Originally posted by t0rquemada
View Post
Plecarea de pe loc nu tot apropiind un disc de ambreiaj de volanta se face?
EDC nu e tot un fel de robotizata cu un ambreiaj in plus?
EDC nu e tot un fel de robotizata cu un ambreiaj in plus?
Fiecare producator a dat un alt nume cutiei, dar principiul de functionare e acelasi pentru toate cutiile cu un ambreiaj sau doua. La plecare de pe loc, ambreiajul se apropie de volanta usor pana cand se lipeste de aceasta. Doar ca ambreiajul e comandat de un actuator si nu de pedala de ambreiaj.
N-am gasit pana acum nicio cutie cu dublu ambreiaj unde sa nu existe problema trepidatiilor.
N-am gasit pana acum nicio cutie cu dublu ambreiaj unde sa nu existe problema trepidatiilor.
La fel si afirmatia ” N-am gasit pana acum nicio cutie cu dublu ambreiaj unde sa nu existe problema trepidatiilor.” este falsa si aiurea, iar asta tot ca de obicei (mai ales atunci cand se generalizeaza fara sa se abstractizeze), ceea ce ”crede” colegul nu este neaparat si adevarat, faptul ca ”n-am gasit pana acum nicio cutie...” nu inseamna ca ”nu exista”. Pot da exemple foarte-foarte multe, am coleg de serviciu care a cumparat un Captur EDC dupa mine, prieteni\cunoscuti cu diferite modele\motorizari\tipuri Renault EDC, colegi de forumuri, etc., cu masini care au chiar peste 7-8 ani si mai mult de 150k km fara absolut nicio problema cu EDC-ul lor. La fel de adevarat insa este ca sunt si EDC-uri cu probleme (recent am ajutat un prieten care avea ”Check the gearbox” pe Megane-ul sau K9K cu EDC).
Sa auzim numai de bine! (si mai ales despre JS3-ul de la Dacia)
Comment