la dotarea standard sa existe 5 stele ncap si ceva mai multe airbag-uri. (minim cat are acum maxim )
Cum Sa Fie Noul Logan
Collapse
X
-
Loganul facelift va fi restilizat, si la exterior si la interior, va avea ceva elemente schimbate, iar varianta prestige va fi si pe alte modele dacia, inclusiv sandero
Din ce am inteles lg facelift va avea faruri de prestige cu ceva leduri pe drl, si stopuri restilizate
La dotari va aparea un medianav mai evoluat, pe aceleasi dimensiuni
Bordul va semana cu cel de prestige pe toata gama
Va aparea si o noua motorizare pe benzina la logan si sandero, in jur de 105-110 cai
Toate acestea sunt predictii din experienta cu gama dacia
Comment
-
Singurul lucru care nu imi place la Logan este siguranta slaba.
Macar la Logan 3 sa bage airbaguri cortina si structura de rezistenta sa o imbunatateasca.
La crash testul cu noul MCV am vazut ca a cedat montantul A.
Ma cam sperie chestia asta ... la o masina care se vrea de familie.Logan GPL 1.4
Comment
-
Sa reproiecteze totul din punct de vedere al costurilor consumabilelor, accesorilor. Sa nu mai apara preturile la accesorii: capac filtru habitaclu 70euro, tubulatura incalzire 170lei, cotiera 500lei. Sa nu mai apara taieri de costuri la fiabilitate, durata utilizare, gen defect ambreiaj, scaun, polistiren pedalier, balamale usa, cheder frecat cu portiera. Sa puna chederele pe portiera cum sunt la masinile adev, sa reproiecteze streasina, portiera si sist de inchidere. La Sandero sa nu mai apara fisura in chitul la imbinarea plafon stalp spate si imbin praguri din cauza torsiunilor ce sunt in sasiu.
trimis de pe mobilLast edited by Oti; 24 January 2016, 14:02.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
De-a lungul unei generatii si jumatate de logan au aparut si s-au fumat 3 generatii de Golf. Pana va iesi din productie Logan doi deja vor fi trecut aproape 4 generatii de Golf. Cam lungi generatiile astea la Dacia...
Eu as vrea in primul si in primul rans sa nu mai rugineasca masina si sa nu mai existe probleme marunte de electricitate (palpaie becul de ceata ca nu are masa, becurile de la butoanele aerotermei merg cand vor ele etc.) In rest, imi place Loganul.
Comment
-
1.Siguranta mai buna stalpul A se indoie neobisnuit de tare
2.Tabla mai de calitate,galvanizata si putin mai groasa
3.Protectie anticoroziva si antisablare mai buna(pasajele rotilor spate+praguri)
4.Insonorizare mai buna(am mers saptamana trecuta cu un Logan 2 1.5 dci pe autostrada Buc-Ploiesti si nu ne auzeam intre noi)
5.Amplasarea comenzilor pt. geamuri si oglinzi pe usi + impuls
6.Claxon pe volan + buton de inapoi pt.comp de bord
si nu in ultimul rand schimbarea platformei si a trenului de rulare,desi cred ca este in plan pt logan 3(16 ani cu aceeasi platforma cred ca este deja prea mult) am auzin ca se testeaza deja "ceva" la centrul tehnic de la Titu o fi logan 3?Ramane de vazutLast edited by FloNick; 24 January 2016, 20:35.
Comment
-
de acord cu FloNick - si as mai aduga o punte spate independenta, poate discuri spate... astea sa fie disponibile pe modele mai configurate caci ma gandesc ca costa... plus ca mi-as dori o podea mai calitativa, fara denivelari, bine insonorizata... chedere duble la usi, carene la roti, scaune mai confortabile .. mai ergonomiceRTFM
Comment
-
Daca tot scriem cum am vrea si cum este acum, pun in discutie accesoriile prezente la Logan/Sandero vandute in Rusia, iar la noi ciuciu. Avem de ales dintr-o oferta f saraca. Daca nu sunt interesati prod romani sa faca ceva, de ce fabrica nu se implica si sa aduca accesorile prezente pe masinile din Rusia, vezi pdf-urile de pe threadul dedicat accesorii Logan2.
Asa cum face cu piesele, comp, prod in Rom, reetichetate in Franta cu sigla Renault si vand ca prod de origine la un pret nesimtit.
trimis de pe mobilLast edited by Oti; 24 January 2016, 22:32.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Încă câteva modificări preluate de la X52 Brazilian și Clio4:
-oglinzile exterioare de BRazilia(care pot avea și rabatare electrică);
-fără butuc/buton deschidere portbagaj, doar deschidere comandată electric - implică UCH L3(prezent pe Clio4)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by Oti View PostDaca tot scriem cum am vrea si cum este acum, pun in discutie accesoriile prezente la Logan/Sandero vandute in Rusia, iar la noi ciuciu. Avem de ales dintr-o oferta f saraca. Daca nu sunt interesati prod romani sa faca ceva, de ce fabrica nu se implica si sa aduca accesorile prezente pe masinile din Rusia, vezi pdf-urile de pe threadul dedicat accesorii Logan2.
Asa cum face cu piesele, comp, prod in Rom, reetichetate in Franta cu sigla Renault si vand ca prod de origine la un pret nesimtit.
trimis de pe mobil
trimis de pe stabilNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
- vise, pretentii, dar cine va arunca cu banii? Chiar imi pare extrem de rau ca Sandero RS nu se vinde la noi, atunci am fi vazut daca efectiv il cumpara cineva, sau doar se cere putere/confort degeaba, de dragul conversatiei.
- din pacate nici nu e scump. vreo 13600 de euro. motor de 2 care atinge 100kmh in 8 sec. si consum mediu 8 + clima + scaune sport, bla bla
Ar fi un test bun pentru romani, mai ales ca nici varianta asta nu atinge preturile concurenteisigpic
Comment
-
- cata vreme vezi pe strazi mult mai multe benzinare fara navi/ac/jenti aluminiu etc in raport cu dizale full e clara orientarea pietei auto in Ro. La fel ca si la primul model. 1.6 16v motor destul de rapid, daca vedeam 1 model pe saptamana era bine. Da romanu' isi ia 1.4 si dupa injura ca e lesinatura si viseaza la A5 de 6000 de euro.
- ca sa ma integrez in topic, as mai fi vrut pe masina clima si medianav-ul nou, sau functiile care erau deja la momentul respectiv in alte tari (eco drive etc). Si o alta vopsea )
+ ca aparent, la noua generatie de diesel-uri, consumul oficial s-a redussigpic
Comment
Comment