Trage Dreapta La Accelerare Mai Energica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce treabă are gps-ul?!

    Cu Medianav modat cu viteză afișată permanent(atenție implicit Medianav-ul ia viteza din ABS nu de la sateliți) eroarea între viteza reală dată de ABS(afișată pe Medianav) și TdB e de 4KM/h indiferent de viteza de deplasare.

    În poză 141KM/h, adică 137KM/h reali
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      Originally posted by mircionesb View Post
      Daca diferenta e intre roti de ce Loganul la 2500 rot/min are in jur de 140 km/h iar Stepway-ul la aceeasi turatie are in jur de 130 km/h. Normal ar fi ca Stepway-ul care are roti pe 16" sa aiba viteza mai mare decat Logan-ul care are roti pe 15" daca ar avea aceeasi cutie.
      Gresit, cu cat pui roti mai mari cu atat scade viteza indicata pentru ca rotatiile sunt mai putine
      Cu cat pui roti mai mici iti indica o viteza mai mare pentru ca o roata mai mica se invarte de mai multe ori la aceeasi viteza; senzorul de viteza se afla pe cutie
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #18
        Ca posesor de logan 2 dci 75 remapat la 90 si stepway 2 dci de 90 remapat la ~110 va spun ca rapoartele sunt identice,aceeasi cutie pe ambele motorizari.
        Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

        Comment


        • #19
          Originally posted by mircionesb View Post
          Au facut cei de la Emilian reclamatie la Dacia si cei de la uzina le-au spus sa schimbe planetara. O sa ma anunte saptamana viitoare cand sa le duc masina.
          In alta ordine de idei, intamplator la firma unde lucrez folosesc un Logan 2, diesel, 75 CP si fiindca circul si cu Loganul si cu Stepway-ul meu am putut sa fac o comparatie intre ele. Sincer sa fiu Loganul este mult mai "nervoasa" banuiesc din cauza rapoartelor din cutie care difera fata de Stepway - la aceeasi turatie are vreo 10 km/h in plus automat lucru care duce si la un consum mai mic. Maina inca nu are 2 ani si are 86500 km, a condus-o care cum a prins-o, deci nu a avut viata usoara si inca se comporta bine.
          Ma gandeam la un moment dat ca dupa ce termin cu garantia, ce ar fi daca i-as schimba cutia de viteze cu una cu specificatiile de pe Logan? Ma gandesc cum s-ar comporta dinamic mai ales ca Stepway-ul are roti pe 16".
          Sa imi spui te rog ce rezolva. Si la mine trage masina ( stanga sau dreapta ) daca plec de la o viteza constanta si o calc direct, dar o corectam din volan, zicand ca "asa face toate". Pe loc aceeasi treaba, numai ca trage cum ai zis tu, dreapta.

          Comment


          • #20
            Cand am intrebat ce zice GPS-ul m-am referit sa masori viteza din ambele masini cu acelasi intrument, nu? Adica activezi gps-ul de pe telefon si te duci cu Loganul, in treapta a 5-a la turatia de 2000 si vezi ce viteza indica pe telefon. Cu acelasi telefon mergi in Stepway si accelerezi pana la turatia de 2000bin treapta a 5-a. Atunci sa vezi ce diferenta obtii intre cele 2 masini.

            Comment


            • #21
              Luăm în calcul și eroarea de poziționare și faptul că nu vei avea aceeași recepție, calitatea receptorului care nu bate un gps dedicat... să nu facem teoria sistemului gps.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Am avut acum vreo cativa ani un Golf 3 si dupa ce i-am schimbat rotile cu unele pe 14"(avea pe 13") vitezometru arata cam cu 5 km/h mai mult decat era viteza reala (verificata cu aplicatia de pe telefon). Daca au aceeasi cutie si Logan-ul si Stepway-ul ar trebui fiindca au acelasi raport la planetara ca cel cu rotile pe 16" care au o circumferinta mai mare sa parcurga o distanta mai mare si automat viteza sa fie mai mare.

                Comment


                • #23
                  Cu tot cu "gume", rotile nu au acelasi diametru? Daca da, viteza indicata nu se modifica. In rest ramsne eroarea binecunoscuta.
                  Scuze, acum am citit din urma, am vazut o intreaga "filozofie", sigur viteza este indicata prin program CB.
                  Last edited by Oti; 1 March 2016, 08:57.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #24
                    Am verificat cu GPS-ul si la 141 km / h viteza reala e 135 km/ h

                    Logan: motor - K9K 612 ; cutie viteze - JR5 336
                    Stepway: motor - K9K 626 ; cutie viteze - JR5 368
                    Last edited by mircionesb; 1 March 2016, 14:36. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      vitezometrul arata la toate masinile cativa kilometrii in plus ... in unele tari e in legislatie... oricum toti fabricantii de clustere de bord afiseaza mai mult insa nciciodata mai putin...
                      RTFM

                      Comment


                      • #26
                        Am luat azi masina de la dealer, au schimbat planetare dreapta si problema torq steer-ului s-a rezolvat, acum e ok. Am inteles ca au pus o planetara cu rulment intermediar sau cam asa ceva.

                        Comment


                        • #27
                          Adică de Clio4
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            Despre ce model e vorba mircionesb? Sunt curios ce au spus prima data cand le-ai descris problema. Poate la revizia din vara le zic si eu de problema asta (Sandero Stepway 2014).

                            Comment


                            • #29
                              Stepway-ul meu e 1,5 DCI , 2015. La inceput dupa ce au facut o proba de drum s-au apucat sa verifice jocuri, unghiuri, presiune in roti, au permutat rotile si au ajuns la concluzia ca masina nu are vreun defect. Au facut notificare la Dacia si asta a fost raspunsul lor sa schimbe planetara lunga de pe dreapta. Am vazut siu eu pe net ca asta ar cam fi rezolvarea la acest Torque steer.

                              Comment


                              • #30
                                Mersi mult. O sa incerc si eu sa vad ce zic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google