If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Metoda "usa de la sofer deschisa" a mai fost descrisa (cred chiar de tine) si discutata de cateva ori.
Si consider binevenit faptul ca ai facut precizarile din finalul postului.
Metoda usa deschisa a fost descrisa tot de mine in trecut, dar presupunea deplasarea cu usa intredeschisa, aici se foloseste doar pentru a determina procedura de plecare sau cheita , cum o numesti tu, deplasarea efectiva facandu-se cu usa inchisa.
Si inca ceva si pe forumul francez pus de mine in urma cu cateva postari e o reprezentanta in Franta care o bajbaie si care dupa un schimb de ambreiaj si volanta, cutia nu mai schimba mai departe de treapta 3.
Tot acoSi inca ceva si pe forumul francez pus de mine in urma cu cateva postari e o reprezentanta in Franta care o bajbaie si care dupa un schimb de ambreiaj si volanta, cutia nu mai schimba mai departe de treapta 3.
Tot acolo e un coleg care confirma rezolvarea problemei dupa convertirea motorului la E85 si parcurgerea a 10.000 de km.
Pentru a folosi kitul de conversie la E85 ( 85% alcool etilic + 15% benzina ) ai nevoie de omologare RAR .
Basca eventualele probleme datorate coroziunii excesive . Nu stiu daca exista agrementul producatorului pentu folosirea in actualul motor.
Last edited by georgstelsib; 29 December 2020, 17:24.
Tot din\cu prietenie, am citit de cateva ori postul#6003 dar nu am gasit nicaieri unde s-a scris ca este ”vorba” despre probe de astea pe sosele patriei, pentru a folosi kitul de conversie la E85 ( 85% alcool etilic + 15% benzina ) ca sa ai nevoie de omologare RAR, basca celelalte......
PS: ....si despre asta, si despre celelalte ”metode” (inclusiv ”recalibrarile” aiurea) folosite (sau ”descoperite”) pana acum de catre unii colegi nu stiu daca exista agrementul producatorului pentu folosirea in actualul motor\(transmisie) ....asa ca NO COMMENT !!!
Asa cum am mai scris ma asteptam ca aceste probleme sa apara pe la 10-15k km (si un numar foarte mare de actionari) dar din pacate ele au aparut mult mai devreme. Iar asta o consider o problema foarte grava (si sper sa nu mai ”apara” iar distinsul coleg cu injuraturi si jigniri in locul argumentelor referitoare la acest subiect).
Drumuri bune! (si fara probleme cu actuatoarele)
Da asa este, problema este grava, la mine s-a întâmplat la 68 000 de km, dar eu am avut noroc ca s-a întâmplat pe ultimele 10 zile de garanție, altfel ma "uscau" ăștia de bani. Poate acele trepidații mari pe care le-am avut pana sa descopăr metodele ajutatoare, și-au lăsat" amprenta "asupra actuatorului de ambreiaj micșorându-i durata de funcționare.Partea bună dacă pot să-i zic asa, este ca nu trebuie demontata cutia, toate se schimbă prin exterior.
La mulți ani tuturor!
Ultimele 10 zile din 3 ani sau din 5? Când este achiziționată mașina? Din cate am înțeles, chiar daca ai garanție 5 ani, după primii 3 ambreiajul nu se mai schimba pe garanție. E valabil și pentru actuatorul de ambreiaj? Mulțumesc!
Suiram16. Am avut de la dealer 3+1an garanție suplimentara,asa a fost oferta la momentul achiziționării în 2016.In ultimul an, garanția se aplica la motor și cutie, deci și la actuatoare și calculatorul cutiei. Ambreiajul nu l-au schimbat, am rămas cu cel vechi.
Colegii care doreau sa incerce metoda "cheita" asa cum o numeste Gil26 si care nu reuseau sa o foloseasca apasand usor frana de picior, aveti la postul #6000 alti pasi care nu dau gres.
Metoda se foloseste pe propria raspundere, fiecare asumandu-si posibile riscuri. Eu de cand o folosesc la prima plecare dimineata, pot sa confirm ca nu a mai trepidat niciodata. Dar, este nevoie de mai mult timp de testare si de mai multe persoane dispuse sa o testeze si sa confirme aceasta posibila rezolvare.
@ nickey1982, desigur ca poti sa numesti aceasta ”metoda” cum doresti, doar tu esti cel care a descris-o si a detaliat-o (chiar de cateva ori). Dar te rog mult si frumos sa nu ma mai ”implici” in ”metoda” asta, eu doar am atras atentia aupra unei consecinte clare, evidente (chiar daca unii nu stiau nici de asta) si dovedite. Plus grija mare si cu acuatoarele. Toate cele bune!
Gil26 nu cred ca te-a "implicat" nimeni in metoda asta decat prin denumirea care i-ai dat-o, iar din punctul meu de vedere, nu inseamna mare implicare, poate doar o denumire mai clara, daca s-ar putea spune asa, a acelei metode (desi nu stiu de ce ai ales termenul "cheita"). As vrea si eu sa stiu care sunt consecintele clare, evidente si dovedite folosind aceasta manevra de a pleca de pe loc dimineata la rece? Ca nu m-am priceput doar din ce ai pus screenshot nickey1982 . Este ceva rau sa se intample initializarea aia?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment