Dacia a lansat o nouă versiune de top a modelului Logan, Prestige

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sunt de acord cu colegii care zic ca un logan cu un pret prea mare nu prea s ar vinde, asa la preturile actual este accectabil
    eu personal zic ca un logan pana in 10-11-12 mii de euro este ok, peste deja vorbim de alti bani
    daca cumperi un logan laureat prin rabla cu ceva in jur de 7000 euro imi pare o afacere buna
    deja la preturi mai mari ai renault sau alte marci, sauuu duster

    Comment


    • #17
      Dpdv cilindree cele mai mari motoare de pe L52 sunt K7M și mai nou H4M dar evident la alti bani și nu pentru RO.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Originally posted by WhatIsUrName View Post
        Cel de 1,4 perfectionat putin... Era visss
        Cel de 0.9 este cu doua clase peste cel de 1.4! Din orice punct de vedere!

        Comment


        • #19
          Mai putin la fiabilitate
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Nu stiu cata durabilitate au aceste ascutitoare... Sunt roman si imi place durabilitatea. Multa durabilitate.

            Comment


            • #21
              Originally posted by darksid3 View Post
              Mai putin la fiabilitate
              Asta ramane de vazut, desigur!

              Comment


              • #22
                Eu nu doresc sa testez pe banii mei. Marketingul lor se lipeste de mine ca si apa de ulei.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by DannyMC View Post
                  Asta ramane de vazut, desigur!
                  Iti garantez ca nu duce 500.00 km doar cu revizii. Deja unii au fost nevoiti sa schimbe kit-ul de distributie (care e cotat ca fiind "lifetime") la 150.000. Motoarele mici cu turbo, e doar o gaselnita de marketing (la adapostul ideii de eco) ca sa scoata mai multi bani dintr-un lucru mai mic. Avantajul in Romania e impozitul mai mic pe cilindree, dar strict tehnic, avantajele dau bine doar pe hartie.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    Pentru un utilizator obisnuit si 300.000 de km sunt mai mult de 10 ani de folosire a autovehiculului! Asa ca daca, nu este pentru taxi sau naveta de ~100km pe zi eu zic ca e destul.
                    Last edited by DannyMC; 9 November 2015, 22:43.

                    Comment


                    • #25
                      vrei durabilitate dovedita, cumpara l pe cel de 1.2 , sunt ff multe masini renault cu multi ani si multi km cu acest motor, sau cel de 1.5 la fel
                      foarte corect, un utilizator obisnuit va face 500000km in peste 15-20 de ani, sa fim seriosi, media este parca pe la 15000 de km pe an nu?
                      Last edited by panselin4; 9 November 2015, 22:44.

                      Comment


                      • #26
                        Deci discutam despre bunuri de consum, nu fiabilitate. 7 ani sunt cotati ca fiind durata de viata a unui autoturism si ne miram de ce toti fac rabat de la calitate si se axeaza doar pe profit.
                        Last edited by darksid3; 9 November 2015, 22:57.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          Dacia nu poate scoate un Prestige cu 120 CP, ca s-ar intersecta cu concurenta care vinde o masina cu niste plusuri.
                          La ce e buna clima aia automata daca iti ingenuncheaza motorul de 1.2?
                          Last edited by mr.K; 9 November 2015, 22:54.

                          Comment


                          • #28
                            In banii astia nu gasesti alta marca cu dotarile astea.
                            Mai degraba as prefera Loganul decat un citroen c-elysee sau cum naibi se scrie, sau decat un peugeot 301 care practic e aceeasi masina cu citroenul.AAmbele au un interior aproape identic si foarte urat. Mie unul nu mi-a placut deloc, nu am stat mai mult de 1 minut in ele.
                            Poate ar merge o skoda rapid,entry level(nu as da 17.000 pe una), dar si aia e saracacioasa rau de tot+ un interior la fel de anost.
                            As merge pe Logan, motorizarile sunt ambele econome, nu o iei sa faci curse cu ea, ci sa iti faci treaba, plus ca ai si ceva confort in ea. E mai confortabil Loganul 2 la condus decat ph2-ul meu
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • #29
                              Pai ce dotari are fata de un entry level la alta marca mai bine cotata?
                              Clima. Ca legislatia obliga acum la un ESP, ABS...
                              Eu ziceam ca nu-si permit sa puna un motor mai bun, pentru ca ar intra in zona preturilor de 14-15 mii, unde Dacia nu se poate bate cu concurenta.
                              Last edited by mr.K; 10 November 2015, 09:53.

                              Comment


                              • #30
                                Eu sunt multumit de 1.2, pana in 110 cand am bagat piciorul in ea s-a dus... Peste 110 devine puturoasa intr-adevar, dar eu nu sunt vitezoman de felul meu...
                                Eu sunt un client multumit de 1.2, nush ce tot il blameaza toata lumea. Mi s-a lasat motorul, drum drept 90km/h-100km/h consum de 4,9-5.1 ... Vreti rachete, vreti consum mic, vreti piese de calitate la un pret anost ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google