If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La interior da (ai fonomin de 10mm sub toată mocheta), la motor lipsește blana de pe capotă la 1,2(toate, inclusiv Prestige) și cea de pe peretele antifoc la 1,2 Ambiance.
Vizită la dealer și inspectează orice Logan/MCV/Sandero dCi, TCe și 1,2 vei vedea diferențele.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
si la prestige lipseste absorbantul acustic de pe peretele ignifug
deci ca sa fie clar:
1.2 indiferent de versiune, de la ambiance la prestige, nu are nimic insonorizant in compartimentul motor, exceptie acei bureti bagati in aripa fata
(torq, stii cumva denumirea acelor bureti care sunt introdusi in aripa fata? si mai ales daca cei de logan 2 merg pusi si la logan 1? vreau sa imi pun asa ceva dar nu stiu ce sa cer sau codul lor. ms)
s-ar putea totusi nici sa nu aiba nevoie prestige 1.2 de acei bureti. cel mai bine e sa faci un test drive cu ea, mergi cu ea la viteza mai mare, 120-130, si vezi cum sta. la viteza asta zgomotul motorului oricum e acoperit de zgomotul de rulare general si cel aerodinamic, asa ca, cu sau fara acei bureti s-ar putea sa fie fix acelasi lucru. important e cat de eficienta e insonorizarea la viteze si turatii intermediare
Când te gândești ca 1,2 laureat e cu 1000 de euro mai ieftin decât versiunea cu motor de 0.9 si cu vreo 2000 fata de dci parca începi sa privești ascuțitoarea cu alti ochi
am fost azi la reprezentanta, si motorul care este cica puturos este cel mai vandut din gama dacia
si alte marci de masini au motoare mai slabe ca si putere, in oferte.pe masini aproximativ la fel de grele, iar motorul de 1.2 este tot de 75 cai precum cel de 1.4, alt motor foatre vandut si la renault si la dacia
culmea este ca motorul de 1.4 s a vandut cel mai bine, iar motorul de 1.6 16 valve, cel mai puternic de pe logan 1, s a vandut foarte slab, asa ca romanii vor cai cat mai multi dar preturi cat mai mici
pana la urma fiecare decide ce motor il satisface cel mai bine, in principal in functie de unde si cum merge cu masina
cine vine de pe un diesel si nu stie ca 1.2 este un motor de turatie, motor aspirat, si face un drive test, zice ca masina este puturoasa
1.4 mpi si 1.2 16v s-au vandut mai bine pentru ca sunt mai ieftine. Daca faceai un test drive inainte cu un motor mai puternic poate faceai alta alegere.
Pt. 0.9 TCe Euro5 acum 7 luni:
Taxa de timbru 220 de lei, impozit 23 de lei, taxa de inmatriculare 60 de lei, taxa de certificat de inmatriculare 37 de lei, pret placi de inmatriculare nepersonalizate 40 de lei.
Eu unul am preferat sa dau 1100 euro in plus pe 0.9TCe, din simplul motiv ca are un consum putin mai mic si e mai fasnet. Si pe autostrada in croatia unde sandero-ul de 1.4 gafaia(masina incarcata si 4 pasageri), 0.9-le se descurca onorabil. Daca vei face multe drumuri extraurbane eu recomand 0.9.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment