Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multumiri . Oferta bogata , am ce citi urmatoarele zile . Se pare ca trebuie sa o faci in cunostinta de cauza . Material , fixare cu nituri sau adeziv , conditii de utilizare , etc. Daca este cineva mai priceput sau mai experimentat in domeniu ar trebui sa-si exprime opiniile.

    Comment


    • Originally posted by georgstelsib View Post
      De ce nu vibreaza in demararea cu tr. II-a ?
      Nu vibreaza, pentru ca nu cupleaza complet ambreiajul, decat dupa ce apesi putin acceleratia si astfel, cuplarea completa are loc undeva inspre 2000 de rpm, unde nu mai sunt probleme.

      Comment


      • Si eu oare de mai mult de doi ani ce spun ? Nu v-am explicat destul de clar? Cititi cu atentie explicatiile cu foarte multe pagini in urma , ale mele si ale celorlalti colegi.
        Mai repet odata . Este necesar ca softul sa comande o turatie mai mare la cuplarea treptei I-a . Daca producatorul nu o face , noi trebuie sa gasim ferodouri de alt tip , cu o alta compozitie , mai stabil in proprietati la temperaturi diferite si grad de uzura . QED. De asta am incercat sa va suscit curiozitatile tehnice legate de ferodouri , in speranta ca unul dintre voi va trage "lozul castigator".

        Comment


        • Da usor de zis, da jos cutia, demonteaza ambreiajul, scoate discul defect, monteza alt disc, prefabricat in prealabil cu alte ferodouri ceramice sau altceva, kevlar, azbest, pune cutia la loc, calibreaza robotul, fa probe sa vezi ce minune a iesit.
          Daca nu a iesit lucrarea se reface operatia de la inceput cu alte piese, alte material pe disc sau originale de fabrica, pe banii vostri bineinteles. Mult succes.

          Comment


          • Eu le-am scris acum mai bine de un an, la cererea doamnei de la VC, un email prin care am rugat inginerii sa creasca putin turatia la plecarea de pe loc. Dar, niciun raspuns sau fapte.

            Comment


            • Da George ai dreptate si sa mananci este greu : ia bolul , sufla in ciorba , ridica lingura , deschide gura , soarbe , mesteca daca este cazul, inghite si apoi iar de la inceput . Eu nu inteleg altruismul tau , empatia ta fata de noi cei care ne chinuim de moarte cu aceste vibratii ale cutiei easy-r. Mie de exemplu nu-mi pasa de problemele celor cu motorul de 1.0 sce . Sunt niste subtilitati tehnice , uneori dublate de limbaj pe care multi dintre noi nu le pricep . Ce sa fac ,unora nu le place comportamentul profesoral , au "alergie" la acest corp profesional . Totusi progresul s-a realizat si cu 95% transpiratie , nu doat cu 5% inspiratie. Poate ca este nevoie sa transpiram si noi putin.

              nickey1982 , sigur interventia ta la VC este laudabila . Dar sunt sanse extrem de mici ca sa aiba o finalitate . Filiera este extrem de lunga . Mai intai firma culege informatii , daca sunt ingrijoratoare convoaca un consiliu tehnic care propune solutii de remediere, dar uneori dupa un timp de studiere. Apoi echipa de softisti se pune in miscare urmare a propunerilor inaintate de inginerii de specialitate, urmeaza teste . Uite cat de greu a aparut un update la injectie motor si doar un update la cutie . Deocamdata ne descurcam onorabil cu artificiile descoperite de colegii nostri si ne descurcam bine . Eu si fiecare dintre noi am avut vibratii la o ambreiere grabita , incorecta la cutiile manuale si nu am facut depresie din aceasta cauza , nici macar nu le-am bagat in seama .

              Comment


              • Am fost rugat sa adaug ultimele capturi de la nemti.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.

                Comment


                • @ georgstelsib, subscriu. Ferodourile au cea mai mare parte din "vina". Dar asa cum ai mai spus eu nu as exclude nici celelalte elemente ale lantului cinematic (disc, arcuri elicoidale, rulment presiune, volanta, etc). "Zdruncinaturile" sunt generate mecanic. Apoi nici softul (cutie si motor) nu ajuta deloc. Softul motor se poate imbunatati fara probleme. Despre soft cutie nu sunt prea multe date dar sunt absolut sigur ca vor aparea si aceastea (desi un coleg m-a contrazis). Si eu sunt convins ca marirea turatiei ar ajuta. Iar calibrarea si invatarea acelui "kiss-point" se poate face insa destul de usor, ajuta desi nu rezolva in totalitate problema. Eu nu am mare experienta, acum invat si eu multe lucruri despre "minunatia" asta. Apoi eu am TS4 si nu am inca aceste trepidatii, am incercat doar sa inteleg problemele colegilor si sa ajut atat cat ma pricep. Pot posta un mic tutorial (nu trebuie sa fiu rugat) despre aceasta calibrare si pasii care ar trebui facuti dar eu nu am aplicat-o inca pentru ca nu am avut nevoie (m-am pregatit totusi pentru a o avea in caz ca trebuie sa apelez si la metoda asta).
                  Last edited by Gil26; 21 October 2019, 20:23.

                  Comment


                  • Eu am deja 7200 km. Pot spune că nu am încă problemele clasice. Există, le simt dar probabil că aplic fără voia mea tehnicile de supravieÈ›uire citite aici. Mai plec cu a 2 a, mai plec cu frâna de mână un dinte trasă, i-am făcut È™i o curățare până a mirosit puÈ›in a ambreiaj. E ceva ce fac natural citind pe aici probabil sa preîntâmpin problema ce inevitabil va veni până la urmă. Cert este că încă nu tremură rău, o mai apuca uneori în traficul ăsta infernal din BucureÈ™ti dar este încă foarte rar.
                    ce mă deranjeaza realmente este mersul in șuturi dimineața, primele minute. E ca și când se îneca vechea 1300 de la prea mult soc tras. Nu am timpul fizic dimineața să las sa se încălzească 5 minute. Că nu face daca apuc să o încălzesc (2 copii mici, disperare dimineața pentru gradi/școală, cei cu copii vor înțelege exact).
                    In rest sunt super incantat de motor+cutie. Pentru nevoile mele este arhisuficient! Am scăpat de durerile piciorului stâng în București iar în extraurban e o plăcere. Consum minunat (fără climă) toate nevoile de confort sunt îndeplinite (climă, pilot, medianav, geamuri electrice, senzori plus cameră). As schimba scaunul azi dacă aș putea...e șezutul prea scurt pt mine și după câteva ore mă dor picioarele. Cotiera foarte comoda...
                    una peste alta e ok, chiar neașteptat de bine!
                    Drumuri bune tuturor

                    Comment


                    • @ rodavidoff, multi kilometrii fara probleme si tie. De trepidatii si "dat in nas" se plang si colegii cu manuale odata cu scaderea temperaturii si cresterea umiditatii. Cred ca incalzirea motorului vreo 2-3 minute ar ajuta si procedurile banale la pornire si plecarea de pe loc pot evita aceste lucruri.
                      Zilele trecute de nevoie am facut vreo 1500 km. De pe autostrazi am intrat in aglomeratia din doua orase mari. Atunci se spune ca ar aparea aceste trepidatii. Am urmarit cu atentie dar nici vorba de ele. Cred ca daca se preintampina de timpuriu atunci se pot evita pentru o perioada destul de lunga (eu am depasit 36k km si nu le am desi l-am "batait" destul si in trafic urban).
                      Si em mai spus ca sunt foarte multumit de Sanderica (chiar si de scaune), poate singurul minus ar fi stabilitatea dar m-am obisnuit si cu asta.

                      Comment


                      • Asa cum am promis atasez un mic tutorial ddt4all cu pozele aferente. Captura cu calibrarea ambreiajului (de pe masina) a fost facuta cu ceva timp in urma (atunci aveam doar 5 ECU din care unul rosu), nu am avut timp sa realizez alta, pentru exemplificare insa cred ca este OK. Precizez ca eu nu am folosit aceasta procedura deoarece nu am trepidatii si nu doresc sa umblu la ceva ce functioneaza bine. Dar userul serge se pare ca pe aceasta a folosit-o si a descris-o. Am mai atasat si o captura cu parametrii invatati din Demo, dar si conectat tot asa va fi (actiunea Learnings information). Cred ca ar fi bine sa o salvati (chiar si un screenshot) inainte de calibrare pentru a putea compara valorile.
                        Daca in scurtul tutorial am omis sau gresit ceva rog colegii cu mai multa experienta sa adauge sau sa ma corecteze.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Atasez doua capturi si din celalalt program PyRen (cam tot acelasi lucru ar face) dar cu el mai am de invatat, imbunatatit si lucrat. Ar mai fi si CanClip (a ajuns la versiunea 190) dar nu l-am instalat pentru ca nu sunt sigur ca ar lucra cu chinazaria mea de ELM.
                          Cu ceva timp in urma colegul eastcowboy (cu toate multumirile de rigoare)a urcat pe acest topic un fisier foarte interesant: easyr din care atasez cateva capturi legate de calibrare. Desigur ca sunt multe alte lucruri utile (inclusiv descriere coduri eroare). Se poate vedea si postul #3863.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Multumim Gil . Apreciem mult disponibilitatea ta de a impartasi din experienta proprie . Cred ca o sa fie de un real folos tutorialele tale .

                            Comment


                            • Originally posted by Gil26 View Post
                              Atasez doua capturi si din celalalt program PyRen (cam tot acelasi lucru ar face) dar cu el mai am de invatat, imbunatatit si lucrat. Ar mai fi si CanClip (a ajuns la versiunea 190) dar nu l-am instalat pentru ca nu sunt sigur ca ar lucra cu chinazaria mea de ELM.
                              pyren e echivalentul CLiP cum DDT4ALL este pentru DDT2000 :-)

                              pyren foloseste baza de date CLiP.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • @ Silviu, multumesc, asa este. Dtt4All este mai simplu si intuitiv. Datorita unui coleg de forum caruia ii multumesc public si pe aceasta cale (adevarat programator) am primit o baza de date DDT2000 dedicata. Sunt multumit cu programul. Dar ma joc putin si cu PyRen, este mai complex, ofera mai multe dar trebuie avut mai mare grija. Am extras data1.hdr si data2.cab din CanClip190 dar am avut ceva probleme cu extract.py, apoi userul amokkspb (tutorialele sale sunt utile) a urcat-o pe forumul lor si nu mai e nevoie. Recomand sa se citeasca si forumul rusesc. Desi au alte motorizari se pot gasi lucruri interesante (discutii, tutoriale, etc.). Un link de pe acolo: https://www.drive2.ru/l/483827173614944526/. Despre asta insa pe topicul dedicat.

                                On topic. Nu am trepidatii inca (desi un coleg a dat o cifra acum ceva timp: dupa exact 15k km). Sunt constient ca ele pot aparea dupa urmatoarea "cheie" (desi sincer nu prea vad de ce) sau dupa 100k km. Daca vor aparea voi vedea cat de deranjante sunt, apoi poate voi face o recalibrare (nu cred ca vor aparea in cea a mai ramas din garantie), si functie de situatie o schimbare ambreiaj, volanta, rulment de presiune pe original sau chiar marci echivalente. Pentru ca sunt multumit de masina. Apoi mai vad ce si cum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google