Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posesor de Logan 2 1.5dci 90cp cumparat nou, acum 7 luni, ~10000 km, dupa alte 4 marci si modele diferite de masini. In afara de motorina, RCA, CASCO, rovigneta, impozit si cauciucuri de iarna nu am cheltuit nimic cu ea. Pe scurt, sunt foarte multumit de masina, iar sentimentul pe care il am cand folosesc masina este acelasi pe care l-am avut cand am condus si alte marci de masini. Nu imi pare rau de achizitie, acum daca ar fi sa aleg din nou, asi avea aceiasi optiune, Logan nou.

    Comment


    • Originally posted by mihaimmn View Post
      parere logan 2 .. dupa o noapte mai friguroasa , azi dimineata la ora 5.40 masina a pornit la a 4-a cheie ... problema e una singura .. bateria prea puternica de pe masina
      Motorul de 1.2 e problema, nu bateria. Cum la noapte vor fi -10 grade la Iasi, iar iarna abia de acum isi va face simtita prezenta, nu te invidiez cu pornirea.
      Last edited by mr.K; 31 December 2015, 12:59.

      Comment


      • Are Streulea un tutorial in care a montat turbina pe un benzinar. Dupa ai sa vezi pornirea la rece...
        Nu va asteptati la o solutie magica, este un panflet. Asa e iarna.

        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by O.Vasile; 31 December 2015, 13:05.

        Comment


        • Și la mine a dracu de ce pornește la prima cheie de 2 zile de când sunt -13 grade ha???

          Comment


          • Pentru ca e...a dracu' de perfecta. Dupa doar 5000 de km.
            La mine a pornit la prima cheia și a început sa scârțâie
            Last edited by mr.K; 31 December 2015, 13:33.

            Comment


            • Pornește da???

              Comment


              • Si a mea porneste la prima cheie. Cateodata mai prind cate o viroza si iarna.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Tu esti de vina, daca te chinui reusesti sa pornesti la a 4-a. Pamflet....
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Originally posted by FloNick View Post
                    Pornește da???
                    Extraordinar! Presupun ca asa trebuie sa faca o masina noua. Sa porneasca din prima.
                    Nu sa scartaie. Asta e partea a 2-a.
                    Majoritatea masinilor de care se declara multumiti userii, au kilometraj foarte mic. E greu sa emiti o parere obiectiva referitor la fiabilitate dupa doar cateva mii de km.
                    Last edited by mr.K; 31 December 2015, 13:36.

                    Comment


                    • Troli și hateri sunt destui pe forum.....e plin....câte unii și frustrați.....lângă mine în parcare modelul nou de Mercedes clasa A și scârțâie puțin la pornire... și a costat doar 35 de mii.....

                      Prefer sa pornească din prima și sa scârțâie 3 secunde decât sa stau 30 de minute sa pornească. ....😆😅😁😂
                      Last edited by FloNick; 31 December 2015, 13:37. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Si, simti ca iti creste inima? Sau il invidiezi pe ala ca a avut 35 de mii de euro? Ca-s in dilema...

                        Logan-ul meu nu scartaia la pornire nici la -25 de grade. Alta calitate...
                        Aici voiam sa ajung.
                        Last edited by mr.K; 31 December 2015, 13:40.

                        Comment


                        • Absolut deloc....doar ca scârțâitul se întâmplă.....dar sa nu deviem de la subiect....sa nu throluim și acest topic....

                          Comment


                          • Ar trebui scrisa la probleme tehnice logan mot 1.2, eu cred ca totul pleaca de la clapeta electronica prost facuta. Au tot resoftat si tot apar probleme, ba e nevoie de un reglaj vara, ba iarna. Eu am obsevat ca atunci cand opresti motorul repede si scoti cheia in viteza din contact apar pe urma problemele cu pornirea, nu ar trebui dar coincidenta da de gandit. Cred ca clapeta de acceleratie ramane intr-o pozite intermediara sau se blocheaza si cand faci din nou contactul, ECU nu are timp sa o aduca in pozitia de pornire motor in f. de temp ambientala si apar problemele spuse de colegi.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Nu cred, Oti. Eu intotdeauna opresc masina in viteza cu ambreajul calcat, trag frana de mana si ridic ambreajul. La pornire calc ambreajul, scot din viteza si pornesc. Nu face niciodata probleme la pornire si am 35.000 km in 2 ani.

                              Comment


                              • Ecu cateodata incurca pozitia clapetei si de aici apar probleme cu pornirea, dar ciudat e ca la rece nu se incurca niciodata , doar cand e cald motorul.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google