Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu mai am o Skoda Octavia cu DSG din 2005, deci primele generatii de cutii cu dublu ambreiaj, merge perfect si in ziua de azi, la 250k km. N-am avut nici cea mai mica problema la ea, doar revizii la 60.000 km - cam scumpe ce-i drept.

    Iar despre cutia de la Renault n-am auzit de rau pana acum si oricum, ai garantie 3 ani..
    Totusi, acu cativa ani era de neconceput sa avem pe Dacie cutie automata simpla, d-apai cu dublu ambreiaj...

    Comment


    • EDC-ul e 99% DC4 sau DCA de pe Clio4/Captur evident numai 4x2.

      În 2012 se minunau unii de Medianav, alți în 2013 puneau camere de marșarier - Dacia a "pus" camera de marșarier în 2016
      Last edited by t0rquemada; 1 October 2016, 10:26. Reason: Automerged Doublepost
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Adevarul e ca romanii vor dotari, motoare peste 100 CP, gadgeturi, cutii automate, dar cand e vorba sa scoata banu', mai subtire... In schimb, pune-le un led in far si un claxon pe volan si gata, i-ai cucerit!
        Pai sunt prosti francezii astia, atata timp cat majoritatea vanzarilor in RO este reprezentata de motorul 1,2 benzina - la incalzire 1,0 SCe, sa puna motoare/cutii mai performante??

        Ia uitati-va in comunicatul oficial de pe daciagroup.com si vedeti ce crestere de volum de vanzari au dar culmea, nu in Romania! Noi, ca popor, suntem rupti in cur dar avem pretentii; "capra cat e de raioasa tine coada barligata", aia suntem noi, din pacate...

        Comment


        • Unii se bucură degeaba:

          -am 1 manetă de lumini nu 2, deci 1cod renault deci costuri de producție/depozitare mai mici;
          -am 1 spiră* nu 2 , deci 1cod renault deci costuri de producție/depozitare mai mici;
          -2 volane noi(cu fără RVLV), deci alte coduri
          -alt airbag
          -trebuie manual nou alte costuri

          -cresc costul produsului cu 200euro

          *spira acum are câte 1 cod pentru
          -cu airbag, fără claxon, fără RVLV Dacia
          -cu airbag, fără claxon, cu RVLV Dacia
          -cu airbag, cu claxon, fără RVLV Renault LoganII, Duster ph2, Clio4, Captur/Kaptur
          -cu airbag, cu claxon, cu RVLV Renault LoganII, Duster ph2, Clio4, Captur/Kaptur
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • eu as vrea sa vad un Prestige dci 110 edc

            Comment


            • cutiile cu dublu ambreiaj uscat sunt problematice numai daca faci launch control sau mergi sportiv foarte des

              altfel, daca mergi civilizat cu ele nu au nimic

              sa nu uitam totusi cum arata loganu in 2005 si cum arata si ce dotari are acu, la 11 ani diferenta. eu zic ca saltu e spectaculos

              in plus chiar daca ai cutie dublu ambreiaj nu inseamna ca esti scutit de uzura lor, a ambreiajelor. sunt si ele consumabile
              Last edited by cristi....; 1 October 2016, 12:35. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Oameni buni, iertați-mi întrebările, dar eu sunt un profan în materie: ce sunt cutiile cu dublu ambreiaj uscate? Cum funcționează? Ce știu ele să facă?
                Muțumesc.
                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                Comment


                • Tema de studiu.
                  Dacia Duster a impresionat vizitatorii Salonului auto de la Paris cu noua sa cutie de viteze automată. Diferită de cea robotizată Easy-R de pe modelele
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Dupa cum scrie si in articolul de mai sus, cutia EDC sau orice cutie cu dublu ambreiaj, este ca si constructie o cutie manuala la care se adauga 2 ambreiaje, un calculator care contine programele pentru schimbarea vitezelor si niste actuatoare care asigura cuplarea/decuplarea ambreiajului si schimbul dintre trepte. Deci o cutie cu dublu ambreiaj nu este o cutie clasica automata cu convertizor de cuplu si diferite mecanisme planetare care asigura schimbul treptelor.

                    Acum ca principiu de functionare, cele 2 ambreiaje se impart astfel: Unul este pentru trepte pare si unul pentru trepte impare. Atunci cand tu esti in treapta 2, deja in cutie este selectata treapta a 3-a urmand ca atunci cand se face schimbul efectiv sa se cupleze doar ambreiajul pentru trepte impare. Acest lucru reduce semnificativ timpul de schimbare si de asemenea perceptia soferului ca schimbul s-a realizat este minima. Nu simti aproape deloc schimbarile de treapta, si cum acestea se realizeaza in flux de putere(acceleratie>0) nu vei resimti niciodata o pierdere de putere. Astfel se obtine o acceleratie fluida pe toata plaja de turatii.

                    Iar in ceea ce priveste ambreiajul umed sau uscat, diferenta se face prin cuplul motor pe care cutia trebuie sa-l transmita. La cuplu mare este indicat sa se foloseasca ambreiaj umed iar la un cuplu mai mic(pana in 250 de N/m) ambreiajul uscat.

                    Comment


                    • Interesant. Și uite-așa am mai învățat ceva.
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • EDC e 1300 euro in plus. Oare merita?

                        Comment


                        • Hai ca am ajuns la vorba mea si a altora.
                          Vrem dotari; da merita? Tot o dacie e da-o dreaq.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • de ce sa nu merite? daca ii ai, merita

                            oricum, optiunea cred ca e pusa mai mult pt vestici decat pt romani

                            Comment


                            • Optiunea e pusa pentru cine vrea sa plateasca pentru ea. E 1300 de euro, ce stie sa faca de banii astia? punem EDC si bagam uleiuri premium in dacie?
                              Daca tot e pusa pe dacie macar sa fie gratis. [emoji2] [emoji41]
                              Last edited by Fanez; 2 October 2016, 18:59.

                              Comment


                              • Merita investitia , cutia este superba .
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google