cauciucul nu are cum sa "preia" pe atit pe cit iti doresti tu fiindca este excentric fatza de janta (dar, deja, stiai asta).
cauciucul este un "elastic".
ai pe traseu: gropi, apa in gropi, vint prin gropi, vint prin gropi cu apa, apa, vint, deviatii de la planetitate. plus viraje cu aceleasi "desinente".
cita vreme stai pe loc nu ai cum sa te confrunti cu situatiile anterioare.
daca "elasticul" e supra-umflat o sa-ti atace articulatiile si-o sa sa pocneasca cu medianavu`-n cap; daca e sub-umflat o sa-ti atace aderenta si-o sa te traga printr-o balta intr-un cap de pod.
eu le-as da in retur.
acuma, na, iau de bun faptul ca aparatul care a facut masuratoarea aia e "pus la punct" cu toate alea: avize, amplasare, tensiune de alimentare... si astea pot fi, uneori, niste variabile dubioase.
cauciucul este un "elastic".
ai pe traseu: gropi, apa in gropi, vint prin gropi, vint prin gropi cu apa, apa, vint, deviatii de la planetitate. plus viraje cu aceleasi "desinente".
cita vreme stai pe loc nu ai cum sa te confrunti cu situatiile anterioare.
daca "elasticul" e supra-umflat o sa-ti atace articulatiile si-o sa sa pocneasca cu medianavu`-n cap; daca e sub-umflat o sa-ti atace aderenta si-o sa te traga printr-o balta intr-un cap de pod.
eu le-as da in retur.
acuma, na, iau de bun faptul ca aparatul care a facut masuratoarea aia e "pus la punct" cu toate alea: avize, amplasare, tensiune de alimentare... si astea pot fi, uneori, niste variabile dubioase.
Comment