Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca posturile se considera off-topic se pot sterge si imi cer scuzele de rigoare (sper ca si altii sa procedeze la fel).

    Referitor la "Iarasi... inveti pe altii" si "pozitia de profesor", nu m-am erijat in absolut nimic, eu am oferit tot timpul niste informatii, fiecare le judeca\interpreteaza\foloseste in felul sau.
    Si nu cred ca am gresit cu nimic atragand atentia si asupra unor potentiale riscuri.

    Apoi nu vad nimic rau in faptul ca voi mai urca si eu un tutorial despre calibrare. Cine doreste il poate citi, cine nu-nu.

    Comment


    • Va rog eu mult sa dicutam constructiv si sa nu ne mai acuzam intre noi. Bineinteles cand informatiile oferite de noi nu sunt corecte, trebuie sa fim corectati (eu nu ma supar cand mi se atrage atentia). Fiecare e liber sa contribuie cum vrea si poate. Voi chiar sunteti doi colegi care contribuiti cu informatii foarte utile, chiar nu vad rostul sa va tachinati.

      Comment


      • Subscriu la cele spuse de nickey1982. Ma opresc aici si ma apuc de tutorial.

        Comment


        • Si acum revin cu o intrebare. Oare noi dupa ce facem calibrarea, nu ar trebui sa apasam si pe butoanele Start si Stop din captura de mai jos?

          Capture.jpg
          Attached Files

          Comment


          • Si mai sunt cateva lucruri care au fost\sunt omise (le voi pune in tutorial), vezi si atasat.
            Attached Files

            Comment


            • Si ca sa raspund la intrebare, nu trebuie apasate cele doua butoane in cazul acesta (se poate vedea ca "routine completed and OK") dar e foarte bine sa se verifice si celelalte conditionari. DDT4ALL este derivat din DDT2000 care a fost creat pentru echipa de ingineri de dezvoltare de la Renault. As mai detalia dar sunt putin pe "fuga".

              Comment


              • Chiar inainte sa inchei (apoi ShutDown) am gasit asta. Pentru cine doreste un tutorial de calibrarea facut pe Lada Vesta cu EcuTweaker: https://www.drive2.ru/l/553577992257798580/

                Comment


                • John Snow , Suiram16 aveti PM . Deschideti mesageria.

                  Comment


                  • Pentru cine mai doreste . Tutorial detaliat calibrare easy-r : https://www6.zippyshare.com/v/A76hMSmg/file.html

                    Comment


                    • Link de rezerva : http://www.girlshare.ro/3769918948.4
                      Aici se pastreaza mai multe luni (are reclame).

                      Comment


                      • Multumim, eu l-am verificat de cand l-am primit in avans, e ok. Eu o sa prefer laptopul in continuare, dar am si ECU Tweaker de backup. Am testat si citit valorile existente ale cutiei cu succes cu el, fara sa fac si calibrarea.

                        Comment


                        • Multumim pt.tutorial @georgstelsib,este foarte bine structurat si ne ajuta mult pe cei care n-am facut inca calibrarea.Am o singura nedumerire,am vazut ca la calibrarea cutiei, ai sarit peste etapa diagnosticarii si resetarii erorilor care apare in tutorialul rusesc.Oare nu exista riscuri daca nu se face aceasta resetare?
                          Last edited by aurbrz; 21 May 2020, 20:14.

                          Comment


                          • Orice tutorial este binevenit. Desi pe langa copy-paste (dovada repetarea pct. 1 din pasi calibrare pe care nu am sesizat-o nici eu cand am facut traducerea), resetarea eventualelor erori, tensiunea bateriei,....., ar mai fi si alte multe semne de intrebare.
                            Dar nu doresc sa intru in polemica (desi nu am sesizat nici "experienta" celor xxxx calibrari) asa ca : no comment.

                            Comment


                            • Din cate am citit pe forumul rusesc, daca exista erori pe CAN si nu se face resetarea lor,dupa calibrarea cutiei exista riscul sa nu mai porneasca motorul si trebuie reluat totul de la inceput

                              Comment


                              • Iar daca nu sunt indeplinite si alte conditii (e adevarat ca si acestea se pot "corecta") nici macar nu mai poti relua procedura. Nu au fost inca relatate astfel de cazuri (dar sunt posibile) si bine ar fi sa nu apara. Cu cat cine face calibrarea (valabil insa si pentru tot lucrul pe CAN) este mai bine informat si are mai multe detalii cu atat riscurile sunt mai mici.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google