Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revenind on-topic atasez si o captura cu calibrarea in modul DDT din PyRen (a se vedea si sublinierea care pare sa fie ignorata). Acest program are si avantajele sale.
    Pentru cine tot insista pe utilizarea EcuTweaker (sunt de acord ca este mai comod) desi chiar dezvoltatorul aplicatiei spune ca este preferabila folosirea ddt4all pentru Windows (sau chiar Mac, Liniux), rog sa reciteasca posturile #5018, #5019 (cu "ELM-ul nu se mai conecta , mai rau se autoinchidea" si reinstalarea programului).

    Cu cat avem mai multe optiuni cu atat cred ca este mai bine. Fiecare poate alege functie de preferinte si\sau necesitati.
    Attached Files

    Comment


    • Oare mă poate ajuta cineva cu recalibrarea în zona Clujului?

      Comment


      • Incearca sa fii independent . Este mai comod si mai ieftin. Cumpara ELM-ul indicat de Nikey 1982 .Telefon smart cred ca ai , tutorial detaliat ai mai sus . Este mult , mult mai simplu decat anticipezi . O sa fii entuziasmat dupa operatiune. Daca te incurci undeva , poti cere sfaturi cu incredere , nu o sa fii repezit de colegii de forum.
        Last edited by georgstelsib; 18 May 2020, 20:10.

        Comment


        • Daca sunt mai multi doritori pot sa incerd sa fac un tutorial complet pentru recalibrare easy-r , asa cum am procedat la mine ( am facut doua recalibrari cu succes).

          Comment


          • Revin si eu cu un mesaj, dupa circa 2 luni cred, de cand am facut calibrarea, incepuse sa trepideze usor in anumite momente, am mai facut o calibrare, si totul pare ok. Am facut calibrarea cu motorul si uleiul cald de data asta, dupa un drum foarte lung, de circa 500km, nu am circulat cu masina decat foarte putin dupa calibrare dar totul parea ok

            Comment


            • Da, e clar, deci dupe indelungi zvircoliri si chinuri groaznice ale posesorilor s-a gasit rezolvarea eliminarii trepidatiilor la JS3,
              Uzina pitesti sa bage la cap si sa furnizeze ca dotare de serie un kit complet de recalibrare cute robotizata ce contine :
              -- un laptop - telefon android - cu softul aferent,
              -- interfata de conexiune cu masina
              -- Si bineinteles ascuns in portbagaj si un injiner care sa efectueze manevra de calibrare.

              Comment


              • Uite , ai punctat foarte bine . Pe scheletul prezentat de tine , mai putin inginerul care poate fi oricare dintre voi , voi schita tutorialul .

                Comment


                • Nu mai e nevoie. Uzina Pitesti ne-a dat masina. Noi trebuie doar sa punem in aplicare tutorialul lui Gil26 din 23 octombrie 2019. https://www.loganclub.ro/forum/forum...36#post3643236
                  Daca ne da si un inginer in portbagaj, cresc cheltuielile, vrea papa si rachiu. Iesim mai ieftin cu un ELM327 + DDT4ALL. Sau doua, pentru cei mofturosi ca mine, care vor "pe doua carari", usb si wi-fi.
                  Attached Files

                  Comment


                  • @ Urs, multumesc pentru citarea acelui turorial. Dar a fost facut cu informatiile de atunci (chiar daca un distins coleg pentru care am toata stima facuse deja cateva calibrari).
                    Ulterior am gasit mai multe pe la colegii rusi (care sunt foarte darnici in informatii) si le-am postat si pe acestea. Plus alte completari.
                    Apoi au venit si calibrarile facute de alti colegi , Onixer , georgstelsib si nickey1982 .
                    Desi esenta este aceeasi, cred ca este foarte bine ca ele sa fie puse si intr-o alta forma.
                    Cum am mai spus calibrarea este simpla si usor de facut, are efecte benefice (pentru cat timp ramane de vazut) si poate fi facuta de oricine cu respectarea anumitor conditii si cerinte.

                    Comment


                    • O tempora!
                      Acum am mai citit si eu de pe acolo (si revizia A, acum este pe la C a tutorialului).
                      Imediat in postul #4713 am raspuns cu detalii (inclusiv CAN2) colegului nickey1982 la intrebarea (inca de atunci) referitoare la interfata ELM.
                      Si tot pe acolo detalii despre resetarea intervalului de revizie.
                      Iar detalii despre calibrare au fost si posturile #4945 si #4879.
                      Acum sunt acuzat (sau asa a interpretat cineva) ca nu las pe altii sa faca calibrarea!
                      Last edited by Gil26; 19 May 2020, 14:20.

                      Comment


                      • Daca nu mai este nevoie , sa fiti sanatosi .

                        Comment


                        • Eu cred (si am scris asta) ca si o alta sinteza referitoare la calibrare ar fi binevenita.

                          Comment


                          • Numai ca altii nu cred asa . Eu am multe indoieli , am nevoie de multe confirmari , caut mereu completari si informatii complementare , dar ma sperii cand vad persoane atat de sigure pe ei si am complexe de inferioritate .

                            Comment


                            • Onixer ti-ai notat cumva la cati km ai facut prima calibrare si la cati cea de a doua? Sunt curios de intervalul de km aproximativ de care este nevoie. Eu o sa fac capturi de ecran la fiecare calibrare pentru a vedea diferentele de valori si voi nota si nr. de km pentru a avea o evidenta.

                              Comment


                              • Originally posted by georgstelsib View Post
                                Daca sunt mai multi doritori pot sa incerd sa fac un tutorial complet pentru recalibrare easy-r , asa cum am procedat la mine ( am facut doua recalibrari cu succes).
                                Sunt foarte interesat de un astfel de tutorial.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google