Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ rodavidoff , ai incercat sa ”ataci” putin bazat pe o interpretare putin tendentiosa, ai continuat desi nu aveai dreptate iar acum incerci o alta ”abordare”. Ei bine acele informatii nu sunt sterile, ”așa puțin cum am reușit” ai facut-o pe baza lor (copy-paste pana la virgula), ” și le-am testat și făcut efectiv” datorita unei baze de date oferite de mine chiar si a programului (dat si colegului dar pus link-ul direct de la dezvoltator). Deci te-am ajutat concret, intelegi? (” Doar că nu ne ajuți concret. Înțelegi?”). Si nu doar pe tine ci si pe altii, vezi colegii care au facut calibrarea inaintea ta si mi-au multumit la vremea aceea pentru informatiile oferite, iar acum ma injura (chiar si in turceste). Asta referitor la ”calibrarea” asta (cu care si acum inca incerc sa va ajut oferind date pentru a nu o face aiurea). Ca nu doriti sa intelegeti si interpetati cum\ce va convine (vezi si exemplul precedent) nu este din vina mea.

    Urmaresc topicul acesta inca de la inceput, nu am avut problema asta a trepidatiilor dar tot timpul am incercat sa o inteleg si sa ajut atat cat pot si cat stiu. Nu reiau toate discutiile (inca din prima pagina) insa in umila mea opinie din toate cele s-au relatat pana acum sunt cred cel putin doua situatii diferite generate de cauze principale (raman la parerea ca sunt un cumul de factori) diferite. Iar acestea ar trebui tratate separat.

    Comment


    • Eu unul cred ca inteleg ce vrea sa spuna Gil26 despre rostul calibrarilor in manual spune ca trebuiesc facute doar dupa inlocuirea ambreajilui sau inlocuirea calculatorului de la cutie totodata cu interpretarea valorilor nickey spune ca pentru el cea mai buna valoare in opinia lui este cea de 779 la mine sunt multe valori pt treapta 1 adica 757 775 780 792 binenteles si valorile celorlante trepte se modifica, un ex scurt valoare tr 1 780 masina trepida am stat 20 min pe loc citit iar valoarea tr1 786 plecat de pe loc a plecat perfect masina seara ajuns acasa tr 1 790 dimineata tr 1 782 mici trepidatii concluzia mea este ca se ajusteaza singura cutia la diferite valori pt toate vitezele si raman la concluzia ca din cauza nepatinarii ambreajului la plecarea de pe loc trepideaza la mine chiar daca ridic un dinte frana de mana si dezactivez crawling ul tot trepideaza cand plec de pe loc dar dupa ce imi patinez intentionat ambreajul masina merge ca in prima zi am 66500 km cu ambreajul original eu vreau sa vad cand voi reusi calibrarea sunt sigur ca eu nu am reusit inca am acele erori in nr de 7 la cutie adica cele despre protectia ambreajului la temperatura de 207* poate programele instalate nu sunt intregi de nu reusesc sa le sterg sau nu stiu cum in fine vreau sa vad cum merge masina si schimba cineva spunea care a calibrat singur cutia ca nu tine decat 2 3zile asta pt mine inseamna ca este acelasi lucru cu ce ii fac eu patinandul cand voi reusii calibrarea va anunt

      Comment


      • Originally posted by rodavidoff View Post
        Colegul și-a exprimat părerea după ce a condus o cutie de viteze cu dublu ambreiaj...
        din ce stiu eu duster ul are si el dublu ambreaj dar procedeaza la fel ca loganul diferenta este ca se simte patinand ambreajul dar accelereaza tot singura cand eliberezi putin frana

        Comment


        • Ireaza , cineva a spus ca a recalibrat cutia la un service autorizat si rezultatul a tinut doar cateva zile . Dupa propria sa recalibrare l-a tinut 2000 km in trafic intens. La mine a trecut de 3000km.

          Comment


          • Fatilor nu stiu ce aveti cu Gil26 dar din cate am citit si eu el va ajutat sa va calibrati singuri cutia si cu programe baze de date etc si acum vad ca il cam tratati urat cred ca daca puteti fara sa fiti banati chiar sa il injuratii de familie pentru ca nu vrea sa va explice ce greseste nickey cu calibrare si valorile citite sau gergestelsib ca nu ii spune cum se face corect calibrarea pe mine unul nu ma ajutat dar nici pe nikey sau george nu sunt suparat ca au vrut sa ma ajute cu calibratul chiar va multumesc eu am ales sa fac lucrul asta ca nu a reusit este partea a 2 a si in opinia lui gil26 ca voi ati dat instructiuni gresite adica el va ajutat pe voi voi ati reusit calibrarea eu am primit instuctiuni de la voi nu am reusit el va spune ca nu sunt corecte instuctiunile de la voi si din aceasta cauza eu unul nu am reusit calibrarea si voi spuneti ca sunt corecte si merg ,cam ii dau dreptate lui Gil ca nu sunt bune instructiunile voastre poate ma va ajuta el cu instuctiuni si programe apropo de ce a zis nickey cand am incercat prima oara calibrare despre eroare REGIM MOTOR NULL RZ004 ca el nu avazut niciodata eroare la cutie dupa calibrare dar tol el spunea ca dupa ce reuseste calibrarea are 2 erorii una la cutie una la abs parca iar nu inteleg

            Comment


            • Eu unul am încheiat subiectul.
              Am atâtea altele de făcut doamne... Va mulțumesc tuturor pentru ajutorul acordat!

              Comment


              • Originally posted by georgstelsib View Post
                Ireaza , cineva a spus ca a recalibrat cutia la un service autorizat si rezultatul a tinut doar cateva zile . Dupa propria sa recalibrare l-a tinut 2000 km in trafic intens. La mine a trecut de 3000km.
                nu mai retin unde a facut calibrarea dar inseamna ca nu ajuta la nimic daca tine 2 3 zile eu vreau sa reusesc sa vad diferenta intre patinare intentionata si calibrare poate UNUL DINTE VOI CAND MAI FACE CALIBRARE FACE UN CLIP si il urca aici sa il vedem cu toti cum se face corect poate sunt eu prost si nu fac ce trebuie eu daca reuseam sa calibrez cutia si nu mai trepida deloc faceam un clip scurt si il puneam frate aici sa il vedeti cu toti spuneti ca in 2 3 min este gata calibrarea chiar nu aveti unul 2 telefoane la indemană?

                Comment


                • @ georgstelsib , inteleg ca iti vine greu cand ti se atrage atentia asupra aberatiilor scrise si neavand argumente sau neputand sa porti o discutie bazata pe idei singura ”arma” pe care o ai este atacul la persoana cu jigniri, insulte, denaturari, etc (prezente si in ultimul tau post)

                  @ nickey1982 , si asta cred ca va fi interpretata iar gresit, dar totusi:
                  ”Acele 3 operatiuni sunt separate si pot fi si executate individual, deci nu stiu cat de mult conteaza ordinea in care sunt executate.”
                  Dupa ce ai scris astea:
                  La DDT4all se calibreaza mai intail cursa maxima a ambreiajului, apoi vitezele si la final punctul de atingere al volantei.
                  La PyClip se incepe cu punctul de atingere al volantei, apoi cursa maxima a ambreiajului si la final vitezele”
                  In ddt4all nu sunt tot separate si nu poti executa oare secventele in orice ordine doresti?
                  In PyClip de ce se incepe cu punctul de atingere ambreiaj? (afisarea implicita este data de fisierul xml). Caci oricum nu conteaza ordinea.

                  Repet si inchei si eu discutia pe acest subiect: se pot face oricate calibrari, cum si cand se doreste.

                  Comment


                  • In ambele programe se poate face calibrarea totala efectuand cele 3 operatii in orice ordine se doreste. Repet, fiecare program sugereaza o ordine (in mod normal se citeste de sus in jos, rand cu rand), dar atat timp cat eu am facut calibrarile in ordinea diferita sugerata de fiecare program iar rezultatele au fost aceleasi, NU CRED ca are importanta ordinea in care sunt executate. De altfel, MAI CRED ca pot fi executate si individual, nu neaparat toate 3, ci in functie de ce anume ai nevoie. De exemplu, daca pe mine ma intereseaza doar valoarea treptei 1, as putea calibra doar vitezele, fara punctele ambreiajului.

                    Opinia mea referitoare la ordine e bazata strict pe rezulatul obtinut in urma efectuarii celor 2 calibari cu cele 2 programe. Opinia ta nu stiu ce fundament are, e doar teoretica.

                    Comment


                    • Originally posted by rodavidoff View Post
                      Eu unul am încheiat subiectul.
                      Am atâtea altele de făcut doamne... Va mulțumesc tuturor pentru ajutorul acordat!
                      Eleganta retragere . Conforma si cu profesia pe care o prestezi . Lupta cu morile de vant a fost ridiculizata de-a lungul sutelor de ani . Si noi iti multumim pentru timpul acordat . Diferenta intre a consuma timpul si a pierde timpul este uneori enorma .

                      Comment


                      • M-am gandit la ceea ce a semnalat Seba , adica vibratii la un diesel cu cuplu mare si volant cu masa dubla . Am incercat sa-mi amintesc daca aveam vibratii la vechile masini care aveau ferodouri cu inserii de azbest aluminiu sau alama . Da, aveam vibratii si atunci la ambreiere (uneori). Deci se pune intrebarea daca supozitia mea ca instabilitatea noilor garnituri de frictiune sunt in totalitate vinovate . Inainte vreme vibratiile puteau fi induse de lipsa de precizie a ambreierii datorita montajului , dar acum cu micrometre de precizie si alte scule performante excludem acest motiv (teoretic) fiindca in practica...

                        Comment


                        • Gil si George, imi vine sa va dau vacanta doua saptamani...Pt ca nu stiu care are dreptate, v-as pune pe amandoi pe "tusa". V-ati certat 3 din 4 pagini pe topicul asta. Chiar nu puteti sa va ignorati reciproc in loc sa poluati cu cearta? Ideea e sa dam informatii utile in baza experientei sau a cunostiintelor, daca pe unii nu-i ajuta, asta e, nu-i sfarsitul lumii.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Daca nu stii cine are dreptate este pentru ca nu citesti postarile . Nu este nevoie sa-mi dai " vacanta" . O iau eu singur fiindca o consider o jignire . Nu stiti sa departajati cauza de efect . Mai intai sa va stabiliti un sistem de valori la care sa tineti , daca nu , o sa ramaneti un forum de mana a treia .
                            Last edited by georgstelsib; 2 October 2020, 10:40.

                            Comment


                            • Nu am cum sa stiu cine are sau nu dreptate. O data ca nu pot intra zilnic cu orele pe forum, a doua, nu am easy-r; daca ma pun acum sa citesc 400 de pagini ca sa aflu cine are dreptate, o sa ma pensionez si nu-s sigur ca aflu cu certitudine cine greseste si cine nu, de aia am zis ca-mi vine sa va dau vacanta, nu ca va dau. Si vacanta n-as da-o pt greseala, ci pt cearta. Poate ca sunt 2-3 pe forum care inteleg ce discutati voi, nu-i muai ca aia sa fie moderatori sau moderatorii sa stie sa rezolve toate problemele masinii. Ca nu lucram la Dacia...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Sigur , nimeni nu are pretentia ca moderatorii sa rivalizeze cu judecatorii de la Haga . Dar ceva ce se poate vedea din " avion " ar trebui vazut . Este in joc prestigiul forumului si de ce nu si al moderatorilor . Nu trebuie decat stabilita legatura dintre cauza si efect . Si toti stiu ca este de preferat sa tratezi cauza . Suprimand-o nu vei mai avea efecte.
                                Last edited by georgstelsib; 2 October 2020, 10:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google