Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Așa este ....însă ce vreau eu sa spun e că am văzut la mărci mai consacrate materiale și îmbinări cel puțin la fel sau mai rele(in mai multi bani).Atata tot.
    Nici eu nu vreau sa intru in polemică.

    Comment


    • #47
      Originally posted by justalexu View Post
      salut
      avantaje
      -ai geamurile electrice pe usi ca la orice masina dupa anul 2005(chiar si spate)
      -pur si simplu solida si mai stabila decat pare, nu este vre-un specimen rar, dar cu jantele pe 16 sta mai mult decat decent pe curbe, la inceput parca vei simti ca directia este moale si nu prea te asculta....stai linitit...te asculta dar mai usurel.
      -4 persoane merg regeste chiar daca au peste 1.80m, 5 persoane merg decent, ai loc sa cari orice ce vrei ptr ca bancheta spate este fractionata si se rabateaza.
      @ geamurile electrice nu ar trebui sa fie un avantaj , insa la logan acestea sunt cosiderate un avantaj in 2015
      @ solida decat pare ? ai vazut cum arata dupa un impact frontal la 40 km in alta masina ?
      @ in logan mergi regeste ? dupa un drum de 300-400 km cobori ca un robot din ea
      sigpic

      Comment


      • #48
        mi bine te informezi si din alte surse decat de pe forum

        După ce a lansat Logan 10 ani, o ediție limitată care s-a bucurat de un real succes, Dacia s-a gândit să păstreze bunele obiceiuri. Motiv pentru care a lansat un nivel de echipare nou, denumit Prestige, identic cu ceea ce oferea vechiul Logan 10 ani.


        Pentru că a împlinit zece ani, Logan a primit o versiune specială dar și un test plus un cadou de la noi. https://www.masinicugiurgeasibratu.ro


        Sugestii? Reclamații? Comentați aici sau contactați-ne pe site. Acolo găsiți și alte lucruri care s-ar putea să vă placă... sau nu :)www.amcondus.roAll music...


        sa te iei numai dupa o singura sursa e cel putin...neindicat. si musai test drive

        Comment


        • #49
          Da mihai, in logan se merge regeste pe toate cele 5 locuri. Am mers 3 ore si jumatate fara oprire si nu am avut nici pe dracu'. In schimb am trait drama de a merge cu toate cele 3 generatii de octavia si la toate (intr-o masura mai mica la o3) dai cu capul in plafon, si asta la 1.80m. A da, Octavia 3 entry level are aceleasi plastice ca un amarat de logan.
          Apoi legat de "calitatea materialelor". Pai ce componente pun astia pe masina sunt componente produse de producatori consacrati de la care cumpara si restul marcilor mai cu pretentii.
          Geamurile electrice sunt si o sa fie un avantaj atata timp cat o sa dai la manivela in spate la masini de 15k euro.
          Last edited by Bizo; 28 December 2015, 22:37.

          Comment


          • #50
            eu zic sa te uiti si la asa ceva


            Sugestii? Reclamații? Comentați aici sau contactați-ne pe site. Acolo găsiți și alte lucruri care s-ar putea să vă placă... sau nu :)www.amcondus.roAll music...



            sau asa ceva

            Last edited by cristi....; 28 December 2015, 22:48.

            Comment


            • #51
              Adevarul e ca aproape toata lumea se vaita de Logan, dar pe de alta parte aceeasi majoritate are unul. Cu alte cuvinte dai cu noroi in propriul tau lucru, ceea ce mie mi se pare (sa folosesc un limbaj decent) josnic.

              Parerea mea este ca e o masina fiabila si foarte buna. Va vaitati de scaune si alte prostii, sunteti construiti din guma, sau ce?

              Toata lumea ridica niste pretentii de te doare mintea si viseaza sa le fie ventilate ouale la 10k euro. In fine..

              Parerea mea in vederea achizitiei unui Logan nou:
              -in primul rand te intereseaza motorul (unde se va rula cu masina in preponderenta), 1.2 consider ca este cel mai bun pentru oras, celorlalte 3 motorizari sunt peste 1.2 din toate punctele de vedere.
              -in mai cand mi-am luat masina exista la vanzare SL10.. da are cateva chestii in plus fata de versiunile de masa, DAR motorizarile sunt si ele cele mai mici.
              -gandeste-te ca se poate merge cu masina foarte bine si daca nu ai ac automat sau geamuri electrice pe usi;
              -se poate face retrofit la orice dupa ce cumperi masina, motorul nu il schimbi.
              -as prefera de 1000 de ori un motor mai puternic decat niste dotari "suplimentare"

              In consecinta, parera mea este sa iti iei ori 0.9 tce ori dci 90.

              Comment


              • #52
                Comfort in Logan 2

                Am un Logan 2 pe motorina cumparat in mai 2015. Asta dupa ce am condus Dacia 1400, Matiz, Fiat Albea, Hyundai Tucson, Ford Fiesta, fiecare conduse minim 3 ani. Am mai avut "in exploatare" pentru 3 luni si o Skoda Octavia 1 si o Skoda Fabio. Referitor la comfort singura masina in care m-am simtit mai bine decat in Logan a fost Tucsonul. Singurul repros pe care il am este legat de zgomotul in interior, la viteze mari (> 110 km/h) este sesizabil, dar nu intratat incat sa devina enervant.
                Ca si performanta am reusit in vara asta la intoarcerea din concediu un traseu de 1500 km in 19 ore cu doar 4 opriri de 15..20 min pentru alimentare si diverse alte nevoi, lucru pe care nu l-am reusit cu alte masini din motive de comfort.
                In concluzie Loganul 2 este o masina foarte comfortabila comparata cu alte masini iar daca se ia in consideratie si pretul, oferta din punctul asta de vedere e greu de egalat.

                Comment


                • #53
                  trebuie sa se aiba in vedere si momentul când noi, majoritatea, si-au cumparat loganul; cei mai multi l-au achizitionat inainte de lansarea altor modele prezente acum, in aceeasi suma de bani, adica ce vreau sa zic e ca la momentul achizitiei nu prea aveai ce sa mai alegi, alte alternative la diferente mici de pret

                  acum, nu numai ca ai alternative, dar in functie de perioada, poti sa cumperi alte modele de la concurente la preturi mai mici decat cele practicate de dacia pt logan

                  aduc in disutie iar oferta aia de acu 6 luni cu vw polo 1.2 tsi 90 de cai, comfortline la 9 mii si un pic de euro . era in preajma perioadei de black firday mi se pare iar in perioada aia f multi, n afara de dacia, lasa la pret. ford a avut reduceri de 5 mii de euro Peugeot areacu de 3400, vw am aratat ca face discount de pana la 3800 de euro pt golf si altele.

                  pana la urma tine de fiecare pe ce vrea sa dea banii. vrei sa iei, nu stiu, tv sharp la 1200 de lei sau vrei sony/Samsung cu ecran curbat, cu reducere, in aceeasi bani sau la o mica diferenta in plus din partea ta. cam la asta se reduce tot. când vine vorba de banii mei nu tin mortis sa fiu nationalist. daca exista altceva mai bun decat produsul romanesc la aceiasi bani sau putin mai scump, de ce nu?

                  eu acu nu as mai merge tot pe dacia. pt ce vreau eu exista grupul Hyundai/kia

                  nu stiu cum se face ca in toate masinile in care imi pun posteriorul ma simt mult mai confortabil decat in logan... grin2: nu zic ca u stai bine si in logan dar nu sunt proflate cum trebuie, parca ar fi pentru americani de 150 de kg

                  nu poti compara scaunele astea de pe fabia 3 cu cele din logan 2...
                  in astea m-am simtit excelent. pe incercate intr-o reprezentanta. fac toti banii (400 de euro dotare optionala)
                  Attached Files
                  Last edited by cristi....; 28 December 2015, 23:12.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by mihaimmn View Post
                    nu vreau sa intru in polemica cu nimeni dar sa fim sinceri , materialele folosite la interior si imbinarile anumitor piese la interior lasa mult de dorit cand te gandesti ca o cumperi noua si dai o anumita suma de bani
                    Este masina low-cost!
                    Romanul viseaza la calitate deosebita pe bani putini. Sa multumim comunismului pt ideologiile impamantenite: moca, gratis, sau pe furt.
                    Vrei masina mai buna? Scoate banii din buzunar.. N-ai? LA MUNCA!
                    "Dai o anumita suma" - exact. Dai o suma MICA!
                    E ca si cum m-as duce la magazinul de haine din Cora si urlu ca de ce nu-mi dau piele naturala de vaca la poseta pe care tocmai ce am dat 1 leu si-un sfert. Ba mai mult, as vrea sa aiba calitatea de executie a unei genti Hermes la pret de acadea second-hand.

                    Vrei mai bun si mai ieftin? Ia second hand si asuma-ti cheltuielile ulterioare.
                    Stii ce-ti recomand second hand? BMW x5! Iti dau eu unul la pret de logan nou + cateva mii. Sa te inveti minte cand ii faci revizia, ii schimbi parbrizul sau ii cumperi bobine. Sa simti ce-i aia masina second hand "dã fitze".

                    Ba ce aere pe aici, ca imi vine sa vars.
                    "Toate ie mai confortabile" si "Daca pot sa dau un ban pe un lucru mai bun, atunci voi da".
                    1. care dracului sunt mai confortabile domnilor? Voi aveti iluzia ca ala e mai confortabil pt ca sunteti susceptibili la impresii post decembriste. Altfel, real, daca ar exista o scala de masurare a confortului, loganul ar rupe. Am mers cu cazan de logan satu-mare - bucuresti (inchiriat), motor 1.2 si n-am avut nimic. Ma rog, daca o sa ma dau vreodata cu scule dintr-astea impresionante, Hyundai, Kia si alte jeguri, poate voi ajunge sa inteleg si eu ce-i aia o masina confortabila.

                    2. vw polo vs dacia logan? Pai ia compara dumneata dotarile si utilitatea lor, sa vezi cu care iesi in castig. Si chiar as vrea sa vad oferta aia de la VW, pt ca am mai luat eu tepe dintr-astea, pretul neincluzand TVA.

                    PS: sa te pisi pe el de televizor curbat si sa nu-mi scuzi expresia! Eu am Sharp, cel mai ieftin. Doar ca in loc sa-mi iau Tv curbat oled, ofleoashc, o sole mio, imi iau o carte, o excursie. Si de acolo invat lucruri si fac bani cat sa-mi iau 10 TV-uri curbate pe luna, si cu toate astea nu-mi iau. Vezi problema?
                    Last edited by Cezar; 28 December 2015, 23:17. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      nu trebuie sa te aprinzi asa tare draga Cezar, era doar o perspectiva/alt punct de vedere

                      daca e chiar asa, de ce nu renunti la tv? pt ca tot nu vezi nimic interesant la el si nu te mai manipuleaza si prosteste nimeni. unde mai pui ca mai faci si o economie de cativa zeci de ei/ 100 de lei pe cablu, bani de care iti pot recomanda cateva carti interesante daca tot vrei sa-ti mai imbogatesti orizontul

                      uite ce mi-am comandat eu

                      Am fost intotdeauna fascinat de legea efortului inversat. Uneori o mai numesc si „legea pe dos”. Atunci cand incerci sa te mentii la suprafata apei, te scufunzi: in schimb, atunci cand incerci sa te scufunzi, plutesti, iar cand iti tii respiratia, ti-o pierzi - ceea ce imi aduce aminte de o veche si uitata cugetare: „Cine va voi sa-si scape sufletul, il va pierde”. Aceasta carte reprezinta o explorare a acestei legi in contextul aspiratiei omului catre siguranta psihologica si al eforturilor sale de gasire a certitudinii spirituale si intelectuale in religie si filozofie. Este scrisa avand convingerea ca nicio alta tema nu poate fi mai actuala intr-o perioada ca aceasta, in care viata omului pare a fi marcata de nesiguranta si incertitudine. Cartea porneste de la premisa ca aceasta nesiguranta este chiar rezultatul incercarilor de a fi in siguranta si ca, in pofida aparentelor, salvarea si sanatatea mentala sunt rezultatul acceptarii fara echivoc a faptului ca nu exista posibilitatea de a ne elibera. Alan Watts *** Mesajul din aceasta carte adresat de Alan Watts lumii occidentale este la fel de puternic si astazi. Petrecem prea mult timp incercand sa anticipam si sa planuim viitorul; prea mult timp nutrind nemultumiri despre trecut. De multe ori ne scapa placerile clipei in eforturile noastre nelinistite de a ne asigura ca urmatoarea clipa este la fel de placuta. Gasind inspiratie in gandirea orientala, Watts ne arata ca vom gasi ceva cu adevarat demn de a fi cunoscut doar atunci cand vom admite fata de noi insine ca nu avem si nu putem avea cunoastere. Pentru a ne bucura de o viata implinita, trebuie sa imbratisam prezentul - sa traim din plin in clipa prezenta. Scrisa si argumentata cu eleganta si luciditate, aceasta realizare filosofica contine intreaga intelepciune si intregul spirit care au marcat cariera lui Alan Watts si care inca mai rezoneaza in fiecare dintre noi. CUPRINS Prefata 7 Epoca anxietatii 10 Durerea si timpul 27 Marele flux 37 Intelepciunea corpului 54 Despre a fi constient 75 Minunatul moment 89 Transformarea vietii 106 Moralitatea creativa 121 Religia revizuita 136


                      daca tot ne aflam in mediul virtual, mai am o recomandare pt tne

                      ”Cândva prin 2007, un şarpe de îndoială s-a strecurat târâş în info-paradisul meu. Am început să bag de seamă că internetul exercita asupra mea o influenţă mult mai puternică şi mai complexă decât o făcus




                      daca e sa mergem pe principiul maximizarii eficientei si reducerii costurilor inutile, de ce toti bogatasii nu-si iau logan si in loc sa sparga sute/milioane de euro pe vile sa stea in chirie la bloc, ca oricum nu le foloseste la nimic bogatia materiala din lumea asta si nu iau nimic material cu ei dincolo, corect?de ce nu fac asta?

                      stii ce spunea Einstein despre tehnologizare?

                      „Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane.În lume va exista o generatie de idioti.„
                      end of offtopic

                      daca x5-u ar costa, prin absurd, cat un logan, zi drept, ce ai alege? logan sau x5?
                      Last edited by cristi....; 28 December 2015, 23:31.

                      Comment


                      • #56
                        Prin astfel de ,, framantari" am trecut la inceputul anului. Am cochetat cu Polo varianta de mijloc -10500eur. Am fost la drive test cu Fiesta , Polo si Sandero. Nu regret ca am ales Dacia.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #57
                          Nu renunt la tv pt ca am un mediabox pe care pun ce vreau eu, de la netflix la historia si altele asemenea.
                          Dragul mosului nu vorbeam despre de ce x isi cumpara si Y nu-si cumpara ci despre cum percepem realitatea.
                          Pai tu imi zici de Hyundai ca-i net superioara loganului? Mai ales Rio... Sa fie mama ei de ras ca aia doar masina premium nu este. Sigur, daca avem doar ca unic etalon "plasticele" de buna calitate, atunci kia are plastice mai lucioase ce par de mai buna calitate.

                          Zici de bogati: pai tu crezi ca aia isi cumpara kia si zic ca-i mai buna ca loganul? Iar apoi insiruie o caruta de rahaturi in ideea de a-si sustine teza? Vreau ieftin? Iau ieftin! Kia este doar o alta ieftineala cu aroma falsa de semi-premium.
                          Cat despre locuintele in care traiesc bogatii este simplu si acolo: nu-si iau tv samsung curbat ci B&o, cum nu-si iau boombox sony, ci un sistem de la bang & olufsen. Iar daca nu au, nu-si spun ca "domnule, am luat sony pt ca e o idee mai buna ca samsung". Pe scurt: NU SE AMAGESC si nu se mint singuri... Merg dupa premisa: iau ce-i mai bun de banii aia! si nu "iau ce-i mai bun de banii aia + 25%". Vreau ieftin? Iau ieftin. Vreau mediu, iau mediu. Vreau scump, iau scump. Nu struto-camila.

                          Eu as alege logan fara sa clipesc. Are cea mai buna oferta acum. Dar poate sunt eu prost si masinile deosebite sunt facute de coreeni...

                          Arata-mi masina care este la pret de logan si e mai buna, lasand deoparte absurditatile de genul logan la pret de x5. (una e 10.000, alta 100.000).

                          Vorbim despre skoda fabia 3 si ale sale scaune? Pai sa dam de la 10.000 euro pe una cu motor de 60 cai si 3 usi si apoi sa o comparam cu loganul de 8000 euro in 5 usi si 75 de cai.
                          Sau, cel mai bine sa comparam una break de 15.000 euro (varianta de baza) cu un logan tot de 75 de ponei si 9000 euro... Ca eu vad ca tot asta comparam. Masini cu diferente foarte mari la pretul de achizitie.
                          Sau, te rog sa-mi arati unde sunt preturile similare ca poate nu le gasesc eu.
                          Last edited by Cezar; 28 December 2015, 23:44. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58


                            ma rog, daca e sa reducem la esenta asa e cum spui tu daar nu poti exclude patura de mijloc, unde coreenii ofera produse foarte competitive, mai ieftine decat ”greii” segmentului care au marit pretul nejustificat si au inceput sa intre in zona premium entry level

                            dau exemplu Hyundai i40, i30, au dezvoltat si o cutie cu dublu ambreiaj ”in house” , 7dtc sau dct, foarte rafinata, peste edc-u de la renault si cam la acelasi nivel cu dsg-u

                            de asemenea mai vor sa lanseze un concurent direct pt s klass, g90 parca, la un pret mult mai bun si oferind acelasi confort

                            eu as alege loganu chel, varianta de baza, access sau cum ii zice, daca vreau o masina strict cu care sa-mi fac treaba. n-am nevoie de a.c (grecii de ex nici nu dau drumu la climatronic, merg cu toate geamurile maxim jos si vreau sa zic ca se ventileaza mult mai bine decat loganu meu cu ac on si cu geamurile inchise)

                            in plus, definirea ”realitatii” e foarte inselatoare; nu exista realitate obiectiva; insasi ”realitatea” e pusa sub semnul intrebarii; dar chestiunile astea f interesante si incitante nu fac obiectul discutiei
                            Last edited by cristi....; 28 December 2015, 23:51.

                            Comment


                            • #59
                              Te rog arata-mi unde sunt preturile echivalente cu ale loganului ale masinilor de categorie mai buna.

                              PS: coreenii vor face masini concurente cu s-class cand voi inventa eu nuca de aur.

                              Comment


                              • #60
                                grecii merg cu geamurile jos sa faca ecomonie... la fel cum un coleg de servici care nu dadea drumul la caldura in masina ca sa reduca consumul...
                                Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google