Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inca o calibrare pentru colegul @Gil26: https://www.youtube.com/watch?v=pBCbIjYdIbk

    Comment


    • @ nickey1982 , multumesc pentru ”dedicatie” dar eu nu am nevoie (iar daca voi avea stiu cum sa o fac corect si sigur) de „calibrare” deci "Inca o calibrare pentru colegul @Gil26" nu are sens si nici logica.
      Ai mai lansat tu o ”provocare” in postul#5747: https://www.loganclub.ro/forum/forum...31#post3654531 total aiurea (si destul de simpla pentru mine ca si asta). Despre Kaptor si PC-SCAN sunt alte "povesti" (si sincer nici nu m-am uitat pana la sfarsit la ”filmuletele” pe care le-ai "oferit").

      Ca sa va scutesc de alte dedicatii si provocari va scriu ca pot discuta oricand de OpenDiagPro sau Scanmatic (mai „apropiate”). Dar voi habar nu aveti sa folositi corect si sigur niste programe dedicate Dacia\Renault (pe care si eu le-am tot oferit si pe acest forum). Plus ca nu stiti ce, de ce si mai ales cum se face "calibrarea" asta cu a carei ”experienta” va tot laudati pe aici. Se pot citi oricare dintre posturile din ultimele cateva luni bune de zile.
      A da copy-paste si a folosi click-next niste programe fara a pricepe nimic este de inteles. Mai grav insa e ca si ”recomandati” altora sa procedeze exact ca voi, culmea considerand ca voi stiti mult mai bine ce si cum decat cei care au conceput acele fisiere xml pentru programele astea sau cei care au facut softul masinii. Si desigur ca sunteti atat de ”experimentati” incat puteti da lectii chiar si dezvoltatorilor care au rescris si modificat cele doua programe originale pentru a fi utilizate si de alti posesori de masini Dacia\Renault.

      Si cu asta inchei: puteti continua cat doriti cu toate aberatiile si presupunerile aiurea referitoare la transmisia asta si "recalibrari", dar chiar nu are rost sa ”provocati” pe cineva sau sa ”dedicati” ceva cuiva, nu rezolvati absolut nimic cu toate astea.
      Ca doar un alt coleg a scris asta ”Cum dracului se face, ....., totuși nu reușim să rezolvăm aceasta problema?” .
      Last edited by Gil26; 10 October 2020, 16:38.

      Comment


      • Nu vad cu ochi buni aceasta "noua" cutie C.V.T. care va echipa noile jucarii Logan si Sandero, in principiu este o cutie facuta in general pentru hibride, are frecari mai reduse decat o cutie manuala sau una automata conventionala, consuma mai putin in consecinta emisii mai mici, vorba lui Torque, cele de la Nissan sunt facute de Jatco si din cate am auzit cica sunt cam praf, daca aceste cutii vor intra si pe Dacia prevad un circ cel putin la fel de mare pe care-l avem acum cu Easy-R.
        Cutiile C.V.T. care echipeaza Toyotele sunt facute de un alt fabricant care-mi scapa numele acum, insa sunt muuult mai fiabile, oricum Toyota are C.V.T de peste 20 de ani, imi pare ca primul model echipat a fost Prius ! au ceva ani in spate, le-au perfectionat in tot acest timp si nu prea sunt probleme cu ele, dar repet, cele facute de Jatco sunt mizerabile, sunt o groaza daca va uitati pe forumurile americane, Nissan Altima etc etc care au probleme cu C.V.T.-ul.
        Last edited by prometheus; 10 October 2020, 21:54.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Ei le da la Romanica facem noi probe pe bani nostri ei capata experenta

          model robotizata probat acum scos din fabricatie

          vin cu alta inventie tehnica noi care iubim masinele Dacia cu inovatii tehnologice de exceptie.

          Comment


          • Posibil ca la nivel de nr. unități vândute, indiferent de motorizare, cele cu probleme reprezintă un procent care se încadrează în limitele producătorului.
            Altfel nu vad de ce ar mai fi disponibile in oferete.

            Last edited by anduvirgil; 11 October 2020, 08:02.
            Logan 0.9 TCe 2018

            Comment


            • Originally posted by prometheus View Post
              daca aceste cutii vor intra si pe Dacia prevad un circ cel putin la fel de mare pe care-l avem acum cu Easy-R.
              The same CVT transmission is used in the new Clio and Captur.

              Comment


              • Nu pot fi mai proaste decat actuala robotizata, doar ca probabil trebuie schimbat uleiul la 50-60000km. Cvt oricum nu este o cutie ptr nervosi, este o cutie ptr cei ce vor sa conduca economic si lin. Fara valente sportive. Tine mai mult in combinatie cu motorizari slabe.
                Last edited by mumus; 11 October 2020, 11:22.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Si QuickShift (sau ma rog shit), ”tata” Easy-R a fost pe alte masini Renault.
                  Ramane de vazut cum va fi Xtronicul asta pe Dacia, cat de bine se va vinde, cat de fiabil este (eu raman sceptic in privinta asta) etc.
                  Asa este, comportamentul CVT-ului este diferit, mie nu mi-a placut (dar sunt subiectiv fiind ”old fashion”), clar ca nu voi mai achizitiona asa ceva (indiferent de ”tehnologie").
                  Destul de probabil ca uleiul din cutie va fi schimbat mult mai timpuriu. Plus ca ”minunatia tehnologica” are o caruta de componente, si unele destul de ”sensibile”.
                  Insa cu ”discutia” asta cred ca suntem putin offtopic pe aici, vedem cand\daca va apare un topic dedicat pe cealalta sectiune.

                  Comment


                  • Revenind ontopic, atasat cateva capturi. Orice alte comentarii (mai ales ale ”experimentatilor”) cred ca sunt de prisos.
                    Cine doreste intelege, cine nu poate continua cu discutiile si calibrarile aiurea (insa se poate face oricand trimitere la acest post).
                    Attached Files

                    Comment


                    • Atasez si eu o documentatie completa a cutiei de viteze Easy-R. Consider ca unele informatii ar fi putut fi introduse in manualul de utilizare. Recomand tuturor detinatorilor sa il studieze pentru a intelege mai bine modul de functionare.
                      Fisierul este PDF, dar datorita marimii si a limitarii pentru upload a fost arhivat cu WinRar si schimbata extensia din .rar in .zip. Cu WinRar ar trebui sa se deschida direct, dar daca face probeme, schimbati extensia in .rar dupa descarcare.
                      O sa revin cu un rezumat despre ce am aflat nou.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Multumim mult nickey1982 , un document detaliat si foarte util.

                        Comment


                        • Si acum revin cu ce am aflat nou.
                          Desi banuiam, am certitudinea acum ca masina poate fi pornita si impinsa, cu conditia ca bateria sa aibe un minim de incarcare pentru a putea efectua schimbarea de viteza si ambreierea, banuiesc ca acei 9V.
                          Rulmentul de presiune e identic cu cel de la manuala.
                          Masina scoate pe liber cand stai pe loc cu frana apasata.
                          Exista strategii de schimbare a treptelor adaptive, in functie de inclinarea rampei sau pantei.
                          Crawlingul se cheama rampare, oprirea motorului calare.
                          Masina debreiaza cand vede contactorul de frana activ, asa intelege frana apasata. Aici o sa incerc sa il reglez astfel incat stopurile sa se aprinda si mai devreme, la cea mai fina apasare a pedalei. Cred ca am cel putin un click de tras de contactor.

                          Comment


                          • Nu stiu daca e chiar cutia pe care au montat-o pe masinile noastre, care are actionari eletromecanice, chiar daca documentul face referire la acelasi cod, JS3. In documentul atasat se vorbeste de comanda electrohidraulica. "Ansamblul electrohidraulic este compus din elementele următore:
                            – un grup electropompă (1), ce asigură punerea sub presiune a fluidului,
                            – un modul actuator (2), ce asigură funcțiile « ambreiaj », « selecție » și « angajare rapoarte »,
                            – un rezervor de lichid pentru ambreiaj (3)."

                            Comment


                            • - Ambreiaj comandat pe cablu ai doar la 1,2 16v euro5, în rest e comandat hidraulic,
                              - "documentul" e o varză de informații text parțial corect și poze de pe robotizata electrohidraulică (aia veche),
                              - lumini de stop aprinse nu înseamnă că și frânezi dpdv electronică

                              și lista poate continua.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Desi dorinta colegului de a prezenta informatii ramane de apreciat documentul este un curs de formare bazat pe o prezentare generala destul de veche ce are foarte multe inadvertente (subscriu posturilor precedente si mai sunt cateva). Totusi se pot gasi unele (destul de putine) lucruri interesante. La fel ca si acel TI pentru Lada Vesta (si atunci am dat like si "multumit") informatiile trebuie "cernute", sunt si diferente evidente (ex atunci s-a facut si confuzia valorilor de referinta cu JS3 H4B).
                                Apoi "lucrurile noi" aflate sunt totusi destul de "vechi". Codul rulmentului de presiune a fost dat pe acest topic. Ca masina scoate "pe liber" s-a mai scris si se poate vedea foarte usor in programele de diagnoza. "Strategiile" sunt discutabile, a se vedea variatia parametrilor din transmisie si injectie. Denumirile nu sunt bine definite, etc.

                                Atasez extrase (doar cateva informatii) din documentatia de reparatie JS3 (0.9 TCe din 2018).
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google