Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    cat am avut masina in reparatii m-am plimbat cu mai multe taxiuri si am ales altceva decat clasicul logan , ca in logan am tot mers atatia zeci de mii de km

    am ales 3 masini distincte cu care am mers mai frecvent+ o autohtona, 10 ani, de curiozitate, pt ca nu mersesem cu nici una pana atunci

    masinile straine au fost, in ordinea crescatoae a confortului la rulare: Chevrolet aveo, din acelasi an cu loganul, 2008-2009; mi-a placut insonorizarea+ scaunele fata, confortul lor; chederele duble de pe usi, la inchidere se aud f plin, ca la masinile straine ; nu mi-a placut trenul de rulare, avea ceva probleme cu articulatia; se auzeau niste pocnituri/trosnituri;

    Peugeot 301: 1.2 benzina, vti, 82 de cai cred: la design nu m-a dat pe spate, imi place maimult c elysee dar: spatiu interior foarte generos,mai mare ca in logan; plansa de bord mai atent finisata si mai placuta ochiului si insonorizare: motorul nu prea se facea auzit. in rest e exact ca loganul: acelasi ruliu, aceeasi suspensie, aceleasi scaune, aceiasi rulare

    renault fluence 1.6 16v cu gaz: masina cu putini km, vreo 60 de mii, mi-a placut f mult si tinuta de drum si insonorizarea si habitaclul (cu asta am mers vreo 10 km pana la reprezentanta, in afara orasului)

    si loganul 10 ani, 1.2

    trebuie sa recunosc ca a fost o impresie foarte placuta. motor foarte elastic (nu vibra nimic chiar daca soferul avea prostul obicei sa mearga la 1500rpm si sa schimbe pe la 2-2250rpm), masina silentioasa, chiar foarte ok din pct asta de vedere; scaune mai confortabile decat ale mele de ex, parca mai moi; plansa de bord in varianta full, cu navi si clima automata+ iluminare alb cu galben chiar da bine si adauga un + de eleganta interiorului.

    deci din pct asta de vedere, de asta am zis ca din toata gama logan, as merge doar pe varianta prestige, fostul 10ani, e singura care isi merita banii si te scuteste de bricolat si investitii ulterioare, chiar nu mai ai ce sa-i faci mai mult

    legat de motor cred ca era euro 5, nu 6, nu pot sa zic ca mi s-a parut lenes in oras cu 3 pasageri (sofer+ eu+ inca cineva), cam ca 1,4 ele meu

    inainte cu 1 sapt de accident, când am fost sa-mi iau masina de la vopsit de la renault , am luat tot un logan 2, tot 1.2 dar echipare de baza. mers vreo 7-8 km in afara orasului. ei, aici masina nu a mai fost asa silentioasa, la 100-110 nu neaparat ca se auzea motorul dar la 1.2am observat ca e specific un fel de zgomot de fond provenit din zona catalizatorului, un fel de drujba asa. la logan 10 ani era destul de bine estompat zgomotul asta, la varianta de baza nu

    nu am fost f atent la acceleratii dar nu mi s-a parut diferita fata de 1.4 clasic, cam tot pe acolo; nu m s-a parut sa se chinuie sa ajunga la viteza asta

    logan prestige, fiind euro 6 are numai 73 de cai , nu 75, e mai temperat de ecu + jante de 16, nu de 15, evident mai grele

    performanta 0-100 (de care trebuie sa se tina totusi cont) bate spre 15 s, 14.6 daca nu ma insel...deci aici ar fi singurul punct nevralgic al masinii. in oras e ok, ca nu ai nevoie de nu stiu ce putere, dar daca initiatorul face si drum de naveta extaurban sa aiba grija sa nu incarce masina; daca e singur in masina in majoritatea timpului cred ca se descurca decent si in afara
    Last edited by cristi....; 29 December 2015, 01:21. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      Echiparea de baza= Acces = fără antifonare

      Am mai scris,
      te uiți la prețul mașinii, costuri de întreținere și, dacă intenționezi să ții mașina mai mult posibilități de diagnoză/activări diverse.

      Momentan x52 bate tot, d.pm.d.v. singurul concurent e Celysee (pentru că WTCC) în rest e varză.

      Acum la un L52 Laureate* 1,2, fără pachete opționale(look, securite*, medianav) ce concurent avem la același preț, aud? (Exclus avioane)

      *funcțiile (HSA, CCSL) sunt pe mașină trebuie doar activate
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #78
        In acest moment:
        Prestige 1.2 + CC + Navigatie = 10.150 EUR
        Minus discount dealer 250 EUR: 9.900 EUR
        Minus rabla: 8.400 EUR
        Jante 16", clima, navigatie, Cruise Control, geamuri electrice fata spate cu butoane pe usi, volan de piele, manere cromate, iluminare bord alb + ac galben, bare d-alea de protectie laterale, proiectoare, faruri duble ( scuze, dar noaptea când am dat faza lunga s-a facut zi ), semnalizare in oglinzi etc ...
        Faceti o configurare la FORD, KIA, CITROEN sau unde vreti voi si puneti toate astea... Cat avem ? 14-15 mii lejer ? Ma doare capu' ...

        Comment


        • #79
          11000€ am dat pe 1.5 dci 90 fara piele, harta europei si bancheta rabatabila fractionat. Pretul masinii a fost 13100€. Am luat-o din uzina si cu un voucher. La 11000€ in mai, aveam alternativa de la vw un polo trend cu 1.2 tsi si 90 cp. Diesel nimic pe nicaieri in banii astia. Nu are concurență Dacia la preț.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Cezar View Post
            Sa concluzionam: loganul este best buy. Exista altele mai bune, dar mai scoti niste mii de euro din buzunar.
            C elysse nu mi-a placut. Mi s-a parut sub logan. Si eu sunt subiectiv cand vine vorba de Citroen, masinile astea fiind mereu pe placul meu.
            Si eu am facut test drive cu 301 (care e aceeasi masina cu c elysee) cu motor diesel de 1.6 90cp ( de, era masina de test, doar nu era sa aiba motorul ala de 1.2). Nu m-a cucerit deloc. Cutia de viteze mi s-a parut mai slaba ca a loganului, avea curse foarte lungi, din a 3-a pana in a 4-a faceai cam 20-30 de cm volanul era mare si se invartea mai greu ca la logan si daca imi aduc aminte bine din testele euroNCAP a iesit mai prost ca loganul. Mai confortabila nu mi s-a parut sub nici o forma, insonorizarea era cam la fel ca a loganului daca nu chiar inferioara putin iar masina avea o greutate mai mica decat loganul lucru pe care eu il vad ca pe un dezavantaj. Intotdeauna cand am 4 persoane in masina si ceva bagaje mi se pare mult mai stabila si mai sigura la viteza masina decat cand sunt singur. Nu stiu ce credeti voi dar mie 301 si c elysse mi se par egale cu logan 1 desi sunt o leaca mai scumpe ca logan 2.

            Comment


            • #81
              Originally posted by GuGu21 View Post
              In acest moment:
              Prestige 1.2 + CC + Navigatie = 10.150 EUR
              Minus discount dealer 250 EUR: 9.900 EUR
              Minus rabla: 8.400 EUR
              Jante 16", clima, navigatie, Cruise Control, geamuri electrice fata spate cu butoane pe usi, volan de piele, manere cromate, iluminare bord alb + ac galben, bare d-alea de protectie laterale, proiectoare, faruri duble ( scuze, dar noaptea când am dat faza lunga s-a facut zi ), semnalizare in oglinzi etc ...
              Faceti o configurare la FORD, KIA, CITROEN sau unde vreti voi si puneti toate astea... Cat avem ? 14-15 mii lejer ? Ma doare capu' ...

              cum ziceam si eu, concurenta la dotarile pe care le are dacia are preturi aproape sau peste dublu, asa ca este diferenta mare
              uneori conteaza si o mie, doua de euro, dar ce sa mai zic de 3, 4 mii de euro

              Comment


              • #82
                Programul RABLA va incepe de abia pe la sfarsitul lui aprilie/mai. Deci pe la jumatatea anului...Deci masina o sa ti-o ridici ( daca merge totul BRICI ) undeva prin iulie/august. Daca nu mai tarziu, deci peste aproape 1 an )

                Comment


                • #83
                  Colegul andreitom, initiatorul topicului, nu a scris nimic de rabla......poate vrea sa cump mai repede.
                  Ofertele astea pe net cu rabla inclusa sunt la deruta.
                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  Last edited by Oti; 29 December 2015, 13:29.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #84
                    voi va dati seama ce inseamna pret aproape/ dublu fata de un logan pt o masina cu dotari echivalente? inseamna 20-26 de mii de euro? voi comparati clasa medie/hothatch cu clasa mica??

                    n-ai nevoie decat de 2-3 mii de euro in plus peste un logan ”de top” pt o masina de clasa compacta foarte bine echipata. clasa compacta n-ai cum s-o compari cu clasa mica veci pururi: alta platforma, alt confort din start, alt comportament rutier, alte materiale, alta siguranta, alta, alta, alta

                    in plus, masina noua nu-ti cumperi in fiecare weekend; asa ca eu as opta pt masina top of the line pe care mi-o pot permite. daca ai numai 9, maxim 10 mii merge si loganul, dar daca esti dispus sa dai 13 mii pe o dacie, mai bine mai faci un mic efort, mai pui 2 mii, si-ti iei un focus foarte bine echipat

                    poate ca la 15-16 mii te faci si cu suspensie independenta pe spate pai comparati suspensia independenta pe spate cu puntea?

                    아반떼 상세정보 - http://goo.gl/2ve7h2[목차]00:09 - WALK AROUND01:17 - 1st row (Driver)10:17 - Engine Compartment10:42 - 1st row (Passenger)11:46 - 2nd row13:40 - Tru...


                    pt cezar si pt cei care inca se indoiesc de capabilitatile coreenilor. elantra nu concureaza direct cu loganul, nici nu ar avea cum, dar in mod sigur va costa mai putin decat dublu fata de un logan iar ceea ce vei primi cred ca va depasi cu mult confortul oferit de logan

                    asta asa, ca putin offtopic

                    sa vedem si fiat tipo cum se prezinta, deja a castigat un premium; best car 2016 sau ceva de genul asta pt cel mai bun raport pret-calitate





                    asta era linkul, scuze
                    Last edited by cristi....; 29 December 2015, 14:41. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #85
                      Dupa 5 pagini, eu unul, am inteles ca Logan 2 acuma este fie un best buy fie cea mai petarda masina. Si bineinteles, peste X pagini va fi la fel.
                      Parerea mea este sa-ti stabilesti un buget maxim, altfel tot timpul te vei lungi peste ( mai pun 300, iau aia, inca 200 pot lua aialalta etc. ). Un sfat prietenesc - nu cumpara o masina "de toti banii". Pune acolo, deoparte, ceva pentru cheltuieli prevazute si neprevazute.
                      Testeaza tot ce poti, nu crede nimic 100% din ce auzi ( sau citesti pe aici ).

                      @cristi
                      Logan nu e clasa mica.
                      Avem 13.000 ( sa zicem ). Mai punem 2-3000 luam ceva mai bun. Dar stai mai punem 2000, luam ceva si mai bun. In ritmul asta, unde ajungem ? Tot timpul va fi ceva mai bun, important e sa-ti dai seama unde trebuie sa tragi linie.
                      Legat de Focus - cat de costa o revizie la un Logan si cat la un Focus ? Si te rog, fara preturi "de Bucuresti" ( ma refer la faptul ca sunt exagerate, no pun intended ), unde la un Logan poate sa ajunga chiar cu 50% mai mult fata de alte orase invecinate. Sa nu-mi zici ca e mai ieftin...sau "pe aproape".
                      Vorbim despre siguranta, dar poti sa mori si cu un BMW ( sau orice alta marca ) daca iti este sa mori. Sau sa intelegi ce am vrut sa zic, rezultatul il da DINAMICA FORTELOR de la momentul impactului. Masinile la ora actuala, se distrug foarte usor pentru protectia pasagerilor ( masini "de carton" ). O tabla se repara, o viata de om nu.
                      Si nu in ultimul rand - sa cumperi o masina care a primit un titlu pe baza "sondajului si testelor" facute de cineva ( fac referinta la Fiat ), e penibil si stupid. Asta e marketing pur. Sa nu-mi zici mie ca s-au apucat baietii aia sa faca teste pe banii lor, timpul lor doar sa arate lumii care masina e cea mai buna...

                      Uite reclama pentru Dacia - cea mai tare de pana acum ( din punctul meu de vedere, datorita mesajului transmis cu subinteles )
                      Last edited by Midnighte; 29 December 2015, 16:26.

                      Comment


                      • #86
                        loganul, in ciuda dimensiunilor, e plasat la clasa mica

                        si eu sunt de acord cu plafonul maxim de buget de care dispui, ca asa ajungi la zeci de mii de euro. eu ma refeream numai pana la o limita maxima de 15 mii. prea multe sisteme de asistenta consider ca tampesc soferul si rapesc placerea de a conduce

                        concluzia e destul de clara, ca sa nu mai ametim initiatorul:

                        3 variante, toate de la dacia: logan prestige 1.2/ laureat 0.9-1.5dci/ sandero stepway 0.9

                        am pus 2 modele pt ca poate nu are nevoie de atata spatiu de carat si atunci e mai ok stepwayul, e mai micut, dar dragalas datorita kitului exterior de pseudo suv

                        daca vrea consum foarte mic atunci dci-ul e cel mai ok; daca vrea sa imbine consumul relativ redus cu tehnologia moderna si costuri mai mici de intretinere 0.9tce (nu mai trebuie sa mai schimbe distributia la 4 ani); daca nu-l intereseaza partea dinamica/consumul exista 1.2 de 73 de cai

                        ca fapt divers, am mai intrat pe formul citroen la sectiunea c elysee iar acolo am vazut ca pretul unei revizii e mai mic la motorul 1.6hdi decat la un motor pe benzina de 1.2/1.6 vti

                        adica la disel era 4-500 de lei la reprezentanta, iar la benzina cam ca la logan 7-900 de lei

                        la ford nu stiu dar parca pusese un coleg o chestie, pret revizie ford kuga disel 550 de lei?
                        Last edited by cristi....; 29 December 2015, 16:34.

                        Comment


                        • #87
                          @cristi
                          Logan nu e clasa mica.

                          Aici are dreptate Cristi, loganul e facut pe platforma de clio, adica e in clasa mica, subcompacta, cum vrei sa ii zici. E adevarat ca atunci cand mi-am ales masina a cantarit mult faptul ca e o masina masiva dar ca (,) categorie este subcompacta asa cum e si Skoda Rapid, si Seat leon si Fiat Grande Punto ( daca s-o mai face) si Kia Rio sedan s.a.m.d.

                          Comment


                          • #88
                            platforma e b0, si la logan 1 si la logan 2 si pe duster e tot b0 adica de clio 2 parca si Nissan micra

                            seat leon chiar ma indoiesc ca ar fi construit pe o platforma de subcompacta... nu bag mana in foc dar simtul comun imi zice ca asa ceva nu e posibil

                            adica e un polo sau Ibiza la baza?
                            Last edited by cristi....; 29 December 2015, 16:45.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by cristi.... View Post
                              platforma e b0, si la logan 1 si la logan 2 si pe duster e tot b0 adica de clio 2 parca si Nissan micra

                              seat leon chiar ma indoiesc ca ar fi platforma de subcompacta... nu bag mana in foc dar simtul comun imi zice ca asa ceva nu e posibil

                              adica e un polo sau Ibiza la baza?
                              Seat toledo am vrut sa scriu, din ala de care avea ( de fapt are ) mumus.

                              Comment


                              • #90
                                aia e altceva

                                nici ala nu e/era rau inca se mai produce



                                inca un test cu logan tce 90

                                Ce credem noi despre noua Dacia Logan echipată cu motorul pe benzină în trei cilindri. https://www.masinicugiurgeasibratu.ro




                                uite inca o oferta interesanta
                                Last edited by cristi....; 29 December 2015, 17:54. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google