticipam si eu pe aici) si faceau comparatie intre Valeo si SKF, Luk,Aisin sau Exedy.
                            Ramane intrebarea retorica a colegului georgstelsib: ce a fost mai intai, oul sau gaina. Raman la parerea ca amandoua si de vina e cocosul galic (ala cu rombul). Ambreiajul de slaba calitate este solicitat de softul nu tocmai corespunzator.
                            Pentru a sustine asta atasez cateva screenshot din ddt4all referitoare la TS4 (dar si la JS3 e cam tot pe acolo).
                            Nu aruncati cu prea multe pietre, eu incerc sa descifrez anumite lucruri doar pentru monitorizare parametrii, activare/dezactivare a 2-3 functii (sunt destul de clare pe alte forumuri) si eventual un back-up de parametrii. Deocamdata ma uit prin demo pana cand voi primi si dispozitivul. Cu PyRen nu m-am jucat inca.

                            De notat limitele de 0.2 mm ale valorilor touch point, invatarea acestora, modificarea coeficientului de frecare, calibrarea, influenta S&S si temperatura ambreiajului. Plus faptul ca toate erorile se contorizeaza asa cum a spus si colegul t0rquemada.
                            Colegii germani dar mai ales cei rusi au intrat de mult timp in detaliile astea. Nu este simplu, nu este usor, dar sunt sigur ca solutiile vor aparea si vor fi testate in afara Dacia.

                            Attached Files

                            Comment


                            • @ nickey1982 , si eu suspectam in urma cu ceva timp si arcurile elicoidale, variatia coeficientului elastic cu temperatura. Colegii rusi spuneau chiar de un joc al acestora la ambreiajele Valeo. Nici rulmentul de presiune nu pare OK la temperaturi mari. Se adauga uzura placii de presiune plus materialul de frictiune (buna analogia cu franele). Si cireasa de pe tort: neadaptivitatea softului.
                              Last edited by Gil26; 21 July 2019, 14:36.

                              Comment


                              • Si totusi exista mici artificii care se pot face, dar Dacia nu pare sa fie interesata. De exemplu, dezactivarea temporara a crawling-ului cand motorul e rece si activarea lui cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare. As merge mai departe si as adauga si dezactivarea lui, cand motorul e foarte cald.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google