If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
P.S. Acceleratul lent in treptele inferiorare creste consumul. Aici este vorba de distanta parcursa in treptele inferioare. Cea mai buna solutie pt un cosum minim: De ex, vrei sa mergi cu 60Km/ora. Accelerat mai sportiv a I-a, a II-a, a III-a...dupa care IV-a la 45 km/ora si accelerat foarte usor pana la 60 km/ora.
Goodd...cam prea mult offtopic din partea mea. Scuze
Cum naibii vine asta cu accelerat sportiv, dar ii dai a IV-a la 45 km/h? In ce interval de turatie accelerezi sportiv? 1500 - 2000 RPM?
Pentru mine accelerat sportiv inseamna 50 km/h cu a I-a, 85 km/h cu a II-a si deja sunt cu mult peste limita legala de viteza in oras...
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
ady_dragan 6.9% in cluj pentru o masina noua...este super ok. Daca vrei consum mai mic...pleaca spre servici la 7:00 AM si te intoarce dupa ce trece grosul de trafic.
vitriol am spus "mai sportiv"...ca sportiv la logan, cu 90 cp...nu prea se poate numi.
Okok...reformulez "mai energic". Adica....cu acceleratia calcata mai ferm (in cazul meu)...si schimbat intre 2700-3000 rpm (sau 3500 rpm pentru simplu aspirate)
Okok...reformulez "mai energic". Adica....cu acceleratia calcata mai ferm (in cazul meu)...si schimbat intre 2700-3000 rpm (sau 3500 rpm pentru simplu aspirate)
Pai in cazul asta te duci direct in 60 km/km cu a III-a, unde ii dai a IV-a si o tii acolo, nu-i mai dai a IV-a la 45 km/h.
E altceva daca pui problema asa si sunt de acord cu stilul asta de condus.
...De ex, vrei sa mergi cu 60Km/ora. Acceelrat mai sportiv a I-a, a II-a, a III-a...dupa care IV-a la 45 km/ora si accelerat foarte usor pana la 60 km/ora.
Eu nu sunt sigur ca asta se poate numi accelerat sportiv. Spun asta pentru ca exact asa obisnuiesc eu sa fac si in niciun caz nu conduc sportiv, ba chiar din contra...
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
vitriol nu nu...ideea-i in felul urmator: sa ajungi cat mai repede in cea mai superioara treapta. Iar acolo accelerezi lent. Cu cat este intr-o treapta mai superioara, cu atat este mai eficient motorul.
Pai intr-a patra la 45km/h are in jur de 1500 rpm si mie imi pare ca nu ii place la turatia aia! Eu unul schimb a patra abia cand am depasit 50 la ora (pe strazile unde se poate desigur) . In oras nu am mers niciodata la consum, mi se pare prea haotic traficul.
@vitriol la 0.9 ai cam 65-70km/h intr-a treia la turatiile alea.
Dar se pupa cu tr-I-a, a II-a...cu a III-a nu se pupa. Scuze. Ah...vezi ca nici cu masalierul (da da da...stiu...in franceza este marsarier...dar totusi suntem in RO).
DannyMC corect...nu-i place daca accelerezi mai ferm (de exemplu daca infigi acceleratia in podea)
sau cumperi noua cutie de viteze robotizata de pe logan si apesi cu fix 25,4 N/m pe acceleratie. circuli noaptea pe la 2 legal prin oras fara lumini , ventilatie , alternator , roata de rezerva si acte in torpedo si scoti exact consumul urban dat de producator. daca prinzi vre-un pieton pe trecere sau orice obstacol , opresti , folosesti levierul din dotare si apoi reiei testul.
@vitriol la 0.9 ai cam 65-70km/h intr-a treia la turatiile alea.
Urca-te in masina si da o tura ca sa te convingi de ce spun eu mai jos.
La 3000 RPM fix ai 65 km/h fix in treapta a III-a. La 2700 RPM ai undeva la 55-60 RPM.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Chestia care vrea sa o patenteze Bolovan este valabila undeva la mers pe drum orizontal, eventual usor la vale, economia care o faci la combustibil o dai pe intretinerea motorului, acum se vede de ce se recomanda ulei 0W40 (mai dopat) la Logan.
Consumul creste daca mergi subturat, mai ales cand urci, nu mai avem carburator, este ECU care "dirijeaza orchestra".
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Tare consumul la Dacia asta de la Paris...oh, stai, nu-i asta...
Cred ca ar trebui redenumit topicul "Dacia in micul Paris". Macar asa, ar fi partial adevarat
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment