cat am avut masina in reparatii m-am plimbat cu mai multe taxiuri si am ales altceva decat clasicul logan , ca in logan am tot mers atatia zeci de mii de km
am ales 3 masini distincte cu care am mers mai frecvent+ o autohtona, 10 ani, de curiozitate, pt ca nu mersesem cu nici una pana atunci
masinile straine au fost, in ordinea crescatoae a confortului la rulare: Chevrolet aveo, din acelasi an cu loganul, 2008-2009; mi-a placut insonorizarea+ scaunele fata, confortul lor; chederele duble de pe usi, la inchidere se aud f plin, ca la masinile straine ; nu mi-a placut trenul de rulare, avea ceva probleme cu articulatia; se auzeau niste pocnituri/trosnituri;
Peugeot 301: 1.2 benzina, vti, 82 de cai cred: la design nu m-a dat pe spate, imi place maimult c elysee dar: spatiu interior foarte generos,mai mare ca in logan; plansa de bord mai atent finisata si mai placuta ochiului si insonorizare: motorul nu prea se facea auzit. in rest e exact ca loganul: acelasi ruliu, aceeasi suspensie, aceleasi scaune, aceiasi rulare
renault fluence 1.6 16v cu gaz: masina cu putini km, vreo 60 de mii, mi-a placut f mult si tinuta de drum si insonorizarea si habitaclul (cu asta am mers vreo 10 km pana la reprezentanta, in afara orasului)
si loganul 10 ani, 1.2
trebuie sa recunosc ca a fost o impresie foarte placuta. motor foarte elastic (nu vibra nimic chiar daca soferul avea prostul obicei sa mearga la 1500rpm si sa schimbe pe la 2-2250rpm), masina silentioasa, chiar foarte ok din pct asta de vedere; scaune mai confortabile decat ale mele de ex, parca mai moi; plansa de bord in varianta full, cu navi si clima automata+ iluminare alb cu galben chiar da bine si adauga un + de eleganta interiorului.
deci din pct asta de vedere, de asta am zis ca din toata gama logan, as merge doar pe varianta prestige, fostul 10ani, e singura care isi merita banii si te scuteste de bricolat si investitii ulterioare, chiar nu mai ai ce sa-i faci mai mult
legat de motor cred ca era euro 5, nu 6, nu pot sa zic ca mi s-a parut lenes in oras cu 3 pasageri (sofer+ eu+ inca cineva), cam ca 1,4 ele meu
inainte cu 1 sapt de accident, când am fost sa-mi iau masina de la vopsit de la renault , am luat tot un logan 2, tot 1.2 dar echipare de baza. mers vreo 7-8 km in afara orasului. ei, aici masina nu a mai fost asa silentioasa, la 100-110 nu neaparat ca se auzea motorul dar la 1.2am observat ca e specific un fel de zgomot de fond provenit din zona catalizatorului, un fel de drujba asa. la logan 10 ani era destul de bine estompat zgomotul asta, la varianta de baza nu
nu am fost f atent la acceleratii dar nu mi s-a parut diferita fata de 1.4 clasic, cam tot pe acolo; nu m s-a parut sa se chinuie sa ajunga la viteza asta
logan prestige, fiind euro 6 are numai 73 de cai , nu 75, e mai temperat de ecu + jante de 16, nu de 15, evident mai grele
performanta 0-100 (de care trebuie sa se tina totusi cont) bate spre 15 s, 14.6 daca nu ma insel...deci aici ar fi singurul punct nevralgic al masinii. in oras e ok, ca nu ai nevoie de nu stiu ce putere, dar daca initiatorul face si drum de naveta extaurban sa aiba grija sa nu incarce masina; daca e singur in masina in majoritatea timpului cred ca se descurca decent si in afara
am ales 3 masini distincte cu care am mers mai frecvent+ o autohtona, 10 ani, de curiozitate, pt ca nu mersesem cu nici una pana atunci
masinile straine au fost, in ordinea crescatoae a confortului la rulare: Chevrolet aveo, din acelasi an cu loganul, 2008-2009; mi-a placut insonorizarea+ scaunele fata, confortul lor; chederele duble de pe usi, la inchidere se aud f plin, ca la masinile straine ; nu mi-a placut trenul de rulare, avea ceva probleme cu articulatia; se auzeau niste pocnituri/trosnituri;
Peugeot 301: 1.2 benzina, vti, 82 de cai cred: la design nu m-a dat pe spate, imi place maimult c elysee dar: spatiu interior foarte generos,mai mare ca in logan; plansa de bord mai atent finisata si mai placuta ochiului si insonorizare: motorul nu prea se facea auzit. in rest e exact ca loganul: acelasi ruliu, aceeasi suspensie, aceleasi scaune, aceiasi rulare
renault fluence 1.6 16v cu gaz: masina cu putini km, vreo 60 de mii, mi-a placut f mult si tinuta de drum si insonorizarea si habitaclul (cu asta am mers vreo 10 km pana la reprezentanta, in afara orasului)
si loganul 10 ani, 1.2
trebuie sa recunosc ca a fost o impresie foarte placuta. motor foarte elastic (nu vibra nimic chiar daca soferul avea prostul obicei sa mearga la 1500rpm si sa schimbe pe la 2-2250rpm), masina silentioasa, chiar foarte ok din pct asta de vedere; scaune mai confortabile decat ale mele de ex, parca mai moi; plansa de bord in varianta full, cu navi si clima automata+ iluminare alb cu galben chiar da bine si adauga un + de eleganta interiorului.
deci din pct asta de vedere, de asta am zis ca din toata gama logan, as merge doar pe varianta prestige, fostul 10ani, e singura care isi merita banii si te scuteste de bricolat si investitii ulterioare, chiar nu mai ai ce sa-i faci mai mult
legat de motor cred ca era euro 5, nu 6, nu pot sa zic ca mi s-a parut lenes in oras cu 3 pasageri (sofer+ eu+ inca cineva), cam ca 1,4 ele meu
inainte cu 1 sapt de accident, când am fost sa-mi iau masina de la vopsit de la renault , am luat tot un logan 2, tot 1.2 dar echipare de baza. mers vreo 7-8 km in afara orasului. ei, aici masina nu a mai fost asa silentioasa, la 100-110 nu neaparat ca se auzea motorul dar la 1.2am observat ca e specific un fel de zgomot de fond provenit din zona catalizatorului, un fel de drujba asa. la logan 10 ani era destul de bine estompat zgomotul asta, la varianta de baza nu
nu am fost f atent la acceleratii dar nu mi s-a parut diferita fata de 1.4 clasic, cam tot pe acolo; nu m s-a parut sa se chinuie sa ajunga la viteza asta
logan prestige, fiind euro 6 are numai 73 de cai , nu 75, e mai temperat de ecu + jante de 16, nu de 15, evident mai grele
performanta 0-100 (de care trebuie sa se tina totusi cont) bate spre 15 s, 14.6 daca nu ma insel...deci aici ar fi singurul punct nevralgic al masinii. in oras e ok, ca nu ai nevoie de nu stiu ce putere, dar daca initiatorul face si drum de naveta extaurban sa aiba grija sa nu incarce masina; daca e singur in masina in majoritatea timpului cred ca se descurca decent si in afara
Comment