Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe la 20 de ani si eu credeam ca traim intr-o lume in care toata lumea e corecta si cinstita. Acum, dupa inca 21 de ani, chiar nu mai cred asta. Sunt samsari care vand masini reparate dupa dauna totala, care nu mai sunt sigure la un nou accident. Asa ceva nu as fi in stare sa fac niciodata. La noi e un defect oarecum minor, care nu iti pune viata in pericol, dar destul de deranjant.

    Comment


    • Iti doresc spor si bafta la vanzare si pacalirea cuiva. Dar te rog mult NU generallza, nu toti gandesc ca tine, printre noi mai sunt si oameni corecti si cinstiti, dovada chiar colegul NeMar si nu numai.

      Iar pentru mine asa cum am scris este interesanta \utila si partea asta:

      Originally posted by NeMar View Post
      ....

      Da, deja am trecut de 5000 de km cu Yaris Cross hibrid, sunt foarte multumit, incantat chiar, nu poate fi facuta nicio comparatie intre cutia e-CVT si Easy R. Se conduce usor, volanul se invarteste muuult mai usor decat la Dacia, etc. Repet, nu au rost comparatiile. Ptr mine, Toyota e din alta lume fata de Dacia. Am consum in oras de 3,6 - 4,9. Pe autostrada cu viteza legala nu sare de 5,2.
      Last edited by Gil26; 1 week ago.

      Comment


      • https://www.pro motor.ro/stiri-auto/probleme-cutie-robotizata-dacia-cum-se-poate-repara-si-de-ce-trebuie-sterse-erorile-19325093

        Stergeti manual spatiu dintre Pro si Motor.

        Comment


        • Nimic nou \interesant in acest articol. plus un "amalgam" de informatii., atata tot, mult mai multe detalii, experiente, etc. se gasesc chiar in acest topic.

          Comment


          • Mda, iar autorul acestui articol, acest domn Radu Țuțulan de la ProMotor e clar ca a “frunzarit” si el putin pe diferite grupuri si forumuri, a citit pe sarite si mai ales fara sa inteleaga nimic, apoi le-a amestecat in articol dandu-si si aiurea cu parerea.

            Doar ca exemplu citez din articol:

            Am găsit aceste faulturi (n.r. erori) pe cutie: DTC078072 și DTC081171. Mecanism de acționare cuplare viteza și uzură ambreiaj. După ștergerea lor, am făcut o tura de stradă și nu a mai apărut eroarea”, e soluția găsită de un șofer la erorile de calculator.
            si am subliniat ce a scris “parereologul” despre asta pentru ca este unul dintre (ne)cazurile pe care le cunosc, distinsul “autor” putea sa citeasca si ceea ce a scris colegul de forum putin mai inainte de asta:

            79 adu post 11 Jun 2022:
            Da .Este 2017,dci si are in jur de 180mii.”
            deci este vorba despre o masina 1.5 dCi Easy-R TS4 cu 180 000 km parcursi,
            Iar referitor la cele doua erori si eu am oferit cateva detalii:

            M-am uitat si eu putin peste aceste erori, pe scurt:
            - DTC078072: se sterge eroarea se efectueaza un test rutier, daca reapare se executa programarea cutiei de viteze (AC063), apoi daca este aer in circuit purjarea circuitului hidraulic ambreiaj (SC011), control al mecanismului de actionare, etc.
            - DTC081171: se sterge eroarea, se fac cateva porniri de pe loc în diferite situatii, daca eroarea este prezenta se executa programarea punctului de atingere ambreiaj (AC039), daca este cazul si pozitie ambreiaj cuplat (AC070) si decuplat (AC071), se verifica ansamblul mecanisme de actionare ambreiaj, etc.”

            Insa distinsul domn nu cred ca a inteles ceva din asta si nici macar nu a citit ce a scris @ 79 adu doar la cateva ore dupa postul citat de acest Radu Țuțulan (in 18 Jun 2022 la 13:30):

            79 adu post 18 Jun 2022, 22:38:
            Revin cu detalii! După un drum mai lung și plecări de pe loc mai dese, reîncepe să apară smucituri și parcă se aude și cum schimbă.Iau in calcul și ideea de a face conversia la manuală.Multumesc”
            Din pacate astfel de “folclor” circula destul de mult pe net, multe “articole” sunt chiar amuzante, mai trist este ca ele se si “propaga”

            Last edited by Gil26; 4 hours ago.

            Comment


            • Citez si ce a scris cu bold chiar la inceputul acestui "articol" pentru ca despre asta este vorba in toata aceasta "capodopera":

              ... Fie mașina nu mai intra în viteză, fie cutia se decupla, fie se decalibra. Iată cum se poate repara și de ce trebuie șterse erorile, dacă ai probleme cu o cutie robotizată Dacia.
              si este foarte-foarte clar ca acest Radu Țuțulan habar nu are ceea ce a scris.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google