Lasa ca au profit maxim la banii pe care ii percep pentru aceste modele. Macar o protectie mai buna anticoroziune sa execute Dacia.
Dacia a lansat o nouă versiune de top a modelului Logan, Prestige
Collapse
X
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostVrei ceva mai "potent", exista 0.9 TCE si dieselurile. Eu sunt foarte multumit de 1.2, chiar si cu 5 persoane si ceva bagaje.
Edit: acum am inteles la ce te referi, WhatIsUrName, ca nu exista versiunea Prestige si la motoarele 0.9 si 1.5.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostEu vorbeam de Kia C'eed 1.6 GDI 135 CP -14.800 euro.
Dar Dacia vrea sa concureze cu Geely si Lada, la calitate si pret, nu poate veni in marja aia de pret, ca si-o ia rau.
Dar ar putea incerca sa vina cu un pret de dumping cu modele de 125-130 CP. Dar nu renunta ei la profit, ca da Renault faliment.sigpic
Comment
-
Poti sa vorbesti pana faci laringita, acum 10 ani un logan ambition era 8400 de euro, un logan prestige azi e mai dotat, cu materiale mai bune in interior si costa 13000 (si se vinde si mai bine). Deci valoarea marcii creste. Sa mai zic de ce facea Dacia acum 15 ani, inainte de Logan?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Sa mai zic de ce facea Dacia acum 15 ani, inainte de Logan?
Tu te rezumi la evolutia Dacia, unii precum koreenii (care au avut razboi civil) au ajuns deja unde Dacia poate nici nu vrea sa ajunga, dar sa o mai si faca peste 20 de ani.
un logan prestige azi e mai dotat
Motor-nu, e mai slab
ABS-avea si ala
ESP/ASR- deh, obligatie legislativa, pret mai mare al masinii
Clima-da, dar si asta se reflecta in pretul mai mare.
Interior-chestie de gust, unele lucruri la afisaj lipsesc de exemplu.
Tabla-rugineste ai asta nou. Chiar mai repede.
Jante-un minus, ala vechi avea aliaj, asta are table cu capace trendy.Last edited by mr.K; 11 November 2015, 11:06.
Comment
-
acum sa fiu sincer, nu as da nici 14 000 pe un logan). Pentru ca ipotetic un prestige, cu motor diesel 90CP + cutie automata cam pe acolo ar ajunge
- nu inteleg ce tot comentati de motor. Cel diesel de 90 Cp se misca foarte bine. Are cuplu, trage bine, am urcat cu el niste pante si niste macadame infernale fara niciun fel de problema. Daca accelerezi nu te lasa la greu. Si pe deasupra consuma si putin. Plus ca daca merg normal in coloana, extra-urban nu imi consuma sub 4l/100.
- Iar la capitolul jante, cele mai frumoase sunt cele din tabla decupata cu capac. Pana sa pipai capacul am crezut ca sunt din aliaj, iar avantajul suprem e ca daca iei o bordura, tabla din aliaj asa a ramas, pe cand la astea poti schimba capacul si e ca nouasigpic
Comment
-
Uni au pretentii diferite.
Eu nu pot accepta sa dau 12k euro pe un motor de 90 cai si de 0,9. Dar nah asta sunt eu.
Pana nu o sa bage macar 1,2 tce 125 cai pe Logan, Dacia nu ma va avea de client.
As da 13k euro pe un Prestige cu 1,2 tce 125 cai oricand. Daca ii face si o garda la sol macar de 135 mm e si mai misto.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostUni au pretentii diferite.
Eu nu pot accepta sa dau 12k euro pe un motor de 90 cai si de 0,9. Dar nah asta sunt eu.
Pana nu o sa bage macar 1,2 tce 125 cai pe Logan, Dacia nu ma va avea de client.
As da 13k euro pe un Prestige cu 1,2 tce 125 cai oricand. Daca ii face si o garda la sol macar de 135 mm e si mai misto.))
sigpic
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostAs da 13k euro pe un Prestige cu 1,2 tce 125 cai oricand. Daca ii face si o garda la sol macar de 135 mm e si mai misto.
Face omul ce face si tot la Dacia ajunge, desi "dincolo" sunt masini mult mai bune, din toate punctele de vedere. Sa fie banii o problema?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by pilifida View Postiarasi vorbim fara sa avem habar. Garda la sol este de 147 mm))
.
Originally posted by IancuMIC View PostPrietene, d.ta esti dintre aceia care au declarat sus si tare ca nu mai ei Logan in viata ta. De ce iti mananci vorbele?
Face omul ce face si tot la Dacia ajunge, desi "dincolo" sunt masini mult mai bune, din toate punctele de vedere. Sa fie banii o problema?
Pentru o motorizare decenta ma intorc la Dacia.
La VAG sa ai un 120-130 cai trebuie sa scoti vreo 18k de euro minim. Ca-i Seat, Skoda sau VW.Last edited by Archangel80; 11 November 2015, 15:49.
Comment
-
De aia zic; lumea alege totusi Dacia pentru ca, la vremurile astea, sa dai prea multi bani pe o masina (vorbesc despre un segment bine determinat), nu e o solutie inteleapta. Masina nu e o investitie, pentru cei mai multi; e chiar o cheltuiala in plus.
OFF.
Dusmani iti faci usor; prieteni e mai greu.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment