Sau philips white vision
Cum Sa Fie Noul Logan
Collapse
X
-
acu am osram silver nu stiu cum, silverstar/silverlight parca, 2.0
am avut si bluevision; surprinzatoare pe drum uscat dar pericol pe drum ud
inseamna ca problema nu e la mine, sa-mi fi slabit vederea intotdeauna am spus ca farurile de logan sunt foarte slabe
am mers incetisor si cu mare bagare de seama la gropi; au aparut cateva cratere; ca de obicei in Fagaras e durerea cea mai mare. mizerie pe drum ca la balamuc, are sarea pe ea pana pe plafon, zici ca a fost pastrata in saramura ) pana luni nu pot s-o spal
deci pe mine asta ma deranjeaza cel mai tare la logan, cu restu pot trai dar daca nu vezi si sa stai sa te chiorasti mi se pare cam nasol si periculosLast edited by cristi....; 29 January 2016, 00:38.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postintotdeauna am spus ca farurile de logan sunt foarte slabe
deci pe mine asta ma deranjeaza cel mai tare la logan, cu restu pot trai dar daca nu vezi si sa stai sa te chiorasti mi se pare cam nasol si periculos
Farurile de pe Logan sunt mai mult decat ok si asta nu doar in comparatie cu alte masini.Last edited by vitriol; 29 January 2016, 09:45.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Unii sunt multumiti de faruri altii nu, eu sunt multumit dar dupa ce se ard voi pune osram night breaker, intotdeauna se poate mai bine
Initial si la mine precum la alti colegi farurile bateau prea jos , acum sunt mai ok dupa ce le au reglat la service
Comment
-
Originally posted by panselin4 View PostSa le luam pe rand
Tabla ruginita am vazut-dau un exemplu-la wv passat de 5 ani, la haion, asa ca la masini mult mai scumpe rugina asa de repede este mai nasol decat la vechiul meu logan care nu avea rugina dupa 5 ani
Motoarele pe benzina care au fost si sunt montate pe loganuri nu sunt fiabile? asta este o baliverna-uita te numa la cati km au taxiurile de 1.4 din bucuresti, sau cati km au renaulturile cu motoare de 1.2 fara nici o problema la motor, si mai vorbim.
Apoi zici de concurenta, arata mi tu masina noua,pe benzina, care costa cu programul rabla in jur de 7000 euro, si care are spatiul interior si portbagajul ca loganul, bancheta rabatabila, dotarile de laureat care sunt cunoscute etc.
Dar, hai sa le lamurim.
1.4 nu se mai fabrica, asa ca balivernele vin de la tine.
1.2 e vai de mama lui cand da frigul, 0.9 -o sa auzim de el mai multe dupa niste km, acum totul e sub pres.
Cat despre tabla, eu nu ma pish pe mine de bucurie cand vad un Passat ruginit, cel mai probabil masina data peste cap, reparata si adusa din Germania pentru a fi vanduta ca noua in Romania. In schimb ma apuca tristetea cand vad cum rugineste si tabla de pe un Duster de 17 mii de euro, ca de aia de pe Logan sunt oricum lamurit.
Cat despre pretul cu dotarile pe care le are concurenta, s-ar duce sus, si nu sunt multi atat de neinitiati incat sa cumpere Dacia la pret de Hyundai, Skoda...
Rugaminte:
Daca mai vrea careva sa-mi laude Dacia, sa o faca direct la firma mama, pe mine nu ma intereseaza.
Merci.Last edited by mr.K; 29 January 2016, 11:08.
Comment
-
-
N-am zis ca sunt multumit, am vrut doar sa-mi expun opinia mea in legatura cu pornitul la rece la acest motor.
Consumul de ulei nu va fi exagerat de mare cum reclama alti useri daca se fac revizii la timp si cu consumabile de calitate.(sa nu uitam ca are cel mai mic filtru de ulei din gama Renault!! deci nici vorba sa tina acest filtru cat zice cartea 20.000 km , el ar trebui schimbat la maxim 8-9.000 km).
C-au aparut 2-3 care reclama acest consum exagerat de ulei dupa numai 120k eu unul nu-i iau in considerare , a ca vor reclama peste 10.000 de clienti acest lucru atunci da poti sa spui ca e un motor mancator de ulei , dar pana atunci nu .Last edited by prometheus; 29 January 2016, 11:29.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Asa e, n-am bani de dat/aruncat pe Dacia.
Cand am luat in 2005 1.4, exista doar 1.6 ca alternativa, 15 CP amarati in plus nu mi s-au parut a face 1000 de euro in plus. Potent inseamna mai mult de 90CP pentru mine.
Deci, nu vad unde e ipocrizia.
Fiabilitatea a fost si s-a dus odata cu 1.4/1.6.
Dar la ce troaca e Logan=ul, chiar ca nu are nevoie d emotoare mai potente, ca s eopreste in primul pom la cum franeaza si sta pe curbe.
Deci taiem motoarele potente. E bine?
Ramane cererea de tabla adevarata, ca oricum altceva degeaba ii pui, din strut nu faci vultur, oricate pene ii adaugi.Last edited by mr.K; 29 January 2016, 13:48.
Comment
-
Tabla nu rugineste ca e proasta, ci din cauza ca nu e tratata ( vopsita etc. ). Deci e o alta discutie.
De ce orice topic legat de o intrebare adusa la adresa Dacia trebuie sa se transforme intr-o bataie online ? Eu unul chiar as vrea sa vad cum se ia suspend/ban pentru o perioada pentru "depasirea" topicului. Poate asa ne invatam sa citim si noi ceva, inainte de pune tastatura in brate si ne spune toate frustrarile oriunde apucam.
@mr. K - de ce nu iti iei tu vulturul tau si zbori ?
P.S - si strutul si vulturul au amandoi pene, pentru ceea ce le trebuie
Comment
-
Nu stiu unde vezi depasirea topicului, eu am zis ce vreau, ON TOPIC: TABLA si MOTOARE.
Ca unii nu sunt de acord cu ce vreau eu, nu ma impresioneaza, de vreme ce nu-s directori la Renault/Dacia.
@mr. K - de ce nu iti iei tu vulturul tau si zbori ?Last edited by mr.K; 29 January 2016, 16:14.
Comment
Comment