Dupa aproape 24.000 km parcursi in aproape toate conditiile posibile pot afirma cu certitudine ca in ECO schimbarile de treapta sunt evident mai putine. Ca si procent nu pot aprecia pentru ca depinde foarte mult de configuratia traseelor, incarcare, dar mai ales de maniera de a conduce. Am capatat suficienta experienta astfel incat sa exploatez cutia facand cat mai putine schimbari posibile.
Cel putin o zi pe saptamana imi satisfac "damblaua" si folosesc mai mult modul M. La inceput am avut nevoie de o perioada de adaptare cu acest mod dar, odata invatat, este extrem de placut sa iesi uneori din monotonia (ce-i drept foarte confortabila, dar totusi monotonie) schimbarilor automatizate. In plus nici macar nu am temerea ca pot gresi "scrasnind" pinioanele. Va incurajez si pe voi sa folositi fara retinere si acest asa-zis mod manual pentru ca daca nu o faceti nici nu stiti ce pierdeti.
De asemenea nu am nici cea mai mica retinere de a comuta in mers, oricand am chef, intre D si M.
Cel putin o zi pe saptamana imi satisfac "damblaua" si folosesc mai mult modul M. La inceput am avut nevoie de o perioada de adaptare cu acest mod dar, odata invatat, este extrem de placut sa iesi uneori din monotonia (ce-i drept foarte confortabila, dar totusi monotonie) schimbarilor automatizate. In plus nici macar nu am temerea ca pot gresi "scrasnind" pinioanele. Va incurajez si pe voi sa folositi fara retinere si acest asa-zis mod manual pentru ca daca nu o faceti nici nu stiti ce pierdeti.
De asemenea nu am nici cea mai mica retinere de a comuta in mers, oricand am chef, intre D si M.
Comment