If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc, am inteles. Daca adopta solutia cu haionul, masina o sa fie mai scumpa, daca nu modifica structura, crapa maticul ,se stramba plafonul. Renault nu are traditie in proiectare, o sa apara si rugina la imbinarea plafon stalp, doar vrem low cost, nu-i asa?
trimis de pe mobil
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Cu hayon de-ala ca la Skoda, trebuie sa aiba caroseria structura intarita bine in acea zona, vezi modele de genul Dacia Nova ( R524 ) sau Supernova, Solenza, hayonul ala se clatina in mers si scirtiia o frumusete, plus curentul care se crea pe la cheder care nu etansa deloc, te tragea pe la urechi, o placere, plus aerul condiitionat care nu reusea sa raceasca interiorul, iesea prin imbinarile hayonului .
Stiu ca am avut decit 1 buc Supernova si 1 buc Solenza hayoanele scirtiiau si nu etansau .
Asa ca decit hayon de-ala mai bine lipsa, sa lase asa, intarirea caroseriei implica costuri mari, nu face uzina de-astea de preturi mari.
Inseamna ca d-asta n-au facut pana acum . Nu se pricep. Macar stergator pe luneta si alt sistem de inchidere-deschidere a portbagajului, nu cum e acum cu bratele alea care mai si ocupa aproape jumate din capacitatea portbagajului. Cat despre bancheta din spate, daca o vrei rabatabila platesti o caruta de bani in plus. La actualul meu model, ma apuca nervii numai cand ma gandesc ca trebuie sa schimb husele.
Tot in portbagaj ar trebui facute niste spatii de depozitare una-alta, niste "buzunare", ceva unde sa pui stingatorul si triunghiul de exemplu sau o cutie cu "diverse" etc.
Inseamna ca d-asta n-au facut pana acum . Nu se pricep. Macar stergator pe luneta si alt sistem de inchidere-deschidere a portbagajului, nu cum e acum cu bratele alea care mai si ocupa aproape jumate din capacitatea portbagajului. Cat despre bancheta din spate, daca o vrei rabatabila platesti o caruta de bani in plus. La actualul meu model, ma apuca nervii numai cand ma gandesc ca trebuie sa schimb husele.
Tot in portbagaj ar trebui facute niste spatii de depozitare una-alta, niste "buzunare", ceva unde sa pui stingatorul si triunghiul de exemplu sau o cutie cu "diverse" etc.
Pentru spatiul de depozitare al stingatorului etc. s-a gasit solutia cu multi multi ani in urma. Dulapiorul de lemn specific Dacia 1300...
la ce-ti trebuie stergator de luneta daca luneta ramane curata pe furtuna? Unde ai vazut berline cu stergator de luneta si fara hayon (nici macar unele liftbackuri nu au asa ceva).
Pentru triunghi si stingator un spatiu de depozitare in roata de rezerva ar fi suficient.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Ce suport? Ca la mine erau puse aiurea in tramvai in portbagaj si se balanganeau pe acolo. Asemanator cu ce ai descris, am vazut la un opel corsa C (2005).
Ai un Like, t0rque! Pt cei care nu stiu cum sa fixeze stingatorul, exista banda adeziva cu arici. Eu am luat din Lidl cand a fost la vanz. Rulezi pe butelie la extremitati si o fixezi pe mocheta sub torpedou. Butelia o curatati cu alcool inainte.
Daca e nevoie pun o poza la imbunatatiri Logan. Atentie, rulata, inel, altfel nu tine, se dezlipeste.
trimis de pe mobil
Eu am intors roata de rezerva si in interiorul ei am pus trusa si stingatorul. Triunghiul este in portbagaj, in curbura (spatiul) dintre spatarul scaunelor si mocheta din portbagaj.
Ai un Like, t0rque! Pt cei care nu stiu cum sa fixeze stingatorul, exista banda adeziva cu arici. Eu am luat din Lidl cand a fost la vanz. Rulezi pe butelie la extremitati si o fixezi pe mocheta sub torpedou. Butelia o curatati cu alcool inainte.
Daca e nevoie pun o poza la imbunatatiri Logan. Atentie, rulata, inel, altfel nu tine, se dezlipeste.
trimis de pe mobil
Era vorba de un suport metalic si fixat la picioarele pasagerului. O sa fac o poza la un coleg, cum arata un lucru facut cu profesionalism.
ar fi frumos sa extinda gama de echipare si pentru pretentiosi ... sa zicem cu echipari premium ce ar ajunge pe la 15-17K euro, si cu un model potent de motor , gen 1.2 TCe etc... dar cred ca Dacia nua ar investi in modele( care trebuie si ele testate si validate) pe care sa le cumpere sub 5% din clienti... romanul tot cea mai cheala varianta de dacie prefera si dupa aceea vine sa se planga pe forum ca la o comparatie cu masini germane n-are una sau alta... adica iti iei cea mai ieftina varianta si dupa aceea constati ca vrei clima? motor mai puternic sau mai slab? adica ma mira incercarile temerare ale unor posesori de dacie sa monteze pe masina sisteme de clima sau butoane eco sau alte motoare, sau ce o mai fi , adica dai din bricolaj in redesign... pai nu mai bine iti iri de la inceput masina cu clima decat sa techinui sa demontezi toata masina ca sa pui clima in ea ? cheltuind o gramada de timp si bani?
Foarte putini ar cumpara o Dacie mai scumputa. Nu se merita sa investeasca intr-un model mai scump pe care nu isi vor scoate banii. Dacia poate sa fie si 20k, se vor cumpara modelele mai ieftine si cativa vor scoate niste bani pt cele mai scumpe. Altii nu ar cumpara deloc deoarece le pute tare in Dacii. Multi sunt pretentiosi, foarte pretentiosi chiar daca stau cu mami si tati si se apropie de 30-35 de ani. In fine.
Dacia nu va iesi niciodata din categoria low cost. Punct.
Ce m-ar atrage o noua eventuala achizitie ar fi un diesel mai potent sau un 1,2 tce 125-130 cai. Nu cred ca sunt necesare modificari mari ale actualului Logan.
pai "low cost"-ul nu se impaca cu motoarele puternice. alea de consuma nesimtit de putin se vor pune in viitor pe dacii , nici macar hibride benzina-electric nu vom vedea din cauza costurilor mari. tabla - foita de hartie sa consume putin si sa nu tina mult.
oricum piata europeana s-a saturat de "low cost" care e bun numai cand e nou in garantie si se indreapta din nou catre masini care tin 10 ani , catre tehnologie. deci prea curand nu veti vedea logan 3.
Piata europeana cumpara Logan asa cum cumparam noi o punga de plastic/rafie de la supermarket, pentru a duce acasa produsele.
Pentru restul nevoilor, cumpara valize Samsonite.
De aia spun unii prin statistici ca s-au vandut multe pungi de plastic in toata Europa. Ca-s ieftine si iti faci treaba cu ele pe termen scurt.
Ca majoritatea romanilor vad punga de rafie potrivita si in alte ocazii, tine de cultura auto si posibilitatile materiale ale romanilor.
Noul Logan va fi tot ca asta de acum, dar cu in plus cu cateva elemente de siguranta ce vor deveni obligatorii, eventual, prin legislatia UE. Ca daca nu era legislatia UE, nu era nici ABS, nici, ESP-ASR, nici airbag-uri de nu stiu care, decat pe echiparea de top la Logan.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment