Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai trebe intinse curelele, eu la aia veche asa scapam de scartait

    Sent from my SM-T310 using Tapatalk
    RTFM

    Comment


    • La multi ani colegi ! ! ! revin cu nouatati dupa un ger bun bun azi pe la ora 12 cand am dat sa plec din fata blocului surpriza , masina a pornit la a 7-a cheie ... masina are doar 12.000 km.
      sigpic

      Comment


      • De cât ai bateria ? Dacă e de 40 ah nici nu mă mira!
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • @mihaimmn La multi ani, colegule! Cum se manifesta motorul? Nu porneste deloc la primele chei sau porneste si se opreste la scurt timp. Mie mi se mai intampla, destul de rar, e adevarat, sa imi porneasca si sa se opreasca in 2-3 secunde. Se intampla mai des vara la mine. M-am gandit ca o fi de la consumatorii porniti ( AC, radio, uneori si roti lasate virate ) coroborat cu bateria mica, motorul mic. Partea buna e ca nu se accentueaza problemele astea. Niciodata nu mi s-a oprit de 2 ori consecutiv.

          Comment


          • Clar e bateria de vina. Și la mine pornește mai greu, de când a venit frigul. Scade intensitatea luminii de zi la pornire. Daca vine gerul, nu cred ca iese din iarna bateria. La -7 grade, pornește cam la 3/4 cheie, față de sfert acu câteva zile.

            Credeam ca s-au rezolvat problemele la pornire cu 1,2 dar se pare ca sunt și la euro 6. La multi ani, 2016!
            Last edited by aris86; 1 January 2016, 20:12. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • La multi ani - la toata lumea! Monitorizati tensiunea bateriei macar o zi.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Ce relevanță are? E topic dedicat baterii.

                Cu baterie de 40Ah și cea mai proastă alarmă ai consum de 25-30mA( +eventuale alarmări sirenă+avarii) combinat cu temperatură scăzută(-5) și parcare de 7 zile să zici merci că pornește

                Ca idee:
                -cât a stat mașina de la ultima pornire?
                -temperatura exterioară de X C? umezeală?
                -comsumatori suplimentari?
                -benzină de 9x?
                -câți litri în rezervor?
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Poate ca au fost dupa o betie cei de la Dacia cand au pus bateria de 40 de Ah. Sau poate nu...


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • la cei 8000- 9000 euro care se platesc pe un logan nou , puteau sa puna o baterie decenta , dar ....., oricum mi se pare total aiurea sa platesti 320 milioane pe o masina si sa nu porneasca dimineata ;
                    sigpic

                    Comment


                    • In situatia asta direct la GARANTIE


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Ce relevanță are? E topic dedicat baterii.

                        Cu baterie de 40Ah și cea mai proastă alarmă ai consum de 25-30mA( +eventuale alarmări sirenă+avarii) combinat cu temperatură scăzută(-5) și parcare de 7 zile să zici merci că pornește

                        Ca idee:
                        -cât a stat mașina de la ultima pornire?
                        -temperatura exterioară de X C? umezeală?
                        -comsumatori suplimentari?
                        -benzină de 9x?
                        -câți litri în rezervor?
                        -cum masina merg zilnic nu se pune problema
                        -temperatura exterioara conform perioadei -10 -12
                        - fara consumatori suplimentari
                        - rezervorul full
                        - benzina de 95
                        sigpic

                        Comment


                        • În context(cum masina merg zilnic nu se pune problema) se pune problema consumatorilor/ duratei de deplasare.

                          Drumuri scurte/porniri dese + consumatori inutili (de ex: fază scurtă ziua, că tot există DRL) = mașina stătută + consumatori suplimentari.

                          Ca idee un Toledo (model 2016) 1,2 TSI de 90CP are baterie de 36Ah!
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • s-au tampit cu totii

                            ideea e ca mai ales acum pe frig, eu de ex, o scot la 2 zile si ii pun 50-60 de km in regim mai alert, 120-130km/h, sa se incarce...mai ales ca masina a stat in service 8 saptamani nepornita, totusi nu mi-a facut figuri pana acum. ochiul de la baterie nu mai e verde totusi, eu n-am mai vazut nici o culoare, nu e nici negru... e incolor ) partea mai proasta e ca s-a dus si garantia de la baterie, cat a stat aiurea in service, deci are 2 ani si vreo luna si numai vreo 20 de mii de km...

                            stie cineva daca se poate adapta/transpune locasul de la renault in care e pusa bateria? la renault bateria e incapsulata, asta ajuta si pe timp de ger si vara sa protejeze bateria

                            m-ar interesa o chestie dasta, sau la vw cum e: un fel de husa din material fonoabsorbant
                            Last edited by cristi....; 1 January 2016, 21:06.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              În context(cum masina merg zilnic nu se pune problema) se pune problema consumatorilor/ duratei de deplasare.

                              Drumuri scurte/porniri dese + consumatori inutili (de ex: fază scurtă ziua, că tot există DRL) = mașina stătută + consumatori suplimentari.

                              Ca idee un Toledo (model 2016) 1,2 TSI de 90CP are baterie de 36Ah!
                              Singura diferenta e ca Toledo e masina si porneste pe cand loganul mai asteptam , daca trebuie sa imi pun problema cat merg cu masina si daca merg cu faza scurta inseamna ca am ajuns rau de tot )
                              sigpic

                              Comment


                              • La mine, nu se pune problema de drumuri scurte. Săptămâna asta am parcurs 230 km în regim extraurban. Zilele acestea am făcut drumuri de câțiva km prin București, ziua și seara. Sub -5 grade am sesizat o pornire mai greoaie și cum licare DRL-ul la pornire. Asta e, cat o mai tine, oricum masina e în garanție.

                                Săptămâna viitoare se anunță la Iași, sub -15 grade.
                                Last edited by aris86; 1 January 2016, 21:20. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google