Cum Sa Fie Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Pai 1.4 nu se mai face, 1.2 si 0.9 ramane de vazut daca ajung la asemenea kilometraj fara interventii majore.
    1.2 ul este pe renault de ani buni, si este dovedit un motor foarte fiabil, sunt foarte multe renaulturi cu peste 400000-500000 km in bord si fara sa fi avut probleme la motor, asa ca mai ramane de vazut cu 0.9 cum isi va dovedi fiabilitatea in timp

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      Pentru 1.2 16v D4F sunt sanse sa prinda un asemenea rulaj fara sa se umble in el este un motor de generatie veche in schimb de 0.9 e prea devreme sa ne pronuntam.
      Pe mine ma deranjeaza ca la L2 nu s-au rezolvat problemele generatiei anterioare dar in schimb au adus lucruri noi adaugate probabil ca sa nu piarda masiv din vanzari.
      Motor generatie veche, fiabil, dar facut cu piese ce respecta conditiile actuale ale societatii de consum in care traim. Vom vedea peste 3 ani.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        X52 ph2 mai devreme de 2017 nu vei vedea.
        posibil in noiembrie 2016


        Vad ca intarzie cutia robotizata!

        Comment


        • JS3-ul (Easy-R) se vinde de aproape 5 luni în Europa(Germania, Franța cu TCe, țări baltice, ukraina cu K7M) pe Logan/Sandero/Stepway.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Sunt tare curios cand va intra si la noi. Dupa estimari doar pe ph2 va aparea si easy r
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • pana acum, fiind la al 3-lea Logan, ce ma deranjeaza cel mai tare, este tabla subtire. Daca locuiesti sau iti faci veacul prin zone aglomerate, si parchezi usa langa usa, orice atingere, un pic mai energica, se vede pe tabla, sub forma de mici indoituri, iar pe mine ma streseaza chestiile astea mici
              Deci, eu imi doresc tabla mai groasa!

              Comment


              • Tabla subtire au toate masinile produce recent , problema Loganului nu e de tabla subtire ci de calitatea tratarii acelei table + calitatea slaba a vopselei.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • probleme cu rugina si/sau vopseaua nu am avut cu celelate doua Loganuri (o berlina de 9 ani si un MCV de 5 ani), ambele cu vopsea nemetalizata. Sper sa nu fiu eu exceptia

                  Comment


                  • Daca v-ar fi cerut 1000 euro in plus pentru o tabla mai buna, vopsea mai rezistenta, o antifonare mai ok, ati fi zis PAS, e mult domle.
                    Ce nu intelegeti voi este ca vreti un fluence la bani de logan.
                    Pe piata exista masini mult mai ok ca dacia dar vad ca nu va imbulziti intr-acolo.
                    Dati 8000-9000 euro pe o masina pentru ca mai apoi sa cereti tabla mai groasa, dotari mai multe, confort de clasa premium.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Eu, in nume propriu, sunt de acord sa dau 1000 euro in plus, pentru tabla mai groasa. Restul masinii, pentru mine, este foarte buna, din toate punctele de vedere

                      Sent from my SM-G901F using Tapatalk

                      Comment


                      • Dau 8-9000 de Euro pe o masina noua cum este Logan cu motor anemic DAR care vreau sa aibe tabla/vopseaua cum trebuie , pentru confort , dotari si motor puternic automat ma indrept catre altceva.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • A zis foarte bine colegul de mai sus.

                          Renault Fluence este acel Logan mai bun la tabla, dotari etc.

                          ... dar si mai scump
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • Originally posted by 827sam View Post
                            Daca v-ar fi cerut 1000 euro in plus pentru o tabla mai buna, vopsea mai rezistenta, o antifonare mai ok, ati fi zis PAS, e mult domle.
                            Ce nu intelegeti voi este ca vreti un fluence la bani de logan.
                            Pe piata exista masini mult mai ok ca dacia dar vad ca nu va imbulziti intr-acolo.
                            Dati 8000-9000 euro pe o masina pentru ca mai apoi sa cereti tabla mai groasa, dotari mai multe, confort de clasa premium.
                            Am avut ocazia sa merg cu skoda fabia, cu km mai putini decat loganul meu, tabla parea mai buna decat la a mea dar la cum mergea am zis: "bine ca nu mi-au ajuns banii sa-mi cumpar fabia".

                            Trimis via Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by m3dic911 View Post
                              Eu, in nume propriu, sunt de acord sa dau 1000 euro in plus, pentru tabla mai groasa. Restul masinii, pentru mine, este foarte buna, din toate punctele de vedere

                              Sent from my SM-G901F using Tapatalk
                              Pacat ca nu se vinde lada X ray pe la noi...
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • oricum o sa fie, trebuie sa respecte normele de poluare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google