Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si inca ceva. Acel video postat de mine si cele 2 imagini nu sunt randari. Dovada noi informatii si filmulete: https://www.autoevolution.com/news/2...ed-136335.html
    La noi probabil o sa difere putin bumper-ele fata-spate, dar in rest o sa fie cam la fel. Legat de cutie, o sa vedem daca introduc si la noi CVT. Nu demult am postat si eu un filmulet din Rusia unde se arata cum schimba, dar colegii mi-au spus ca nu e fiabila.

    Comment


    • De surse oficiale ai auzit, nu cred altfel nu mai postai link-ul

      Uite sursa oficială https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=hfAxQLv4Shc

      CVT-ul e pe curea, s-a dus cureaua arunci cutia
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Raman la ideea ca se vede mult mai clar masina din pozele si filmulete din acel articol, comparat cu acel film tip James Bond sau Mission Impossible, fie el si oficial.
        Oricum suntem off-topic si eu promit ca ma opresc aici cu noutatile.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          De surse oficiale ai auzit, nu cred altfel nu mai postai link-ul

          Uite sursa oficială https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=hfAxQLv4Shc

          CVT-ul e pe curea, s-a dus cureaua arunci cutia
          si, totusi, sint CVT-uri "pe curea" care au trecut si de 20k km, de 30k km, de 100k km (stiu eu cazuri).
          pe de alta parte - ce "binecuvintare" sa ai cutie semi-automata si sa-ti tremure proteza-n gura dupa 3-4-5 mii de km... pierzi vremea prin service, esti informat ca tre' sa platesti din banii tai lucrari de garantie...
          "bine lucrat, bine gindit!"

          Comment


          • Chiar daca suntem total pe langa subiect aveti in linkul de mai jos 92 de poze cu care sa va clatiti ochii. Lasam partea tehica la o parte, mie imi place enorm spatele lui Sandero. In plus portbagajul are butonul ascuns in rombul Renault sau se poate deschide din cheia briceag.

            Mai bine vedeti pozele decat prostioarele alea de filme publicitare. https://www.*******.ro/masini-noi/no...cia-41992.html



            Din pacate nu stiu de ce nu se poate pune linkul. Sursa este https://www.*******.ro/masini-noi/no...rsiunile-dacia
            Last edited by gabrieln1960; 30 July 2019, 08:03.

            Comment


            • Tastati Noile Renault Sandero si Logan au fost prezentate oficial. Ar putea arata la fel si versiunile Dacia? . Este acolo o galerie cu 92 de poze.
              Last edited by gabrieln1960; 30 July 2019, 08:12.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Mai corect explicat nu cred că se poate:
                Noutatea fiind ... oldnews + randări
                Cu tot respectul cred totusi ca nu este chiar atat de clar. Producatorul trebuie sa demonstreze practicile "neortodoxe" Poti detalia cum poate face asta? Dar mai ales producatorul trebuie sa precizeze clar modul corespunzator de utilizare (tocmai pentru ca si clientul sa evite utilizarea necorespunzotoare). Practic notiunile de corespunzator si necorespunzator trebuie bine definite.

                Apoi si cei patru pasi simpli recomandati nu sunt foarte bine definiti. Mai ales "Se impune o diagnoză via CLiP ale cărei rezultate se duc pe serverele Renault pentru analiză și statistică" si "Aștepți rezolvarea". Despre analiza statistica si calculul capabilitatii unui sistem (in cazul de fata Easy-R) chiar pot aduce date despre modul de calcul. Iar despre rezolvare pana si Dacia nu stie daca este permanenta. Colegii (mai ales aurbrz) au urmat cei patru pasi simpli si tot la iteratia pasilor 3-4 au ajuns. Clip-analiza si statistica-rezolvare partiala. Chiar si partea cu escaladarea e discutabila (de notat totusi ca cei de la Dacia au fost receptivi pana acum). Dar nimeni nu cred ca e dispus sa tot mearga in reprezentante pe post de cobai (pana la urma au achizitionat masini noi tocmai pentru a evita asta).

                Si exemplul cu telefonul nu este tocmai bun. Telefonul merge prost, merg cu el la garantie, producatorul face un update, tot prost merge, merg iar la garantie , producatorul schimba o piesa (nu se poate demonstra utilizarea necorespunzatoare), tot prost merge, iar un update, si tot asa..... Unde/care este teapa? Chiar te rog sa nu mai numesti colegii tepari pentru ca nu cred ca este tocmai corect.

                Ca sa fie foarte clar si pentru tine, nu am trepidatii, am folosit masina doar in modul automat (de 5-6 ori am trecut pe manual la inceput pentru a testa comportamentul masinii), deci nu pot fi numit tepar si nici nu ma simt vizat.

                Comment


                • Nu cred ca are relevanta daca folosesti masina in manual sau automat. Nici in manual tot nu te lasa sa schimbi cum vrei tu. Producatorul trebuie sa puna "safety features" tocmai pentru a preveni utilizarea necorespunzatoare. De exemplu, in manual nu poti pleca cu treapta 3 de pe loc (desi cu o cutie manuala, ai putea).

                  Comment


                  • @ nickey1982, am mentionat nefolosirea modului manual doar prin prisma temutului CID sau "practicilor neortodoxe". Daca colegul t0rquemada reuseste sa demonstreze "eficienta" contorizarilor ar trebui sa explice si de ce plecarea de pe loc in treapta2 dauneaza EasyR-ului. Eu nu am sugerat asta dar nu am alte argumente decat "vorbele din batrani" referitoare la frane si ambreiaj. Iar manualul recomanda acest lucru in diferite situatii si nu limiteaza numarul/frecventa acestora. Plus ca la tractorasul meu treapta2 este foarte lunga la retrogradare si consider asta un lucru bun (schimbarile 2-1-2 nu sunt asa dese si treapta1 este mult mai rar folosita). Deci practic daca nu sunt oprit pe loc pot accelera din treapa2 fara probleme. Asa este softul original al masinii. Daca ambreiajul ar suferi daune din cauza aceasta atunci softul ar trebui modificat si ar trebui mentionat si in manualul de utilizare.

                    La intrebarea retorica a colegului: "Țeapă cumva ?!" as raspunde ca cel putin la mine nu este cazul atat din partea Dacia cat si a mea. Ba mai mult, pana acum sunt multumit in putinele contacte pe care le-am avut cu reprezenta sau cei de la Dacia. Deci nimeni nu a tepuit pe nimeni.

                    Zilele trecute am facut vreo 2 000 km in diferite conditii (autostrazi, drumuri de munte, trafic bara la bara). EasyR-ul s-a comportat exemplar in toate cazurile. Pana acum nu am avut nici o problema tehnica cu Dacia mea asa ca sunt un posesor multumit. Iar daca voi avea probleme voi vedea cum le voi rezolva. Si cu cat am mai multe optiuni cu atat mai bine.
                    ​​​
                    Last edited by Gil26; 3 August 2019, 17:03.

                    Comment


                    • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      Tastati Noile Renault Sandero si Logan au fost prezentate oficial. Ar putea arata la fel si versiunile Dacia? . Este acolo o galerie cu 92 de poze.
                      Nu
                      In primul rand sa vedem daca o sa mai avem easy-r pe Logan 3.
                      Easy-r a fost retras si de pe Logan 2 (diesel).
                      Presupun ca bordul o sa aiba elemente de la Duster ph3 (ceasuri, butoane tip pian)
                      Last edited by abc; 4 August 2019, 05:54.

                      Comment


                      • Deși este offtopic, tu având TS4 (ambreiaj cu trepidații incluse)* nu JS3

                        Originally posted by Gil26 View Post

                        Cu tot respectul cred totusi ca nu este chiar atat de clar. Producatorul trebuie sa demonstreze practicile "neortodoxe" Poti detalia cum poate face asta? Dar mai ales producatorul trebuie sa precizeze clar modul corespunzator de utilizare (tocmai pentru ca si clientul sa evite utilizarea necorespunzotoare). Practic notiunile de corespunzator si necorespunzator trebuie bine definite.

                        Asta nu e problema mea, ca utilizator final ai un manual în care scrie cum să folosești cutia. Dacă nu scrie ce să nu faci asta nu înseamnă că e permis sau interzis.

                        Apoi si cei patru pasi simpli recomandati nu sunt foarte bine definiti. Mai ales "Se impune o diagnoză via CLiP ale cărei rezultate se duc pe serverele Renault pentru analiză și statistică" si "Aștepți rezolvarea". Despre analiza statistica si calculul capabilitatii unui sistem (in cazul de fata Easy-R) chiar pot aduce date despre modul de calcul. Iar despre rezolvare pana si Dacia nu stie daca este permanenta. Colegii (mai ales aurbrz) au urmat cei patru pasi simpli si tot la iteratia pasilor 3-4 au ajuns. Clip-analiza si statistica-rezolvare partiala. Chiar si partea cu escaladarea e discutabila (de notat totusi ca cei de la Dacia au fost receptivi pana acum). Dar nimeni nu cred ca e dispus sa tot mearga in reprezentante pe post de cobai (pana la urma au achizitionat masini noi tocmai pentru a evita asta).

                        Iar începem. De ex. Se vând 10000 de JS3, din ele 100 au probleme, din cei 100 cu probleme, 10 se duc în service, dar nu au timp astfel că doar 2 din cei 10 trec prin toate etapele, statistic și oficial Dacia știe că din 10000 de JS3-uri 2 au probleme iar 98 își repară mașinile pe forumuri și/sau feisbuc - ce zici se chinue să modifice calibrarea cutiei

                        Si, exemplul cu telefonul nu este tocmai bun. Telefonul merge prost, merg cu el la garantie, producatorul face un update, tot prost merge, merg iar la garantie , producatorul schimba o piesa (nu se poate demonstra utilizarea necorespunzatoare), tot prost merge, iar un update, si tot asa..... Unde/care este teapa? Chiar te rog sa nu mai numesti colegii tepari pentru ca nu cred ca este tocmai corect.

                        Ai citire selectivă, caută pasajul la care faci referire

                        Ca sa fie foarte clar si pentru tine, nu am trepidatii, am folosit masina doar in modul automat (de 5-6 ori am trecut pe manual la inceput pentru a testa comportamentul masinii), deci nu pot fi numit tepar si nici nu ma simt vizat.

                        *ambreiajul la dCi, indiferent de versiune, cel puțin pe furnizorul deja montat pe mașini, are un material predispus la trepidații, rămâne de văzut când apar
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Asta era pasajul:
                          Originally posted by t0rquemada View Post

                          PS. Când telefonul merge prost și ai citit tu pe net că faci nu știu ce update și îl strici de tot apoi te duci cu el la garanție cum se numește ? Țeapă cumva ?!
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Deși este offtopic, tu având TS4 (ambreiaj cu trepidații incluse)* nu JS3

                            *ambreiajul la dCi, indiferent de versiune, cel puțin pe furnizorul deja montat pe mașini, are un material predispus la trepidații, rămâne de văzut când apar
                            Sa inteleg ca la JS3 nu e asa, desi se pare ca mai multe si mai dese sunt problemele aici?

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Asta era pasajul:

                              Repet, daca update-ul e unul oficial facut de producatior, atunci nu e teapa, ci e vina producatorului.
                              Daca te apuci sa faci root si sa pui nu stiu ce soft facut de baieti, eventual cu o versiune mai noua de Android care nici nu exista oficial pentru telefonul tau, atunci da, e vina utilizatorului si se numeste teapa.

                              Comment


                              • Inca un schimb de ambreiaj din Brazilia: https://www.youtube.com/watch?v=rmb8lKRbQuQ
                                Masina are 72 de mii de km, discul pare foarte uzat si din cate imi dau eu seama doar 2 din 4 arcuri mai fac contact cu volanta.
                                Ce am mai vazut e ca din partea de soft se pot face multe teste legate de schimbarilie intre toate treptele si punctul mort.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google