Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voi vedea cum va porni Tolodo-ul după 14zile de stat.

    Problema la D4F e electronica sensibilă la tensiuni sub 12,5v (pe perioada pornirii)
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Poti detalia ce inseamna electronica sensibila sub acel voltaj ? tind sa cred ca nu e problema de electronica ci de bateria in sine cat de "sanatoasa" este.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Daca tot suntem la "Pareri" pun o poza cu variatia tens pe baterie in momentul pornirii, la temp peste 14grade, t0rquemada are dreptae.
        Daca am chef, poate fac una si cand o sa fie -15grade.
        PS
        Zilele astea a pornit la sfert, in toamna asta, prin noiembrie, am pus bateria la incarcat, pt "revitalizare", la incarcat ala destept de la Lidl.
        Masina a fost folosita cu drumuri scurte, in momentul cand contactul era pe accesorii, tens pe baterie era pe la 11.7V (volt pus in bricheta).
        Attached Files
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Da Oti, dar la tine e Acces(ai doar strictul necesar) pe când la mihaimmn e Laureate cu GPL(dacă e de fabrică e Landi) adică are consumatori suplimentari permanenți radioul(chiar oprit) și injecția GPL, deci 11,7v la tine sunt cam 11,2-11,5V la el.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • daca se invarte electromotorul atunci eu zic ca bateria e buna, daca bateria e moarta sau pe duca nu mai vezi tu a saptea cheie cum zicea un coleg pe aici...eu am avut si eu probleme cu pornirea de vreo doua ori , cei drept nu la frig ci la temperaturi de toamna insa dupa cateva discutii de pe forum am ajuns la concluzia ca are fi benzina cam proasta... asa ca am grija de unde alimentez si iarna bag de 98 si porneste brici... deocamdata asa cu baterie de 40Ah...
            RTFM

            Comment


            • "Problema" e că atunci când demarorul e acționat tensiunea scade sub 12v iar injecția "calculează prost" și crezând că e bateria terminată încearcă să protejeze bateria de la o descărcare totală prin nepornire.

              E o explicație mai simplistă dar cunoscând problemele D4F-ului cu autovirginizarea injecției la șocuri de tensiune are logică... alte detalii nu pot da.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by Oti View Post
                Daca tot suntem la "Pareri" pun o poza cu variatia tens pe baterie in momentul pornirii, la temp peste 14grade, t0rquemada are dreptae.
                Daca am chef, poate fac una si cand o sa fie -15grade.
                PS
                Zilele astea a pornit la sfert, in toamna asta, prin noiembrie, am pus bateria la incarcat, pt "revitalizare", la incarcat ala destept de la Lidl.
                Masina a fost folosita cu drumuri scurte, in momentul cand contactul era pe accesorii, tens pe baterie era pe la 11.7V (volt pus in bricheta).
                la rece poate sa coboare pentru putin timp tensiunea si pana la 6V - toate dispozitivele de pe masina trebuie sa fie conforme cu o serie de profile de tensiune de alimentare
                @torqemada -inclusiv ECU

                EMC FLEX BLOG - A site dedicated to Automotive EMC Testing for Electronic Modules - The Cold Cranking Pulse occurs when starting the engine in the morning and even worse in cold w
                RTFM

                Comment


                • @dadan Ai TCe e altă mâncare de pește.

                  Bateria de 40Ah a fost un compromis, normal trebuia să ai baterie Nivel 2 60Ah.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • da si mie mi-ar conveni de 60Ah...aia asa pentru rezerva mare de energie, insa ce am scris eu si linkul meu e standard in automotive, nu conteaza ce motor sau baterie se monteaza pe masini
                    RTFM

                    Comment


                    • dadan, inf postata despre ECU, este teorie, conditii de laborator, practica este alta poveste. Sunt mult mai multe variabile de luat in calcul, este impotriva tendintei low cost, cut cost.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        ...
                        E o explicație mai simplistă dar cunoscând problemele D4F-ului cu autovirginizarea injecției la șocuri de tensiune are logică...
                        ...
                        Despre ce ecu injectie este vorba ? Sint mai multe echipari pt D4F, au fost initial SIM32 ( Lgn1ph2 ), V42 ( Lgn2 ) care dintre ele ?

                        Ceva se spunea si pe niste forumuri de afara despre niste Renouri cu V42 care le-a murit injectia banuiau bateria decedata brusc ( stergere chei din configurare ) pina la urma nu s-a confirmat, erau alte probleme.

                        Personal mi-a murit bateria in mers, am plecat normal, la sfert de cheie, am oprit peste 10 minute si nici farurile nu le mai aprindea, baterie noua de la magazin a fost solutia sa ma intorc acasa. Motor K4M echipat cu ecu V42.
                        Nici o problema cu configurare / stergere chei.

                        Comment


                        • L52 D4F V42 euro5, problema manifestată la deconectare frecventă baterie - era unu' care tot testa diverse chestii prin scoaterea bornelor.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            .....autovirginizarea injecției la șocuri.......
                            De unde a aparut termenul tehnic, cumva o traducere engleo-rusa? Ce inseamna? Mi-e mintea numai la prostii.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • " Virginizare " exista ca termen si se foloseste atunci cind se doreste sa se schimbe un ecu invatat pe o masina se muta pe alta sa poata invata din nou, trebuie ecu sa fie " virgin ", adica intelegi tu, ...
                              " Autovirginizare " cred ca trebuie la ginecolog, decit asa, nu la ingineri ...

                              Comment


                              • De ce nu se folosesc termeni de genul brick, unbrick, firmware, reset, etc? Cam cum este pe la sculele IT (Tablete, Navigatie..). "ECU virgin" adica proaspat scos din cutie, cu firmware-ul in el, nemontat vreodata pe o masina, intra intr-o procedura de autoreglare, autoinvatare (learning), cand este montat pe masina. In timpul utilizarii masinii, deodata revine la momentul 0 cand trebuie repetata procedura (autovirginizare). Sper ca nu am gresit prea mult.

                                Mi-am adus aminte ca am patit ceva asemanator cu o scula montata pe o masina. Din cauza masei aiurea (imbinari sudate pe sasiu), borne baterie care joaca, aparatul se reseta, firmware-ul din microcontroler se corupea, astfel devenea inutilizabil. Dupa un an de chinuri, s-a schimbat schema complet (filtre suplimentare, delay pe reset), s-a pus si o alimentare de backup cu un acum NiCd, pt evitarea fluctuatilor de tensiune. Astfel cand avea o cadere de tensiune, aparatul intra intr-o procedura de st-by, (modifc si softul), cand revenea totul la normal, o lua de la capat cu masuratoarea.
                                Last edited by Oti; 2 January 2016, 12:44. Reason: Automerged Doublepost
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google