Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pentru indieni ...
    Volkswagen a lansat  noul model Ameo, un sedan sub 4 metri, dezvoltat în principal pentru pietele asiatice, cu tinta directa cea indiana. Având în vedere designul si pretul excelent, Volkswagen Ameo ar putea face o concurenta serioasa modelului Dacia Logan.

    Comment


    • Originally posted by BereRece View Post
      Am vazut de curand un anunt de vanzare Laureate TCe 0.9 cu navi 7500 euro/40.000 km. Dac'ar fi sa schimb masina, m'as orienta catre TCe pentru economie in general si pt ca e pe Lanţ, tată, nu mă mai doare capul la fiecare 60.000. E o senzaţie unică. Actuala maşină de vreo 2-3 ani, e pe lanţ şi n-aş schimba-o pentru niciuna pe curea, fie ea şi diesel. E altceva, domnilor.
      Da` si cand te-o durea capul de la Lanţ ... sa vezi atunci ce ti-ai fi dorit sa schimbi distributia la fiecare 4 ani sau 60 de mii
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Actuala maşină de vreo 2-3 ani, e pe lanţ şi n-aş schimba-o pentru niciuna pe curea, fie ea şi diesel. E altceva, domnilor.
        Concret, ce face in plus? Consuma la jumatate ca e pe lant? Nu face zgomot ca e pe lant?

        Distributia pe lant nu e intotdeauna o reusita, vezi BMW N47, 1.2/1.4 tsi de la VAG.
        De 0.9tce e prea devreme sa afirmam ceva, dar este macar un caz cu probleme de distributie.

        Comment


        • Strugurii sunt acrii?! Acel TCe a avut un anumit regim de exploatare, nu tocmai ortodox.

          PS Cât mai e impozitul la 1,4 că la TCe e 36ron
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • lantul e si mai galagios decat cureaua in general.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • E mai galagios, dar mai mult ca sigur la TCE percepi mai putin zgomot decat la 1.2 care nu are pasla si DCI care e diesel...

              Comment


              • TCE-ul e un motor silentios prin constructia lui !! lasand la o parte elementele antifonante din compartimentul motor/habitaclu.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Nu pot spune ca distributia pe lant este glgioas (cel putin la 0.9 )
                  sigpic

                  Comment


                  • Distributia pe lant nu este galagioasa. Daca e exploatat cu responsabilitate, motorul pe lant (cel putin TCe) nu are de ce sa prezinte probleme in timp. Prima verificare preventiva la a mea se face la 300.000 km, unde se verifica stabilitatea patinelor, nimic deosebit. Iar inlocuirea intregului set de distributie pe lant, aici, costa in jur de 150 eur cu tot cu manopera. O data la 450.000 km nu cred ca deranjeaza 150 de eur.
                    Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Strugurii sunt acrii?! Acel TCe a avut un anumit regim de exploatare, nu tocmai ortodox.

                      PS Cât mai e impozitul la 1,4 că la TCe e 36ron
                      Impozitul la 1.4 este 56 ron, nu e mare diferență fata de 0,9 TCe.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        lantul e si mai galagios decat cureaua in general.
                        Asa ziceam si eu pana acum vreo 2 ani. Te inteleg perfect. Motorul (QG16D-Nissan Primera P12)e mult mai silentios decat al Loganelului meu vechi. De altfel, TCe-ul nu este chiar atat de nou. Am avut surpriza sa'l vad pe un Renault 18. Este printre ultimele versiuni ale legendarului Energy, care la randul lui, se trage din Dacia 1300. N'am auzit vreodata sa "crape" vreo Dacie 1300 de la lant. Bineinteles, exista "accidente genetice" la Opel corsa pe lant, avem niste ghinionisti proprietari pe aici, care, dupa cca 130.000 km, in afara de scaunele de supape, au schimbat tot setul de lant, pt ca probabil se "cracanasera" zalele de ras, cand au vazut ce urate's supapele Multi fac motoare pe lant, insa foarte putini stiu sa le faca.
                        Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

                        Comment


                        • ! TCe a.k.a. H4B 4xx se trage din HR10DDT de la Nissan .

                          Al 2lea motor pe lanț în gama Dacia e 115 SCe a.k.a. 1,6 16v 114CP H4M73x tot de la Nissan și pus pe Duster ph2/Dokker/Lodgy
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Bănuiesc că-i de pe benzinarul 1.6 de pe Tiida şi.sau Qashkai. Că al meu QG16D e vvt-i. Revenind la preferinţa pt lanţ, prefer ca "la 60.000 sau 4 ani" să fac 2 plinuri în plus pt un concediu prin Europa
                            Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

                            Comment


                            • Seamănă cu ăla dar asta e Euro6 și se montează inclusiv pe Lada Vesta, fiind fabricat la Avtoframos (Moscova)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Hello. Revin cu un update, ca initiator al threadului.

                                Pana la urma am decis sa nu mai achizitionez Loganul si m-am orientat spre un Fiat Tipo, lansat de curand. Astazi ma voi duce sa il iau si voi reveni cu o parere daca cineva este interesat (chiar daca acest forum e pentru Dacia).

                                Unul din motivele pentru care am mai cautat alte masini e multitudinea de nemultumiri si probleme, aparent minore, raportate de utilizatorii forumului (de la chedere pana la plouat in portbagaj).

                                Pt masina de care zic am prins o versiune de lansare si o oferta promo de aproximativ 1500E, masina fiind pe la 14500E, pret de catalog.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google