Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ nickey1982, nu prea mai doream sa raspund, voi incerca sa fiu cat mai scurt. La mine sunt constante de cand am inceput sa monitorizez (am postat pana acum destule capturi) si in diferite programe (si clar din Demo, asta e si "frumusetea" le pot accesa si analiza oricand).
    Dar asta cred nu are absolut nici o relevanta, e altceva. Si aici subscriu in totalitate postului lui @ t0rquemada. Poate cu o umila nota: determinarea acelor conditii ar fi interesanta (si ce bine era daca mai aveam un senzor in softul transmisiei).
    Si ma opresc aici pentru ca iar va urma un potop de jigniri [desi la fel de bine as putea sa raspund si eu, insa nu imi sta in caracter, am preferat argumentele (poate cel mult un sarcasm)].
    Last edited by Gil26; 31 May 2020, 15:06.

    Comment


    • Multumesc pentru raspuns. Si eu ma asteptam ca acele valori sa ramana constante, cel putin pentru perioade scurte si numar mic de km parcursi, chiar daca exista autocalibrare. Chiar daca tu ai o cutie usor diferita, cel putin strict referitor la acet tabel al valorilor, ar trebui sa fie la fel, exceptand faptul ca tu ai treapta 6 in plus. Faptul ca la JS3 acum isi modifica valorile des, asta ar explica de ce merge atat de bine dupa calibrare si de ce revine la vechile obiceiuri destul de repede.
      Oare problema noastra sa fie aceasta autocalibrare? Sau ca o face prea des?

      Comment


      • Esti sigur ca valorile sunt constante ? Daca ar fi constante de-a lungul functionarii nu s-ar modifica la recalibrare si apoi iar si iar . Deci raspuns total nesatisfacator .

        Ai ce ai tu cu profesorii , ai indexat termenul in sens peiorativ . Nu-ti plac , nu-ti place comportamentul lor , nu-ti place sa fii considerat invatacel , dar nu uita ca si ei profesorii te-au adus aici unde esti . Oare ce categorie de elevi urasc profesorii ?

        Am postat un link mai sus , hai sa-l citim , mai ales spre sfarsit , poate ne pune pe ganduri si nu mai intram in delir . Colegii nostri nu intra in extaz intelectual cand ne citesc posturile si mai ales sigur nu te vor recomanda pentru pozitia de moderator pe care incerci sa o imiti . Eu am fost moderator si stiu ce presupune aceasta pozitie . Nu te incadrezi in tipar . Tu calci pe urmele fostului coleg mr.K .
        Te rog sa-mi ignori viitoarele postari , nu se vor adresa tie , lasa-i pe altii sa comenteze , daca au de ce . Gandeste-te .
        Last edited by georgstelsib; 31 May 2020, 16:11.

        Comment


        • Am facut un tabel in Excel ca sa pot monitoriza mai usor diferentele. Diferenta o calculez mereu plecand de la valorile initiale gasite pe masina la prima conectare, de dinainte de calibrare.
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by nickey1982 View Post
            ...E comic ca, daca tot stii sa faci un script, l-ai putea face tu contra cost....
            E tragic că nu vreau/nu trebuie să fac un script contracost... deja există.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Poate ne poti ajuta atunci cu mai multe detalii. Eu unul sunt interesat si cu siguranta mai sunt si altii.

              Comment


              • Sigur mai sunt si eu chiar am incredere .

                Comment


                • @ georgstelsib , scurte raspunsuri la postul #5268:
                  - "Deci raspuns total nesatisfacator" = " sunt acri strugurii la care nu ajungi " = vezi atasat (doar in graba) = de ce sa fac calibrarea? = on topic
                  - "nu-ti place sa fii considerat invatacel" = am fost, sunt si voi fi un invatacel
                  - "nu mai intram in delir" = "extaz intelectual" = "Usor , usor , cazi in patologic" = "Deja frizezi ridicolul" = "Atat de frustrat esti?" = "deja esti penibil" = "Comportament de caine legat la claia de fan" = "Esti mic domnule , mic in toate" = .....= No comment!
                  - "nu te vor recomanda pentru pozitia de moderator" = nu doresc sa fiu moderator, nici gand asa ceva (cei pe care ii avem sunt OK)
                  - "sa-mi ignori viitoarele postari" = desigur ca voi comenta aberatiile
                  Attached Files

                  Comment


                  • Multumesc Gil26 in special pentru tabel. Cam asta ma asteptam sa vad si la JS3, doar ca la noi diferentele sunt mult mai mari. Bine, pana nu gasim un coleg binevoitor cu JS3, nu pot sti daca asa ar trebui sa fie, sau e ceva in neregula.
                    Ma gandeam ca acele 2 butoane pentru a scrie valorile pentru cutie si ambreiaj sunt pentru a scrie valorile cu motorul pornit si apoi pentru a putea pleca direct cu masina, fara a mai astepta cele 4 minute.

                    Comment


                    • Cu mare placere @ nickey1982. Am atasat totusi si capturile (dupa 11.01.2020 puteam mai multe dar sunt la fel) drept dovada pentru a nu fi facut si mincinos.
                      Oricum experimentatul coleg (cu doua calibrari) a dat verdictul: "Esti sigur ca valorile sunt constante? Daca ar fi constante de-a lungul functionarii nu s-ar modifica la recalibrare si apoi iar si iar. Deci raspuns total nesatisfacator."
                      (si nu am subliniat degeaba)

                      As reitera totusi ce a spus @ t0rquemada : JS3 # TS4 (referitor la "Cam asta ma asteptam sa vad si la JS3") si "să îl folosească în mod corect și sigur" (referitor la cele doua butoane).
                      Aici ar mai fi o discutie destul de lunga, insa astept sa vad ce jigniri mai primesc.
                      Last edited by Gil26; 31 May 2020, 23:52.

                      Comment


                      • @ nickey1982, pentru a avea un raspuns corect (si eu ma pot insela sau gresi) poti te rog sa atasezi o captura in care sa se vada cum ai acum zona marcata din captura colegului ce a finalizat cu succes doua calibrari. Si mai ales cea cu ecranul Diagnostic (vezi atasat).
                        Attached Files

                        Comment


                        • Acele butoane au ramas pe verde, exact ca in captura pusa de tine, nu au mai revenit pe rosu cu "NO DATA" cum au fost inainte de calibrare. Promit sa pun o captura si din Diagnostics, de indata ce ajung la masina.

                          Comment


                          • Pana ataseaza @ nickey1982 capturile hai sa vedem ce face de ex Write Clutch Data: trimite o comanda 312700. Verificam in PyRen (cu CLiPul am spus ca sunt la inceput si este si o corvoada conectarea si capturile) RZ013 care face acelasi lucru si trimite 312700. Apoi vedem si ce spune procedura oficiala (pentru masina mea) despre folosirea comenzii RZ013 (doar o captura, dar sunt mai multe).
                            Eu stiu ce am pe masina mea (si invat atat cat pot altele, cand voi descifra complet un log atunci poate pot spune ca am cat-de-cat putin habar) dar nu pot sa stiu ce are\a facut altcineva pe masina sa. Iar cand am scris: "Cu cat cine face calibrarea (valabil insa si pentru tot lucrul pe CAN) este mai bine informat si are mai multe detalii cu atat riscurile sunt mai mici" stimabilul coleg de forum a raspuns: "Gil , deja esti penibil" (vezi posturile #5160 si #5161)

                            PS: PyRen nu face doar resetarea intervalului de revizie asa cum fals s-a afirmat de un "cunoscator" care l-a folosit de la sfarsitul anului trecut si acum cateva saptamani spunea ca va invata PyClip.



                            Attached Files

                            Comment


                            • Atasez cele doua capturi promise.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Teaser:

                                Când îi dai calibrare versiunea ieftin și bun : routine completed and ok

                                Când îi dai calibrare corect : Routine complete and OK.



                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google