Nu mai gasesc un video, dar cred ca acel "surub galben" de care zici e pentru a muta acutatorul de ambreiaj in pozitia pentru a fi demontat. Se poate da comanda si din interfata, sau mecanic se roteste acel surub.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Lansez o provocare pentru colegul Gil26 si il intreb daca portughezul realizeaza corect si complet calibrarea: https://www.youtube.com/watch?v=ZwCqqnn6VnE
- Likes 4
Comment
-
-
@ Suiram16 : "Sau că acel șurub nu este pentru ce vreau eu sa fac?". Acel surub nu este pentru ceea ce doresti sa faci, este pentru cu totul altceva, iti spun asta din experienta cu o alta "robotizata" (dar si in documentatie poti gasi ce face de fapt acel surub). Insa cred ca tangential ai "atins" unul din factorii destul de importanti generatori ai acestor "trepidatii" la JS3. Iar aici ar fi "rumegat".
@ nickey1982 pentru mine provocarea este destul de simpla, sper ca si pentru tine la fel.
PS: asa cum am mai scris timpul le rezolva pe toate, deocamdata imi rezerv dreptul sa ma amuz de cele ce s-au scris pana acum, se scriu si se vor mai scrie.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View PostLansez o provocare pentru colegul Gil26 si il intreb daca portughezul realizeaza corect si complet calibrarea: https://www.youtube.com/watch?v=ZwCqqnn6VnE
- Likes 3
Comment
-
-
Atunci vin cu întrebarea: cum procedez ca sa tensionez acel cablu? Sper ca din bazele de date și teoria dumneavoastră combinate cu dorința mea de a termina odată circul asta și bunavointa de a mă oferii pe post de cobai, să iasă ceva constructiv. Mulțumesc anticipat!
- Likes 3
Comment
-
Nu este deloc asa de simplu cu aceasta "tensionare" (si nu e vorba de acel "surub"). Au fost cateva cazuri cand a fost "distructiva" - la propriu (desigur ca din fabrica). Recomandarea mea: nu te juca cu asta daca nu sti ce faci (si nu cred ca te poate "sfatui" nimeni de pe aici).Last edited by Gil26; 27 September 2020, 18:26.
- Likes 1
Comment
-
Toate bune și frumoase doar că "portughezul" e brazilian care folosește/face reclama la Kaptor v4 produs dezvoltat pentru piața lor locală, deci nu folosește unelte dedicate/proprietare Renault.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 3
Comment
-
Buunnn! Se pare că suntem români și asta ne ocupă tot timpul! Va mulțumesc tuturor pentru ajutorul acordat! Până la urmă ce se poate întâmpla?! Mai am garanție până la anul in mai, iar prin martie îi schimb kitul de ambreiaj indiferent cat de tare trepidează, sau nu. Așa că ,,îmi bag mâinile în ea,,. Nu pot garanta că revin cu feedback. ,,Să fie paceee!,,
- Likes 4
Comment
-
Salutare,
Când am schimbat kitul de ambreiaj acum 1 an, inginerul care a făcut constatarea vibrațiilor mi-a spus neoficial ca materialele ecologice din care este făcut ambreiajul ar fi de vina pentru trepidații.
Pe lângă acestea și eu suspectez ca și cablul care realizează acționarea ar fi încă unul din vinovați. Anterior achiziționării sandero cu Js3 am avut o mașină la care acționarea ambreiajului se făcea prin intermediul unui cablu. Când temperatura scădea sau vara când erau peste 30grade, poziția în care cupla ambreiajul se modifica. Tot timpul reglam tensiunea în cablul ambreiajului prin intermediul unei piulițe, sau acceleram și eliberam ambreiajul ulterior. După 10 ani am vândut-o sa i-au una mai performantaLast edited by 77sky; 28 September 2020, 09:25.
- Likes 2
Comment
-
Chiar daca identificam cauzele (ipotetic) , dar oare putem actiona asupra lor ? Materialul de frictiune ecologic care-si modifica coeficientul de frecare in functie de temperatura si de modul de utilizare anterior , poate cablurile actuatoarelor care au un anume coeficient de dilatare , dar si unul de intindere (putin probabil) in functie timpul de functionare . Le putem elimina ? NU . Si atunci nu ne ramane decat sa gasim metode de a minimaliza efectele datorate cauzei . Asta am incercat pe acest forum, la fel cum au incercat si ceilalti colegi de suferinta din lume . Schimbandu-ne impresiile si constatarile am ajuns, la recalibrare , la "curatarea" discului prin patinare , la demarajul in tr. II-a , la plecarea de pe loc cu un dinte la frana de mana , etc . Eu am schimbat ambreiajul cam pe la 12500 km , dupa cca. 5000km au reaparut vibratiile . Le-am stapanit prin metodele empirice de mai sus . Acum ma apropii de 40 000 km fara sa ma simt deranjat de aplicarea din cand in cand a metodelor de remediere .
- Likes 1
Comment
Comment