Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai si eu tot ma mai uit la alte masini pe care mi le-as fi dorit , suspin ... insa cand ma urc in stepway-ul meu ma felicit de achizitie... cu plusuri cu minusuri, la 9000 euro + rabla am o masina de 90 cai, sprintena si cu aspiratii de mini suv, e ideala pentru oras, usor de intretinut, care vine la pachet cu sistem de navigatie cu de toate (hands free, usb,posibilitate activare camera marsarier,etc), controlul tractiunii si ESP
    (foarte important pentru mine - conditie obligatorie), aer conditionat, hill start assist(activat dupa achizitie cu 20 lei), computer de bord, limitator de viteza + cruise controll (foarte util la mersul pe autostrada), airbaguri suficiente, bancheta rabatabila fractionata, proiectoare ceata, suport portbagaj plafon(barile alea de pe acoperis), aparatori plastic la aripi si praguri care nu doar artata bine ci si protejeaza de zgarieturi provocate de pietre, oglinzi electrice incalzite.... poate am mai uitat cate ceva dar cand ma apuca ganduri de infidelitate ma pun si configurez cate o skoda sau un ford cu optiunile astea si cam tot timpul iasa dublul la pret.... normal ca mi-ar fi placut o skoda octavia dar sa dau 18 mii euro pe o masina ce face acelasi lucru ... adica nici 9000 de euro nu-i faci usor dar deocamdata daca vrei masina noua cu un pret rezonabil, nimic nu bate dacia... chiar si anumite oferte comparabile te duc cu 2-3000 euro mai sus...si daca n-ai acesti bani? e buna dacia daca nu ai asteptari de vw sau bmw...
    RTFM

    Comment


    • #32
      acum cateva luni sigur exista oferta cu polo comfortline tsi 90 la 908x de euro daca nu ma lasa memoria, acu ai avantaj client de 1 mie de euro



      uite reduceri, 3400-3800 de euro reducere pt golf iti zic sigur ca polo-u ala de 14 mii (nici nu cred ca comfortline e 14 mii... e 148xx , pana in 15 mii polo fresh, versiunea de top, peste highline; comfortlinu e pana in 13 mii) l-au lasat acu 5-6 luni la 9000 si un pic, pana in 9100 de euro

      ford e alt exemplu: ai pachet trend (cu navigatie daia mare, nu stiu cate difuzoare, clima automata etc), pachet de 3 mii de euro pret normal redus la 250 de euro; deci practic navigatia, clima automata si toate astea la ford costa mai putin decat navigatia de logan.

      eu as merge pe un logan prestige 1,2 benzina sau 1.5dci 75
      Last edited by cristi....; 27 December 2015, 22:08.

      Comment


      • #33
        Cât sunt actualizările la Ford?

        Cât sunt actualizările la Dacia? 40euro apoi gratis(menavrus), bonus RearViewCamera
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #34
          Originally posted by stoicanu View Post
          Pai vino cu o recomandare

          Trimis de pe al meu HTC Desire 820 folosind Tapatalk
          Suzuki Swift , net superior loganului din toate punctele de vedere ,
          sigpic

          Comment


          • #35
            Citiți înainte de a scrie, titlu topicului e Pareri Logan 2, adică mașină cu portbagaj, că altfel scria Sandero/Stepway.

            Logan II are 510L concurența e doar: Toledo/Rapid/301/C-Elysee/Rio 4d

            Swift e ăla fără frână de motor (care nu scade turația când apeși pe ambreiaj)
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #36
              Din primul post nu reiese faptul ca persoana vrea neaparat o masina care sa aiba un " superb " portbagaj ca cel de logan , o fi swift cum o fi dar la calitatea materialelor si modul sunt " lucrate " la interior e cu mult peste logan ... si sa revenim.. alege orice masina noua / second insa nu logan . o sa fii dezamagit ca ai dat 8000 - 9000 euro pe un logan dupa ceva timp..
              sigpic

              Comment


              • #37
                Pai eu zic sa ia un Fiat

                Trimis de pe al meu HTC Desire 820 folosind Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • #38
                  vad ca sunt pareri pro si contra logan
                  eu unul precum colegul care a pornit topicul m am gandit sa aleg intre ambiance cu aer sau laureat, dar m am hotarat in 2 minute ca laureat este castigator, datorita diferentei mici de pret si dotarilor diferite
                  eu am ales loganul cu motor de 1.2 deoarece si motorul de 1.4 anterior era suficient, asa ca pt mine este alegerea castigatoare, chiar nu imi pare rau ca nu am ales motorul de 0.9
                  eu unul sunt foarte multumit de masina, este mult superioara loganului anterior, si este exact ce aveam nevoie-spatiul interior, portbagaj mare, garda la sol, dotari , consum mic, bancheta rabatabila, etc.
                  nici o masina nu este perfecta, dar pt mine aceasta este cea mai buna, inclusiv prin prisma pretului- eu cand am cumparat o era pretul de catalog 8900, minus rabla , minus reducerea lor de 300 de euro parca, deci am platit pe ea vreo 7000 euro, masina noua, cu toate dotarile de care am nevoie pe care le cunoasteti la laureat, deja era masina castigatoare- plus ca aveam jante cu cauciucuri michelin de iarna de pe vechiul logan
                  cine zice ca concurenta se apropie se cam inseala, sa vad eu la 7000 euro masina noua cu dotarile si spatiul acesta, si garantie 5 ani cum am prins eu
                  eu unul am vazut la skoda rapid si ceilalti din concurenta preturi aproape duble , inclusiv rabla, si asta pt modelul de baza
                  Last edited by panselin4; 28 December 2015, 10:23.

                  Comment


                  • #39
                    andreitom cati bani esti dispus sa cheltui maxim ?
                    Daca vrei masina noua, LOGAN'ul nu este batut de nicio alta masina ( VW, SEAT, Hyundai sau mai stiu eu ce ... ) Cu dotarile logan'ului masinile astea iti ies la dublu pret aproape.
                    Ca posesor de Logan aniversar, ti-as spune asa: 9.600 EUR varianta Prestige ( s-ar putea sa ti se dea discount 200-300 EUR de la dealer, mai ales daca platesti cash) din care scazi rabla, aprox 8.100 EUR ( 7.800 - 7.900 EUR daca socotim discountul )
                    La banii astia, nu ai adversar pe planeta asta, poate pe alta planeta
                    Mor când ii aud pe toti ca 1.2 e prost, ca nu trage, etc ... Eu sunt mai mult decat multumit de acest motor, pana-n 110-120 trage foarte bine, trebuie bineinteles sa stii cum sa-i ceri ce ai nevoie, este totusi un motor orientat spre consum mic si fiabilitate

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by GuGu21 View Post
                      andreitom cati bani esti dispus sa cheltui maxim ?
                      Daca vrei masina noua, LOGAN'ul nu este batut de nicio alta masina ( VW, SEAT, Hyundai sau mai stiu eu ce ... ) Cu dotarile logan'ului masinile astea iti ies la dublu pret aproape.
                      Ca posesor de Logan aniversar, ti-as spune asa: 9.600 EUR varianta Prestige ( s-ar putea sa ti se dea discount 200-300 EUR de la dealer, mai ales daca platesti cash) din care scazi rabla, aprox 8.100 EUR ( 7.800 - 7.900 EUR daca socotim discountul )
                      La banii astia, nu ai adversar pe planeta asta, poate pe alta planeta
                      Mor când ii aud pe toti ca 1.2 e prost, ca nu trage, etc ... Eu sunt mai mult decat multumit de acest motor, pana-n 110-120 trage foarte bine, trebuie bineinteles sa stii cum sa-i ceri ce ai nevoie, este totusi un motor orientat spre consum mic si fiabilitate
                      Subscriu.

                      Dacia nu are competitor real.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by GuGu21 View Post
                        andreitom cati bani esti dispus sa cheltui maxim ?
                        Daca vrei masina noua, LOGAN'ul nu este batut de nicio alta masina ( VW, SEAT, Hyundai sau mai stiu eu ce ... ) Cu dotarile logan'ului masinile astea iti ies la dublu pret aproape.
                        Ca posesor de Logan aniversar, ti-as spune asa: 9.600 EUR varianta Prestige ( s-ar putea sa ti se dea discount 200-300 EUR de la dealer, mai ales daca platesti cash) din care scazi rabla, aprox 8.100 EUR ( 7.800 - 7.900 EUR daca socotim discountul )
                        La banii astia, nu ai adversar pe planeta asta, poate pe alta planeta
                        Mor când ii aud pe toti ca 1.2 e prost, ca nu trage, etc ... Eu sunt mai mult decat multumit de acest motor, pana-n 110-120 trage foarte bine, trebuie bineinteles sa stii cum sa-i ceri ce ai nevoie, este totusi un motor orientat spre consum mic si fiabilitate
                        @ da ai dreptate la pret nu este batut fiind cea mai ieftina dar la calitatea materialelor e fix la polul opus " le bate pe toate "
                        @ ai calculat in cate secunde ajungi la 110 -120 cu motorul de 1.2 , motorul asta nu trage bine de nici un fel dar nici nu poti sa ai pretentii la 73 Cp , la fiabilitatea motorului poate fi punctat un plus dar la consum in nici un caz in conditii de iarna si masina incarcata , lipsa putere plus consum pe oras de 10 %
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          salut

                          eu iti recomand logan 2 Prestige (fostul 10 ani bla bla - eu d-asta am) , chiar daca este mai scump si il gasesti doar 1.2 75cp sau 1.5 75cp

                          avantaje
                          -ai geamurile electrice pe usi ca la orice masina dupa anul 2005(chiar si spate)
                          -ai clima atomata - nu e mare diferenta fata de "aragazul clasic" , dar macar este frumoasa
                          -ai un aspect al plansei de bord lucios(ca la clio) cu guri de ventilare patrate(gen polo 2014) manere cromate etc...deci draguta la interior mai ales daca alegi si volan in piele...arata asa ca o masina demna de anul 2015
                          -jante pe 16(de tablaaaa nu de aliaj - capacele sunt supar tari) care sunt super si nu prea afecteaza consumul (eu am avut mixt 6.2 ca idee) , arata ca un tanculet sport
                          -ai pilot si alte butoane care sunt chiar dragute(arata a masina completa fara capacele care acopera lipsurile)
                          -consum bun daca esti decent si nu vrei sa mergi cu 130 sau numai la 3500 ture ca sa "simti forta" care nu exista
                          -cutie de viteze bine pusa la punct si comoda ptr mers urban, mai ales pana la maxim 60km/h, este ok si la mers extraurban la viteze de 100 -110km/h undeva pe la 3000 ture
                          -pur si simplu solida si mai stabila decat pare, nu este vre-un specimen rar, dar cu jantele pe 16 sta mai mult decat decent pe curbe, la inceput parca vei simti ca directia este moale si nu prea te asculta....stai linitit...te asculta dar mai usurel.
                          -directia foarte moale si foarte comoda ptr mers urban.
                          -am transportat cu brio cca 350kg, si incape in ea orice tip de brad
                          -4 persoane merg regeste chiar daca au peste 1.80m, 5 persoane merg decent, ai loc sa cari orice ce vrei ptr ca bancheta spate este fractionata si se rabateaza.
                          -este ca un tanc, te cocoti unde vrei pe ce bordura vrei sau pe ce coclau vrei sa faci un gratar, are capacitate de trecere foarte buna, deci daca stai in bucuresti esti "regele parcarilor pe naspa"
                          -rezervor de 60l garantat daca o "indesi" bine.
                          -daca mergi ca un om de 50 de ani, este masina ideala, daca vrei sa traiesti cumpara un TDI sau FSI SH sau orice altceva la banii astia, eu merg incet de aceea am ales logan.



                          acum dezavantaje
                          -o sa iti cloncane ambreiajul daca esti ghinionist(eu sunt), dar nu e nimic grav, m-am convins si eu...asa face el si cand o sa crape iei altul ca este ieftin...oricat de cinic suna asta e realitatea
                          -izolarea fonica este doar un concept, fizic nu exista.
                          -scaunele sunt naspa, orice ar zice oricine, nu sunt ca la dacia 1300 dar nici departe nu sunt....dupa 300km iti doresti sa nu fi plecat de acasa....dar asta se intampla si la case mai mari gen BMW sau FORD asa ca nu este ceva tocmai grav.
                          -joc scaun sofer din glisiera cand este cborat la maxim, dacia iti va spune nu este un defect asa fac toate, si chiar nu este, eu am schimbat 2 glisiere, 1 pe garantie si 1 asa de la mine putere si face LA FEL, deci nu iti bate capul.
                          -cand cobori borduri vei simti cum cade roata de pe bordura sau daca treci INCET un sant mai adanc vei simti fizic trecera in volan, poate se va auzi si un troncanit infundat, doar deranjant, dar nu este un defect. Eu cred ca este de la reglajul volanului.
                          -daca mergi in bucuresti garantat iti apar 2-3 greieri in bord
                          -uneori aeroterma scartaie daca este foarte frig afara, dar ulterior isi revine si chiar baga cald repede.
                          -o sa auzi sunete care sunt doar la masini SH cu 200 000km si iti vor manca sanatatea, dar daca le ignori ai sa vezi ca masina merge foarte bine doar ca unele sunete pur si simplu exista
                          -daca ai rezervorul aproape plin se mai aude benzina cum se misca pe acolo.
                          -nu ai roata de rezerva(doar la editia Prestige), ai un kit de pana iar in locas incape doar roata pe 15 nu pe 16.........no comment.
                          -pe scurt posibil vei vedea niste lucruri naspa rau de tot care nu ti se par normale la o masina noua din 2015 , DAR daca le accepti vei trai fericit alaturi de ea multa vreme, este ca nevasta, buna - proasta, este a noastra, si nu glumesc deloc.

                          DIN PCT MEU DE VEDERE AI 2 VARIANTE

                          1 AMBIANCE CU CE ARE PE EA DAR ESTE MODESTA LA BANII CARE II DAI PE EA , UN SH ESTE BRICI LA 7-8 MII EURO
                          2 PRESTIGE ESTE DOTATA, SCUMPA PTR O DACIE DAR IN ACELASI TIMP IEFTINA DACA TE UITI LA DOTARI SI LA CONCURENTA CARE SUB 11-12 MII NU DISCUTA CU TINE

                          LAUREATE MERITA DOAR DACA VREI 0.9 TCE SAU 1.5 90CP(AM SI O D-ASTA DE LA JOB SI ESTE RACHETA , ESTE FORTA BRUTA PE O CARAPACE USOARA , FUGE GARANTAT 200KM/H SI NU SE DEZINTEGREAZA , ESTE PANZER CU REACTII LA 12000E)

                          EU RECOMAND VARIANTA 2 CU BUNE SI CU RELE, AM 12000KM CU EA.
                          SUCCES!
                          Last edited by justalexu; 28 December 2015, 17:47.

                          Comment


                          • #43
                            nu te lua dupa mihaimmn cand vine vorba de calitatea materialelor(du-te si uita-te la un seat ibitza la calitatea materialelor,loganul 2 ii da clasa) si in privinta consumului acum iarna(ce-i drept nici nu a fost foarte frig)am 8.2 consum 100% in oras sa fim seriosi de cate ori mergi incarcat cu ea.eu am un laureate 1,2 si sunt super multumit,daca ar fi existat prestige-ul la data cumpararii cu siguranta pt acela as fi optat.iti recomand pt 500 euro in plus Prestige-ul merita fiecare banut in plus.

                            Comment


                            • #44
                              Eu am consum 7,6 numai in oras in acest moment, in conditiile in care merg 5 minute si opresc motorul ca am ajuns la destinatie ( asta e viata in provincie ... ). Cu 5 oameni si portbagajul plin s-o duce la 9-10%, dar de cate ori circuli tu cu masina in conditiile astea ? Si zi-mi tu mie masina care plina ochi cu oameni si portbagaj ticsit iti ia 7% in oras ? Hai uimeste-ma ! ...
                              Eu am luat Logan2 datorita programului rabla in principiu, când am vazut ca am masina cu geamuri electrice fata spate, clima, jante pe 16" etc etc la 8,500 EUR nici n-am avut ce mai compar. La orice alta firma te-ai duce, dotarile astea iti duc masina la 15,000 EUR instant ! Inca o data, depinde cati bani ai de cheltuit, un lucru e clar: AMBIANCE + AC e o prostie, sa nu faci asa ceva, mai pui 200 EUR si iei Laureate, daca te mai tine buzunarul, treci pe Prestige ( ce-i drept nu ai navigatie si cruise control ) dar e o masina foarte foarte buna ;)

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by FloNick View Post
                                nu te lua dupa mihaimmn cand vine vorba de calitatea materialelor(du-te si uita-te la un seat ibitza la calitatea materialelor,loganul 2 ii da clasa) si in privinta consumului acum iarna(ce-i drept nici nu a fost foarte frig)am 8.2 consum 100% in oras sa fim seriosi de cate ori mergi incarcat cu ea.eu am un laureate 1,2 si sunt super multumit,daca ar fi existat prestige-ul la data cumpararii cu siguranta pt acela as fi optat.iti recomand pt 500 euro in plus Prestige-ul merita fiecare banut in plus.
                                nu vreau sa intru in polemica cu nimeni dar sa fim sinceri , materialele folosite la interior si imbinarile anumitor piese la interior lasa mult de dorit cand te gandesti ca o cumperi noua si dai o anumita suma de bani
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google