Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ... pe mine nu m-a dezamagit inca. bine, nu merge destul de repede, nu consuma destul de putin, nu e destul de mare si e cam usoara de bot pe virajele rapide, mai ales cand e incarcata....
    Nu te-a dezamagit, nu nimic. Ai uitat sa zici ca e prea scumpa, in rest nu ai uitat sa mentionezi nimic.

    Comment


    • ai cu mersul rapid, consumul si celelate erau la misto...masina se misca la fel ca o alta troaca de 100 de cai cu motor de 1.6 aspirat si 1200 de kile, consuma la fel, de confort... e discutabil, ca la banii de logan concurenta are dotari de roaba cu telecomanda si nici stabilitatea nu-i mai stralucita.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Am constatat ca trage mai bine decât 1,4 remapat pe care l-am avut.

        Originally posted by IancuMIC View Post
        Sesizati ca va departati de subiect?
        Incetati aici, va rog.
        Are dreptate!
        Last edited by Fanez; 14 September 2016, 19:43. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Originally posted by Seba View Post
          ....... daca la paris sau vreun alt mare salon auto vor lansa o hibrida in urmatorii 2-3 ani, cu un motor benzinar aspirat calumea, dacia devine din nou o optiune serioasa pentru mine. daca nu-si cumpara intre timp altii mai grabiti si se dovedese ca dacia fabrica petarde la pret de masini
          Pana la Dacia, trebuie inainte cu fo' douaj'de ani sa lanseze un Renault hybrid, care va constitui platforma abia peste cele 2 decenii pentru o noua Dacia.

          Cum ZOE a dat chix, nu vad cum Renault se va apuca in curand de ceva asemanator. Doar daca ii ajuta Nissan. Prea multa tehnilogie inalta intr-o masina frantuzeasca duce la ceva exploziv.
          Nu stiu cine i-a ajutat pe cei la Pejo cu 508-u'.
          Asa, o sa ramai tot la L2 cu un benzinar aspirat de 1.2 16volti. Daca vrei musai aspirat.
          Ne vedem la Paris prin 2036.
          Last edited by mr.K; 14 September 2016, 19:52.

          Comment


          • Renault se bucură de perfomanțe foarte bune în segmentul electric. Conform oficialilor francezi, 100.000 de vehicule cu emisii zero au fost vândute până


            Din contra, ei se lauda ca le merge vanzarea.

            Comment


            • Am confundat cu Fluence ZE, ala a fost un esec.
              De ZOE nu stiu, dar daca le va merge, peste 20 de ani apare Dacia ZOE.

              Comment


              • eu astept o versiune de talisman mai ieftin , adica un model de dacie de clasa medie, erau niste zvonuri mai demult cu un model dacia solenza, un fel de fluence mai mare

                tehnologia nu ar fi o problema, exista, trebuie desenat doar designu atat. ca motorizari pot folosi 1.2tce 130, 1.5dci 110 si 1.6dci 130, cutie in 6 tr standard , optional edc ultima versiune, cu ambreiaje umede; motoare au, transmisii au, sisteme de entertainment de interior au, (r link evo si r link 2; climatizare automata au), siguranta activa si pasiva slava domnului au ce sa puna de la renault s-o faca de 5 stele; la sasiu pot sa-l faca si ei, nu cred ca e o mare problema, sa-l ia pe designarul care a desenat linia actuala de la renault incepand cu kadjar si terminand cu megane 4, ca tot e ruman de-al nostru, ce mai au tot ce le trebuie, doar curaj sa aiba

                ford gt a fost proiectat si fabricat prin subsolurile fabricii, ideea catorva angajati, restu habar n-aveau se intampla cateva etaje sub ei )

                oricum, cica platforma pt noul duster programat sa apara la anul va fi cea de talisman, simplificata evident, dar va fi cea de talisman
                si va creste in lungime cu 20cm, ceea e mi se pare mult
                Last edited by cristi....; 14 September 2016, 20:58.

                Comment


                • Platforma e CMF, dar e și atât (arunci un ochi la Kaptur și vei vedea ce va fi pe Duster 2)

                  Dotări există( și cârcotași există) dar bani pentru ele nu.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Dotari exista si la Talisman, ajungi la 44 de mii de euro, te-ntrebi de ce ai plati atat pe un Renault cand in banii aia exista BMW/Audi/Mercedes. Vreau sa vad care dintre voi ar alege Talisman in loc de BMW/Audi/Mertz in bugetul de 44 de mii de euro.
                    Asa si cu Dacia, ii pui niste dotari de top si ajungi din urma concurenta, la pret.
                    De vina e doar lacomia Renault, care vinde scump dotarile, fara a vinde si imaginea unui brand solid.
                    Last edited by mr.K; 14 September 2016, 22:20.

                    Comment


                    • talismanu nici poveste sa ajunga vreodata la 44 de mii

                      45 e mondeo vignale hybrid...adica un vignale cam cu tot ce se poate pune pe el. masina e ok, poate concura oricând cu segmentu premium insa fiind prea grea la partea de dinamica si performante de top sta mai slab, e mai degraba un cruiser pt oamenii linistiti, care nu vor sa rupa autostrada in 2 la viteze prea mari, de altfel nu depaseste 187km/h; fiind avantajat mai degraba in oras si la viteze de pana la 120-130km/h unde poate rula in regim full electric vreo 2 min

                      in plus, cu toate discounturile , un vignale hybrid ajunge la 35-36 de mii de euro, adica un pret f competitiv in segment
                      talismanu nu cred sa depaseasca 35 de mii orice i-ai face si la banii astia e cam cu 10 mii mai ieftin decat concurenta

                      mie personal mi-a placut mai mult megane 4 gt decat talismanu in echipare de top, m-am simtit mai bine in gt si ca pozitie la volan si ca tot. unde mai pui ca versiunea gt porneste de la 22 de mii si daca mai vrei cateva briz brizuri (jante mai mari, alte scaune etc) nu sari de 25-26, versiune de top, mai ieftin ca un talisman dar mai puternic, cel putin la fel de bine echipat, rafinat, echilibrat, frumos dar mai ieftin cu cateva mii bune; deci eu as merge pe gt in detrimentu unui talisman

                      E un pariu interesant cu o mașină mai bună ca oricând. În afară de plasticul ciudat la interior, deși pot să trec ușor peste asta, nu am ce să-i reproșez. Mo...


                      Articol complet aici: https://www.cavaleria.ro/auto/video-megane-gt/Muzica:MK2 - Mean Streets


                      daca intereseaza pe cineva 2 teste scurte

                      si ca sa nu fim acuzati de offtopic test si cu mcv easy r dci

                      Mai multe detalii în articol: https://cavaleria.ro/auto/video-dacia-logan-mcv-easy-r-cutie-automata/ Muzica:Bird Creek - Afrola (Youtube)
                      Last edited by cristi....; 14 September 2016, 23:54.

                      Comment


                      • K, 1.2 aspirat e ok, atata timp cat il fac si-n varianta hibrida. daca o sa-l faca insa in 2036, cum zici tu atunci sa ma astepte ca si client pana ii caut eu eu cred totusi ca dacia va ramane la modele de buget, oricat am vrea noi sa ne faca maybachuri la pret de logan. ei stiu una si buna: n-ai bani dar vrei masina noua, la ei ajungi, vrei-nu vrei. si le tine fenta, pentru ca nu suntem un popor de bogatasi. au studii de piata foarte bine facute, stiu ce sa oferre pentru aia care vor dar nu-si permit si joaca la limita. mai rau e ca joaca al dracului de bine, pentru ca toti care voiau sa faca un concurent pentru logan au cam dat chix: fiat, peugeot, citroen, chiar si vw a trambitat ani de zile ca o s afaca o masina care sa fie la pret de logan dar mai buna, si uite ca inca n-au scos masina aia, desi au trecut 11 ani de cand au facut gargara gratuita. asa ca daca nu avem bani de bmw, asteptam sa vedem cand scoate dacia prima hibrida. si legat de fluence electric, da, acum nu se mai fabrica, insa la continental timisoara, acum doi ani era in teste un fluence electric ce teoretic urmeaza sa fie lansat prin 2018. daca au renuntat intre timp sau nu la proiect, nu stiu, ca nu mai tin legatura cu fostii colegi.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          Dar cand 1.6 16V a fost un semi-esec.
                          LOL. Asta iti spui tu seara iainte de culcare dupa ce ti-ai lut masina cu motor de feon.

                          Comment


                          • Cred ca se gandea la vanzari....

                            Comment


                            • Se referea la vanzari, nu la motor in sine. Ca sa pui un motor pe o masina, iti trebuie niste bani de teste, de omologari, etc, bani pe care Dacia nu i-a scos din vanzarile masinilor cu motorul 1.6 16v.
                              Last edited by vitriol; 15 September 2016, 10:26.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • La vanzari a stat prost, intr-adevar. De asta nici nu au mai bagat motoare mai puternice. Nu se vand pe Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google