Dacia a lansat o nouă versiune de top a modelului Logan, Prestige

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai masina de familie cu 75 CP si cuplu anemic?
    Ai depasit aiurea un TIR si a murit toata familia.
    Tocmai, ca pe autostrazile de dincolo ai mai putine sanse sa mori decat pe drumurile din Romania.
    Last edited by mr.K; 10 November 2015, 16:36.

    Comment


    • #47
      Da, am avea toti nevoie de M5uri ca sa depasim in siguranta. Cum naiba depaseai pe vremea lui ceasca cand aveai 54 de cai frumosi? ca tiruri erau si atunci.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #48
        Pe vremea lui Ceasca depaseai masina de posta si laptareasa. Oricum n-aveai benzina, asa ca drumul era pustiu.

        Dacia nu are varf de gama cu mai multi CP pentru ca Renault nu are un motor ieftin pe care sa-l monteze pe surata mai saraca.
        Tot ce era mai ieftin, nu mai corespunde normelor Euro6.
        Iar 1.2tce nu e rentabil sa-l puna pe Dacia.
        Last edited by mr.K; 10 November 2015, 16:42.

        Comment


        • #49
          Exact ce am repetat de "n" ori; oamenii vor un motor puternic, da' ieftin. Unul asincron probabil, de 100kw.

          A fost K4M, poate cea mai buna motorizare de pe Logan, la vremea respectiva. In 2008, cand am cumparat actuala masina, a fost primul 16v PH2, comandat firmei Nalba, pana in 13 nov. cand am ridicat masina: asa ca, pentru mine treburile sunt chiar foarte clare.
          Last edited by IancuMIC; 10 November 2015, 17:29.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            cum n-are motor ieftin?

            iti zic eu: 1.6 16v euro 6 115 cai. e cel mai bun motor ieftin din gama, fiabil, tehnologie simpla

            hyundai tot timpul practica discounturi: hyundai i20 blackline are 15 mii pretul de lista dar iti fac automat reducere 2500 de euro, deci il duci la 12500 lejer. daca mai esti si medic/profesor/avocat mai tai cateva sute de euro, poate 1 mie si iei o masina mai buna, mai frumoasa si mai dotata decat un logan full

            eu cand am fost la renault sa-mi vopsesc bara fata, am trecut si prin showroom sa mai vad ce mai e nou iar doamna de acolo, pt ca m-a vazut interesat de clio 4 (deh, cel mai ieftin model expus acolo) s-a oferit sa-mi ofere o reducere de 10-15% din pretul de lista (15 mii) +tichet rabla chiar daca nu am rabla

            si fluence e o oferta si alternativa f buna la logan. in plus, are perioade cand are reducere de 3 sau 4mii de euro. deci cu 12 mii iti poti lua versiunea dynamic/prestige (are acelasi pret, difera doar culoarea tapiteriei) 1.6 16v 115 cai.
            Last edited by cristi....; 10 November 2015, 17:12.

            Comment


            • #51
              MCVul prestige 0.9 tce cu robotizata e 14000 de euro in Franta. Si e de 2 ori mai spatios ca i20....
              Masinile care nu se vand au nevoie de oferte.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #52
                daca doresti spatiu te indrepti spre clasa compacta macar, sau medie daca te tine buzunarul. asa, si smart fortwo cu cutie automata, motor de 1l 70/71 de cai e 17 mii de euro. daca mai pui pachet edition one si inca ceva, il duci la 20 de mii de euro si ai spatiu de 2-3 ori mai putin decat in logan la pret de 3 logane )

                unde mai pui ca are si multe panouri exterioare de plastic: gen pseudocapota de motor, aripi fata, parca si panourile xterioare ale portierelor tot din plastic mi s-au parut a fi
                Last edited by cristi....; 10 November 2015, 17:18.

                Comment


                • #53
                  daca ai si bani asta. MCVul cred ca e mai spatios ca un ceed SW, iar fata de un Mondeo... e juma de pret.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #54
                    Musai de luat in seama de Dacia este dotarea cu airbag pentru locurile din spate, chiar si ca optionala. Atunci as fi cu adevarat multumit de Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      -iar vine omul acesta cu bomba aia atomica denumita c'eed. Sa comparam un pic datele oficiale de acceleratii, la cele mai bau bau motoare ale dacia si kia (dupa pret cel putin). Avem asa:
                      dacioiu' de unu-doi ia suta in 13.6 sec cu un consum mixt de 5.6
                      chia, cu motoru' 1.0 T-GDI (habar nu am ce e, e cel mai ieftin pret de catalog), ia suta in 12.8 sec si are si 100 CP fata de lesinaturile de 75 ale loganuluii. Consumul nu l-am gasit.
                      Adevarul e ca, carcotasul de servici are dreptate. Oficial 12,8 secunde pt 0-100 este o acceleratie fulminanta fata de 13.6 sec. Deci daca mori pe contrasens aproape ajungi in fata tirului la depasire, nu mori la juamtea lui. )) Si adevarul e ca la o diferenta de cai putere de 30%!!!, sa castigi 0.8 sec la acceleratie e intr-adevar o performanta redutabila marca Kia.
                      Deci care aveti chef de viteze, luati-va cel mai varza motor de la kia nu cel mai varza de la dacie ca rupe )). Mi-e frica sa ma gandesc la consumul c'eed-ului, dar tinand cont de modelele precedente ale acestei masini, as zice ca un consum mixt de 6.5 e minim

                      - si sa nu vorbim de fiabilitatea trenului de rulare la aceasta magnifica chia. Ca in toate in care m-am suit, troncaneau toate pe sub ea (stiu, gropile sunt de vina si nu masina).
                      Last edited by pilifida; 10 November 2015, 17:45. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Crs. Sandel View Post
                        Conform site-ului accesat acum 1 minut, versiunea Prestige este disponibila doar pe 1.2 si 1.5-75 Cp.
                        Vezi print screen-ul atasat, 0.9 si 1.5-90 Cp aparand cu un semn de exclamare intr-un triunghi, ceea ce inseamna ca nu poate fi configurata versiunea Prestige pentru aceste 2 motoare.
                        scuze.
                        intradevar
                        ai dreptate 100%
                        atunci la prestige se poate alege motorul
                        1.2 16V - 73CP
                        sau
                        1.5dci - 75CP

                        Comment


                        • #57
                          Iar începem cu 1,6 16v?! K4M e îngropat.
                          Ce se pune acum (Euro6 by default),pe Duster ph2, Lodgy și Dokker e H4M (aka HR16DE) proveniență Nissan fabricat de Lada la uzinele Avtoframos.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Da, am avea toti nevoie de M5uri ca sa depasim in siguranta. Cum naiba depaseai pe vremea lui ceasca cand aveai 54 de cai frumosi? ca tiruri erau si atunci.
                            Da, auto roman, raba si saviem, la care schimbarea vitezei dura 20-30 secunde... Pe acele vremuri.

                            Originally posted by t0rquemada View Post
                            Iar începem cu 1,6 16v?! K4M e îngropat.
                            Ce se pune acum (Euro6 by default),pe Duster ph2, Lodgy și Dokker e H4M (aka HR16DE) proveniență Nissan fabricat de Lada la uzinele Avtoframos.
                            0,9 tce si 1,5 dci unde sunt fabricate?
                            Mersi.
                            Last edited by WhatIsUrName; 10 November 2015, 18:34. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #59
                              Eu stiu de TCE ca se fabrica la noi, iar DCIurile vin din Spania.
                              PS: Cica se zvoneste ca Reno ar vrea sa mute fabrica din Spania la noi sau la Bulgari

                              Comment


                              • #60
                                Eu vorbeam de Kia C'eed 1.6 GDI 135 CP -14.800 euro.
                                Dar Dacia vrea sa concureze cu Geely si Lada, la calitate si pret, nu poate veni in marja aia de pret, ca si-o ia rau.
                                Dar ar putea incerca sa vina cu un pret de dumping cu modele de 125-130 CP. Dar nu renunta ei la profit, ca da Renault faliment.
                                Last edited by mr.K; 10 November 2015, 19:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google