Originally posted by Costi-bc
View Post
Dacia la Salonul Auto Paris-2016
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pt "scandalagii" (se stiu ei, nu dau nume): puteti inceta cu intepaturile? daca aveti de combatut o idee, combateti-o, dar nu va luati de persoana. si nu mai aruncati posturi, ca apoi cand vi se raspunde la fel, sa faceti pe victima. Am vazut cum unii si-au luat altii ban raspunzand la provocari, iar inflamatorul n-a patit nimic. daca se repeta istoria, o sa trimit si 20 de oameni in pauza de tigara de 30 de zile, daca e nevoie, pentru flame/ironii repetate. mersi de atentie si scuze de off-topic.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Sa fac ceva urat mirositor pe gama lor de motoare pe benzina. In loc sa evolueze frumos, decent, motorizarile pe benzina, observam ca suntem obligati din ce in ce mai mult sa cumparam diesel - din punctul meu de vedere diesel-ul este cea mai mizerabila inventie in lumea auto, l-as impusca imediat pe Diesel daca l-as avea in fata.
Inteleg ideea de downsize, inteleg eficientizarea prin supraalimentare, insa eu mi-as dori un motor pe benzina in 4 cilindri, aspirat, intre 1.6 si 2.0, cu un pic mai mult de 100cp - sa zicem intre 110 si 150cp.
Diesel este o mare minciuna, de care inca nu s-au prins utilizatorii. Degeaba consuma putin la pompa, daca scoate mai multi bani din buzunar la service, degeaba are filtru de particule care acumuleaza cenusa, daca mai incolo, dupa colt, isi face o regenerare si arunca vreo cateva kg de cancer pe teava...
Comment
-
adica o manuala cu computer si pompa de ulei poate vreodata vor baga climatronic pe lsita de optiuni, nu doar pentru o roaba de 60cp, editie de 10 ani de tabla subtire si plastic cu "scartz" faruri cu led mai lipsea, de-acu or sa aibe clienti la coada la fiecare reprezentanta. si cand or sa puna frane cu discuri pe spate, se vor vinde piscutele cu tamburi, 316 cu volan pe dreapta si numere de bulgaria si se vor mai vinde 2 milioane de loganuri numai in judetul mehedinti
ati vazut vreodata ce fain arata un bmw, mertan sau folxvagin cu led-uri arse in faruri/stopuri? minunat, cam ca o nuca de cocos intr-un tablou de michelangelo. iar pe alea nu ti le schimbi in 3 secunde, ca pe bec...si nici ieftin nu e.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by madhorsefuzzy View PostAltii l-ar impusca pe Otto si tot asa ...
La aspiratul ala vrei neaparat si cutie manuala? Nu de alta, dar magarii de la Dacia au venit cu amenintarea Easy-R.
Deci DA, cu cutie manuala.
Oricum Dacia sunt constienti de faptul ca pt Romania trebuie musai sa aibe in oferta cutii manuale.Last edited by dsign; 16 September 2016, 17:55.
Comment
-
Cutia Easy-R de pe Dacia nici nu se doreste a fi cea mai rapida, in primul rand este pusa pe o masina de familie low cost, in al doilea rand este una robotizata deci din start nu are pretentii sportive.
Aici am gasit o demonstratie intre focus RS si golf R (ignorati mercedesul) cu ce poate face o cutie automata veritabila (DSG) fata de una manuala, chiar daca masina manuala are 50 cp in plus. Raportul greutatii este similar.
Last edited by ciprs; 16 September 2016, 18:33.
Comment
-
cat timp masina e in garantie ledurile nu-s o problema. daca se ard se schimba tot blocu optic
in plus ledurile nu se ard asa repede, mie nu mi s-a ars nici un bec din 2009 incoace, ignorand cel de faza luna/scurta pe care le-am schimbat eu preventiv. dar in rest, becurile de la stopuri, sau de la pozitie/semnalizari/ iluminare nr inmatriculare sunt cele de fabrica
incet incet toate becurile conventionale vor fi inlocuite de leduri
in plus tehnologia a devenit accesibila si a ajuns si pe marcile de volum, mai toate modelele au, de la Toyota aygo, la opel astra, leduri matrix care au aparut pt prima data pe audi a8 parca samd
si eu sunt tot pt aspirate. cei de la mazda au motoare aspirate f competitive , din toate pctele de vedere
in plus tehnologia a evoluat suficient de mult incat sa anuleze avantajele fata de disel, adica si motoarele moderne pe benzina, turbo, se apropie f mult de consumurile de disel.exista si tehnologie cylinder on demand care iti taie jumate din cilindrii la mers normal, etc
din pct meu de vedere hibridele sunt viitorul apropiat
umbla vorba ca astia obsedati de mediu vor sa impuna necesitatea montarii filtrului de particule si la benzinare...
Comment
-
Originally posted by dsign View PostInteleg ideea de downsize, inteleg eficientizarea prin supraalimentare, insa eu mi-as dori un motor pe benzina in 4 cilindri, aspirat, intre 1.6 si 2.0, cu un pic mai mult de 100cp - sa zicem intre 110 si 150cp.
Comment
-
Da probabil cand se va trece la euro 7, se va introduce filtrul de particule si la motoarele pe benzina, precum zicea colegul cristi
Pana la urma daca as avea timpul si banii alocati pt asta as trage o fuga la paris la salonul auto, sa vad nu doar ce aduce renault nou la dacia, dar si ceilalti producatori auto
Dar este foarte ok si sa vedem live pe net, precum majoritatea oamenilor, prezentarea masinilor de la salon
Comment
-
sa ne umflam un pic in pene cu motoarele franceze rezistente zic
si ca sa fie lumea impacata cu diselurile, francezii vor scoate diselurile din portofoliu pana in 2020, pe cale de consecinta e de asteptat ca si dacia sa faca aceiasi mutare
http://www.4 tuning.ro/alte-stiri-auto/francezii-de-la-renault-au-anuntat-ca-renunta-la-motoarele-diesel-pana-in-2020-32051.html
ar fi bine, sa ne axam doar pe hybride si benzina foarte rafinate
Comment
-
Ar fi frumos sa dispara dieselurile, m-am saturat de wembeuri si skode care cand accelereaza in fata mea lasa nor negru de trebuie sa dau in frane ca nu mai vad nimic ... Poveste lunga oricum pe tema asta, viitorul va fi masinile hybrid, electric + 2L/100km de BENZINA, parerea mea ... Un motor diesel emite mult mai mult oxid de azot decat un benzinar, asta ne imbolnaveste cel mai mult pe toti ... Degeaba iau eu masina noua benzinara care polueaza putin ca apar alte 10 vembeuri si golfuletze sa "salveze" planeta si sanatatea noastra ...
Comment
Comment