If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Un 110-120 cai nu inseamna motor puternic. E decent. Puternic poti zice de la un 140-150 in sus. Ala de 500 de cai cum mai e? Racheta.
pentru dacia logan e puternic. ar trebui modificate franele , suspensia , siguranta pasagerilor , etc
vrei mai mult de 100 de cai pe tona nu te uiti la dacia te arunci spre reno sau altceva.
Noul Logan va fi tot ca asta de acum, dar cu in plus cu cateva elemente de siguranta ce vor deveni obligatorii, eventual, prin legislatia UE. Ca daca nu era legislatia UE, nu era nici ABS, nici, ESP-ASR, nici airbag-uri de nu stiu care, decat pe echiparea de top la Logan.
De sistemele astea noi de siguranta, numa' de bine.
- sunt curios cati dintre cei ce preamaresc abs-ul stiu exact ce face ). Si dupa ce o sa sara tot forumul pe mine o sa citez din manualul de toyota unde scrie asa: "Stopping distance when the ABS is operating may exceed that of normal conditions. ABS is not designed to shorten the vehicle's stopping distance."
- am scris deoarece 99,9% din oameni inca sustin mitul cum ca abs-ul scurteaza distanta aia de franare, cand de fapt el e conceput cam doar pt posibilitatea schimbarii directiei in timpul franarii.
- Cat despre ESP-ASR, numai de bine. A trebuit sa imping masina ca sa ies din noroaie, in conditiile in care niciodata nu am avut nevoie de lanturi si tot timpul m-am avantat pe macadame si drumuri inzapezite cu vechiul logan. Asa ca pe viitor, les francezii de la dacia sa puna in suparare un button de on/off la acele sisteme ca, nu o fi scump.
Eu am intors roata de rezerva si in interiorul ei am pus trusa si stingatorul. Triunghiul este in portbagaj, in curbura (spatiul) dintre spatarul scaunelor si mocheta din portbagaj.
Daca te uiti cum sunt puse toate alea in portbagaj vei observa ca sunt puse aî sa ai acces usor in caz de nevoie. Din acest motiv stingatorul este bine sa fie la indemana, sa nu fi nevoit sa scoti 1mc de lucruri, doamne fereste. Sticla cu apa unde o tii? Sub roata de rezerva? Este bine si trusa medicala sa fie la indemana, o spun din exp cand mi-am belit degetele. Puneti banda cu arici pe stingator, sta foarte bine la orizontala, sub torpedou, nu se vede si nu incomodeaza pasagerul.
PS
Acum mi-a venit.......cred ca am sa pun stingatorul in portbagaj agatat de mocheta in spatele stopurilor. In fata pun trusa medicala.
trimis de pe mobil
O sa cumpar banda autoadeziva cu arici (imi trebuie pentru al 5-lea pres, cand l-am montat mi-a venit ideea cu ariciul) si o sa lipesc si pe stingator si trusa, dupa care le voi gasi loc prin masina. Stingatorul poate fi tinut doar in dreapta (la Sandero), in stanga ai cricul.
Piata europeana cumpara Logan asa cum cumparam noi o punga de plastic/rafie de la supermarket, pentru a duce acasa produsele.
Pentru restul nevoilor, cumpara valize Samsonite.
cei de afara care cumpara valize Samsonite nu sunt cocalari care cred ca soseaua le apartine si regulile sunt facute pentru altii.
si cam cat timp crezi tu ca "piata europeana" foloseste "o punga de plastic/rafie"?
Daca te uiti cum sunt puse toate alea in portbagaj vei observa ca sunt puse aî sa ai acces usor in caz de nevoie. Din acest motiv stingatorul este bine sa fie la indemana, sa nu fi nevoit sa scoti 1mc de lucruri, doamne fereste. Sticla cu apa unde o tii? Sub roata de rezerva? Este bine si trusa medicala sa fie la indemana, o spun din exp cand mi-am belit degetele. Puneti banda cu arici pe stingator, sta foarte bine la orizontala, sub torpedou, nu se vede si nu incomodeaza pasagerul.
PS
Acum mi-a venit.......cred ca am sa pun stingatorul in portbagaj agatat de mocheta in spatele stopurilor. In fata pun trusa medicala.
trimis de pe mobil
poti pune te rog o poza? as vrea sa montez stingatorul similar, chiar vazusem banda adeziva cu arici in lidl si m am gandit sa cumpar dar nu stiam la ce as avea nevoie, poate mai aduc
pilifida, ESP de logan stie sa dezactiveze ASR cand nu are aderenta de loc aka faci balans. Ala de Dokker nu stie deci are buton de dezactivare.
Drumuri bune!
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
- pai la balans ma refeream. Caeodata iese, cateodata nu. Trebuie sa ne obisnuim unul cu altul ). Degeaba ca s-au zgarcit la buton. Oricum e bine ca esp-ul cand intra nu face gargara audio. La toyote, zici ca raschetezi borduri cand iti intra esp-ul. Face un zgomot.... O fi sa te atentioneze, dar puteau sa puna un sunet de cuc nu harsaitul ala groaznic )
Dacia se pregătește să schimbe hainele celor mai de succes modele din gamă. Dintr-un interviu acordat de Laurens van den Acker, designerul-şef al grupului
Sa speram ca vor veni cu modificarile dorite de fiecare dintre noi.
- Design cat mai simplu, dar care sa pastreze o anumita aerodinamica
- Motoare benzina aspirate decente (EXCLUS turbo, erase, shift+delete) (actualul 1,6 16V sau chiar 2.0), nu drujbe gen 0,9, 1,2....
- Suspensii modificate si adaptate puterii acestor motoare.
Daca urca pretul, sa scoata AC automat, geamurile electrice si toate gadgeturile inutile si demne de pitipoance din masina. In plus, se pot economisi bani din renuntarea la designul de "masina vestica", si asa nu se vede dinauntru.
Concentrare pe performante auto si intretinere ieftina. (SF, adevarat, dar speranta moare ultima).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment