Da a scârțâit de doua ori câte 5 secunde după care s-a potolit 😅😆afară era -9 grade
Pareri Logan 2
Collapse
X
-
@aris86 Eu sunt de acord ca exista, au existat si vor exista oferte de masini mai confortabile, mai bune poate, mai cum vrei tu la acelasi pret cu loganul...poate; dar toate sunt cutii de chibrituri. Da-mi un exemplu de masina peste logan la confort, finisaje etc, la acelasi pret si de dimensiuni egale. Eu cand am cautat, singura masina mare pe care am gasit-o a fost loganul. Puteam lua Skoda fabia cam la aceeasi bani dar ma simteam claustrofob in ea.
Comment
-
Dacia nu este confortabila, asa cum poate nu sunt si alte masini mai rasarite. Pe mine nu m-au deranjat atat de mult dotarile, cat probleme care au aparut postvanzare si interventia greoaie de a le remedia. Ori, la o masina noua sa ai atatea probleme, cum poti sa mai afirmi ca raportul pret/calitate e cel mai bun, din contra e satisfacator, la 17-18 interventii pe garantie intr-un an jumatate mi se pare extrem de mult si asta spune multe despre calitatea masinii respective. Nu mai vorbesc de imbunatatiri si completari absolut necesare care sunt disponibile doar pentru varianta de export.
Comment
-
la 17-18 interventii pe an ori strict masina ta a fost facuta cu....ori marca e praf
tind sa cred ca ar fi mai degraba prima varianta pt ca a mea de ex in 6 ani jumătate nu mi-a solicitat nici o interventie in service, alta decat schimbul uzual de ulei, filtre, distributie si discuri si placute dar astea nu in reprezentanta ci in alt service la un pret mult mai rezon
mai exista si varianta ca odata cu lansarea logan 2 si cu saltul tehnologic si imbunatatirea designului, pt a pastra pretul jos, sa fi taiat masiv la fiabilitate, la ce nu se vede, la partea mecanica, subansamble etc
ieftin si bun nu prea exista. de asta am zis ca mai bine dau 13-15 mii si sa nu mai trebuiasca sa fac eu nimic ulterior, nici o alta imbunatatire, decat sa dau 12 mii , sa mai bag in decursul anilor cat o tin inca 1 mie, 2 pe bricolaje, jante, geamuri atermice si ce nu mai are si sa mai ma si frece la melodie cu probleme tehnice si timp pierdut in service si alte chestii obscene ca ”e normal, asa fac toate”
de ex mie mi se lasase bara spate in colturi, vara când batea soarele in ea luftu era atat de mare incat intra degetul mic
am fost la ei in repetate rânduri si au zis ca bara n-are nimic, e normal ca la caldura plasticul sa lucreze si sa se lase.
ei poftim ca acu sta bara fixa, fara nici un luft. dar na, ”asa face toate, asa e normal”. când iti iei dacia trebuie sa-ti asumi si riscurile/raspunsurile de genu asta
sau ca apa e normal sa stea la 2 linii. ei ma lasi? adica 4 ani a stat bine mersi la 4 linii si acu ca sta la 2 e tot normal? )Last edited by cristi....; 31 December 2015, 02:52.
Comment
-
Mașina mea face azi un an și aproape 15.000km. Eu, soția și fetița mea de 5 ani ne simțim foarte bine în ea. Ce bani am băgat în ea? 350 lei revizia, covoare și... cam atât. Să nu uit! Benzină. Am luat multă mașină de 9700 euro. Singura mașină nouă, la banii ăștia era Peugeot 301 parcă, cu dotări 0. Eu sunt un client mulțumit.Prowd of my new wheels!
Comment
-
cred ca de asta au si scos afisajul de temperatura pt lichid racire, sa nu mai vada prostu cum sta cu temperatura agentului de racire si sa ne sacaie pe noi cu vizite in service
nu stiu ce sa zic dar parca prea multe probleme are fata de logan 1 la fiabilitate
sunt masini si masini, nu sunt 2 identice chiar daca sunt acelasi model
dar acum cu logan 2 parca sunt mai multi posesori nemultumiti pe partea de fiabilitate decat erau la logan 1
pe parte de design si dotari raportate la pret, da, de acord, nu ai ce sa reprosezi masinii
dar o masina e mai mult decat design si dotari, mai e si fiabilitate, confort, tinuta de drum , siguranta (care nu pot sa uit ca cei de la dacia au zis ca pt ei asta nu e o prioritate, chiar daca apoi au dres-o ca le-a sarit presa in cap, dar initial asa au afirmat)
in plus, sa nu uitam ca logan 2 e de fapt un logan 1 redesenat, platforma tehnica e aceeasi ca acu 10 ani, adica de vreo 15 ani ab initio
Comment
-
La frig, in loc sa tin jumatate de secunda cheia, o tin o secunda, pana porneste, nu consider asta o pornire greoaie, porneste chiar bine la frig, e a doua iarna deja cu ea fara probleme. Imi place cand porneste la rece si sta la 1200 rpm, iar cand incerci sa pleci de pe loc, pleaca din ambreiaj mai usor decat un diesel
Comment
-
poate invarte mai greu datorita bateriei mai mici, parca acu e de 40/42 pe gama dacia fata de 62 la vechiul logan...
a mea, se mai intampla cateodata, sa o ia usor ”agale” si pe liber si drum drept...dar nu vara ci iarna când e inca motorul rece
un ger mai tapan si indelungat, cum a fost anul trecut in transilvania, de -30, -34 noaptea si -12 -16 ziua cred ca termina rapid bateria de 40-42Last edited by cristi....; 31 December 2015, 03:11.
Comment
-
În București încă nu a fost ger anul acesta. Iarna trecuta, de revelion a mers bine pornirea. Sa vedem ce va fi după 6 ianuarie, după ce va fi nins destul de mult și se va fi depus un strat consistent de zăpadă în jumătatea de sud a tarii și la munte asociat și cu vant.
Comment
-
Si eu personal am un an si 8 luni cu masina, si 28000 km, si nu prea am de reprosat multe lucruri masinii, si eu unul sunt un client multumit de achizitie
Clar nu este masina perfecta, dar pt mine este ceea ce am nevoie, si eu cand am achizitionat o am cautat si la alte marci la acelasi pret sau similar, si nu am gasit nici un concurent real
Eu am luat tot daciae, deoarece cu vechiul logan, in 5 ani si 70000 km nu am avut probleme
Comment
Comment