Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    M-ati convins! Am mai facut si eu calculele si da, voi merge pe un Laureate, se merita mai bine pentru cateva sute de euro in plus, doar nu o schimb in fiecare an.

    In momentul de fata am un VW Polo 1.4 (60 CP) si sunt multumit de cum ruleaza, nu sunt genul sportiv, as crede ca si motorul de 1.2, cu cei 75 CP, va fi potrivit. Trebuie sa programez un test drive la reprezentanta.

    Comment


    • #17
      Nu este de neglijat ( din pdv al pretului final) programul Rabla


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #18
        decizia e destul de grea. pt ce doresti sa faci cu ea si la rulaj + stilul de condus pe care mi-l pot imagina ca fiind normal, fara excese, eu as merge cumva pe tce. nu cred ca vei avea probleme vreodata cu dtributia pe lant; mai scutesti niste bani cu intretinerea; bagi numai in ulei si filtre, atat, si din când in când in placute si discuri

        eu as astepta sa se mai modernizeze fabrica, parca citisem ca la anul procenul de robotizare va creste la 20% de la 5%. e ceva, scade riscul de eroare

        si musai o varianta superioara de echipare, laureate sau chiar prestige. la dacia chiar nu merita sa iei alta echipare decat cea de top

        logan prestige 1.2 la 9900 pret de catalog, pret real cam cu 1 mie de euro mai mic (orice dealer face o reducere de minim 800-1 mie de euro) e giugiuc

        la 9 mii un logan prestige e o optiune f buna
        Last edited by cristi....; 26 December 2015, 21:41.

        Comment


        • #19
          Atenție că 1,2 e doar de 73CP, iar Prestige nu are decât 75CP, dCi sau 1,2 nu și TCe!
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Originally posted by andreitom View Post
            M-ati convins! Am mai facut si eu calculele si da, voi merge pe un Laureate, se merita mai bine pentru cateva sute de euro in plus, doar nu o schimb in fiecare an.

            In momentul de fata am un VW Polo 1.4 (60 CP) si sunt multumit de cum ruleaza, nu sunt genul sportiv, as crede ca si motorul de 1.2, cu cei 75 CP, va fi potrivit. Trebuie sa programez un test drive la reprezentanta.
            Eu am avut Matiz, mot 0.8, 40CP, masina usoara, tragea mai bine in oras, urca mai usor pantele decat mot de 1.2, 75 CP, Sandero , masina mai grea.. recomand un drive test.

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #21
              Am luat masina 1.2 fără test și fără o documentație în prealabil, aplecandu-mi urechea la colegi ca e mai fiabil un motor aspirat decât unul pe turbina. Daca ar mai fi momentul alegerii unei mașini, cu siguranță as cumpara tce în detrimentul 1.2 sau 1.5 dci, costuri mari de întreținere la motorina.

              Comment


              • #22
                La momentul respectiv toata lumea s-a speriat de 0.9 tce deoarece este un motor in 3 pistoane
                Era termen de comparatie cu Matiz, Tico sau drujba
                Am sarit de 140.000 si motorul merge impecabil
                Dovada


                Trimis de pe al meu HTC Desire 820 folosind Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Salut Andrei, si eu sunt tot genul nesportiv. Motorul de 1.2 este absolut suficient pentru oras, e capabil de niste sprinturi destul de bune dupa ce te inveti cu el. Folosesc masina destul de mult in afara orasului si pot sa iti spun ca la 100-110 km/h rulezi decent, nu ai zgomot excesiv nici de la motor, nici de la roti, nici zgomot la vant. Zgomotele cele mai pregnante sunt de la vant si motor dar amandoua incep sa deranjeze dupa 110-120 km/h. Vis-a-vis de test drive ma indoiesc ca vei gasi o masina de test cu 1.2 benzina. Fie vei gasi cu 0.9, fie diesel. Varianta de echipare cea mai buna e laureatul. Am studiat si eu problema laureat vs ambiance + AC si iesi mai bine cu Laureat ( eu laureat am). Am masina din toamna lui 2013 si o iubesc mai mult pe zi ce trece. Nu mi-a disparut deloc din entuziasmul pe care il aveam in primele zile cand ii faceam rodajul, ba chiar mi-a crescut. Eu recomand oricui loganul 2. E o masina frumoasa, dotata cu tot ce e necesar, se conduce bine. In momentul de fata nu as da-o pe nici o alta masina. In oras vei avea consum 8-9/100km. Eu nici iarna nu trec de 10 si merg pe gpl ( din fabrica ) asa ca la benzina nici nu se va pune problema. Afara nu am mers pe benzina de prea multe ori dar pe gpl scot in general fara sa ma fortez ( 10 km peste limita de viteza) in jur de 6-6,5. In depasiri se poate comporta destul de bine dar cum am spus, trebuie sa inveti sa o folosesti. Cele mai frecvente depasiri sunt cele in care depasesti tiruri ( 80-120 ). Iti recomand (dupa ce ii faci rodajul) sa faci aceste depasiri in treapta a 3-a. Treapta a 3-a ajunge la 120 in 6000 si ceva rpm, eventual ii dai atunci a 4-a desi eu in general termin depasirea pana sa fie nevoie de a 4-a. Sper ca am raspuns la multe curiozitati. Daca mai ai intrebari pune-mi-le. Cunosc destul de bine comportamentul masinii in multe situatii. M-a socat de exemplu ca puteam urca pe Rucar-Bran cu treapta a 4-a fara probleme. Nu ma asteptam la cat de slab mi se parea motorul ( aveam doar 2000 km cu ea atunci ).
                  Last edited by Dan Eugen; 27 December 2015, 12:12.

                  Comment


                  • #24
                    Spunea cineva mai devreme pe forum ca pretul real e mai mic decat cel de catalog? Deci daca ma uit la un Laureat cu 0.9 Tce care costa 10,200 pe siteul Dacia, la reprezentanta sa ma astept la un pret mai mic?

                    Voi merge un test drive si sunt curios si de motorul de 0.9 sa vad cum merge. Ma gandeam ca poate nu e la fel de fiabil in timp ca si cel de 1.2, fiind mai nou(?).

                    Comment


                    • #25
                      Dacia nu prea face discounturi, asa ca nu te astepta la mari reduceri (max 300 euro). Când am cumparat-o, nu au vrut sa-mi dea nici un discount, chiar daca am achitat-o cu banii jos, motivând ca ei incaseaza toti banii de la client, fie cash/transfer bancar, fie prin leasing.

                      Comment


                      • #26
                        mie mi-au facut reducere 800 de euro fara sa cer eu expres asta. la renault mi-au facut 10% fara nici un efort din partea mea (doar m-am aratat interesat de un anume model) + se ofereau sa ma ajute cu rabla

                        deci eu zic ca 800 de euro ii poti obtine usor si fara sa tragi prea mult de ei. depinde de service, dar nu e musai sa cumperi de la 1 anume. daca 1 nu vrea nu inseamna ca toti nu vor/nu fac. incearca la altii

                        Hyundai are politica permanenta de discounturi. te poti uita si la un i20. are 1500 de euro reducere din start, ”din partea casei”

                        vw polo 1.2 tsi 90 de cai comfortline (linia de echipare de mijloc) era 9000 si ceva de euro, acum cateva luni, reducere nu stiu cat

                        kia are reducere 3200 de euro acum, deci nu e musai sa mergi numai pe dacia. gasesti alternative mai bune in aceeasi bani sau la mai putini la concurenta iar produsele si serviciile oferite sunt mai calitative decat ce ofera dacia
                        Last edited by cristi....; 27 December 2015, 16:38.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cristi.... View Post
                          vw polo 1.2 tsi 90 de cai comfortline (linia de echipare de mijloc) era 9000 si ceva de euro, acum cateva luni, reducere nu stiu cat
                          e peste 14.000 un polo 1.2 TSI comfortline. Miram-as sa fie redus 35% sa ajunga pana la 9.000.

                          Comment


                          • #28
                            Mda, depinde de perioada. La majoritatea dealer-ilor în București, nu prea am văzut reduceri consistente.

                            Comment


                            • #29
                              ...haideti sa revenim la " Pareri Logan 2 "
                              ...nu cred ca merita facute comparatii aici , s-au facut destule pana acum si riscam sa "batem campii"
                              ...sunt curios si eu de argumente care sa influenteze achizitionarea L2

                              Comment


                              • #30
                                @old_radu Daca ai cerut cateva argumente care sa influenteze achizitionarea voi incerca sa fac o lista:
                                1. Voiam o masina noua, nu SH ("de ce nu iti iei una din aia SH in loc?", nu m-ar influenta)
                                2. Costurile de intretinere par sa fie mai micute (pe auzite)
                                3. Voiam o masina care sa fie mai mare si cu optiunile dorite, iar alte modele noi + optiunile dorite (AC, etc) par sa fie la un pret mai mare
                                4. Imi place cum arata noul Logan si pt moment nici nu e atat de raspandit (cel putin in Timisoara)
                                5. Si de ce nu? Dacia nu e e o marca de aruncat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google