Sonax Gumi Pflege, Vicont Rubber Seal, 1Z Einszett Gummi-Pflege si lista continua. Aici am enumerat cateva produse (de la firme renumite) gasite pe primul site la cautarea "solutii protejare chedere".
Pareri Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by andreitom View PostAm fost ieri la reprezentanta, am obtinut o oferta (9650E, Laureate 0.9).
Am si cateva intrebari:
1. Vopsea metalizata sau nu? Care ar fi avantaje/dezavantaje?
2. Urmeaza un test-drive zilele astea, dar au doar masina model diesel. Imi voi putea face o parere obiectiva despre Logan in conditiile astea? Cel de 0.9 si dieselul au acelasi numar CP, ma gandesc ca e asemanator, dar nu conteaza asta atat de mult. Mai mult ma intereseaza daca insonorizarea e aceeasi pe ambele masini, etc?
3. Masina nu vine cu presuri?
4. (Fara legatura cu vizita la reprezentanta) Cum conducem o masina cu turbina benzinara? Avem si aici reguli de tipul "nu oprim masina imediat dupa drum"?
2. Gresit. Dieselul e diesel, benzina e benzina. 1.5 vs 0.9: sunt diferente destul de mari. Fa test cu ambele si ai sa vezi diferentele de zgomot, dar si de putere.
3. Masina nu se vinde cu presuri. Trebuie sa le cumperi separat. Nu le recomand pe cele originale!
4. Pe forum scria ca e bine sa lasi masina la relanti un minut, dupa ce ai ajuns la destinatie, pentru racirea turbinei.
Comment
-
andreitom, eu as face un efort si as lua echiparea Prestige 1.5 75 cp. Tehnic nu exista diferente intre 1.5 75 si 1.5 90 deci se poate face din soft. Stai departe de 1.2. Eu nu mai iau Dacia pana nu se schimba calitatea asamblarii plasticelor. Deci daca mai poti pune ceva ca sa iti iei o marca straina fa-o fara retineri. A mea face 2 ani si e plina de greierasi. Ai grija.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by andreitom View PostAm fost ieri la reprezentanta, am obtinut o oferta (9650E, Laureate 0.9).
Am si cateva intrebari:
1. Vopsea metalizata sau nu? Care ar fi avantaje/dezavantaje?
2. Urmeaza un test-drive zilele astea, dar au doar masina model diesel. Imi voi putea face o parere obiectiva despre Logan in conditiile astea? Cel de 0.9 si dieselul au acelasi numar CP, ma gandesc ca e asemanator, dar nu conteaza asta atat de mult. Mai mult ma intereseaza daca insonorizarea e aceeasi pe ambele masini, etc?
3. Masina nu vine cu presuri?
4. (Fara legatura cu vizita la reprezentanta) Cum conducem o masina cu turbina benzinara? Avem si aici reguli de tipul "nu oprim masina imediat dupa drum"?
2. Benzina e mai ieftina, mai silentioasa (risc mai mic sa apara greierasi), iar mai tarziu ii poti monta gpl fara probleme.
3. Presurile tavita adanci sunt cele mai bune. Bineinteles ca vor costa extra dar previn bine imbibarea cu apa a mochetei la picioare
4. La motoare turbo se recomanda ca dupa un drum la viteze mari cu motorul turat sa lasi masina cateva minute inainte de oprire sa se raceasca turbina. Tot pentru turbina este reomandat sa folosesti ulei de calitate (previne uzura lagarelor).
La 10 000 de eur poti gasi multe masini, dar putine iti vor oferi acelasi spatiu interior ca Loganul.
Parerea mea este ca variantele Prestige si dCi care sar de 10 000 de eur intra deja intr-un teritoriu de pret in care poti gasi si modele de la alti constructori cu plusurile de rigoare.Last edited by stolniceanulucian; 6 January 2016, 12:40.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostVara trecuta am schimbat butucul la hayon pe garanție. ÃŽn luna decembrie mi-a înghețat, cel de fabrica nu am pățit asa ceva. Cu ce as putea sa-i dau preventiv sa nu mai înghețe. Atunci l-am lăsat sa se dezghețe ca efectiv nu intra cheia în el.
Comment
-
nr4 era valabil acu vreo 20 de ani, au mai evoluat uleiurile si turbinele de atunci.
in rest ai dreptate.
ca sa nu inghete butucul usuca masina dupa spalare.Last edited by einstein1984; 6 January 2016, 13:09.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Pentru chedere folosesc o solutie nemteasca Caramba Gummi-Pflege luata de la Carrefour cu 14 lei.Flaconul are capac albastru si contine 75 ml.Cand desfaci capacul,are un burete rotund (asemanator cu cel al cremelor de ghete) pentru aplicare pe chedere.Aplicarea acestor solutii este de preferat sa se faca cand chederele nu sunt umede.
Comment
-
1. Funcție de buget
2. Pe Laureate insonorizarea e la fel, motoarele nu, nu CP te interesează ci Nm, TCe-ul are 140Nm@2500rpm(90% din cuplu disponibil de la 1690rpm), dCi are 220Nm@1750rpm
3. Nu.
4. Da, dacă obișnuiești să mergi doar cu I și a IIa la 6000rpm adică aprox. 70km/hLast edited by t0rquemada; 6 January 2016, 15:14.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by yo9ict View Postandreitom, eu as face un efort si as lua echiparea Prestige 1.5 75 cp. Tehnic nu exista diferente intre 1.5 75 si 1.5 90 deci se poate face din soft.
Poti duce totusi motorul de 75 CP pana la 90-100 CP, prin resoftare ( si motorul sa ramana inca in parametrii).
ATENTIE totusi unde se face resoftarea si cu cine...
Comment
-
la 1.2 fata de 1,5 sau 0.9 iti lipsesc buretii fonoabsorbanti din compartimentul motor (capota+perete ignifug), restul insonorizarii din interior fiind aceeasi
eu sunt curios de eficienta absortiei acelor bureti, i-am pipait si nu mi s-au parut cine stie ce. vechiul logan avea o pasla groasa si rugoasa. la l2 vad ca sunt niste bureti...dusterul nu a facut inca tranzitia la bureti, inca pastreaza pasla aceea mai rugoasa
bureti ca la logan 2 am vazut si la golf 7 in compartimentul motor, insa aveau o grosime/densitate mai mare
oricum, 0.9tce si 1.5 dci sunt foarte bine izolate fonicLast edited by cristi....; 6 January 2016, 17:26.
Comment
Comment