corect. un neamt care-si permite un cls 63 amg nu-si va lua logan/sandero. isi ia logan sa se duca la/ de la munca si sa-si duca/aduca pe aia mici la/de la scoala. dar masina de familie va fi mereu o masina de clasa medie sau chiar clasa mare. sa nu uitam ca loganul e cea mai mare masina din clasa mica, unde are concurenta pe plo, fabia, ibiza, 208, fiesta. intr-adevar, astea-s mai bine finisate, mai sigure, dar si costa cu 30% mai mult. 30% e un procent mare, indiferent de suma despre care vorbim.
Dacia la Salonul Auto Paris-2016
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Seba un neamt/francez/italian etc ce-si permite un mercedes amg...sigur nu o sa-si cumpere un logan.
Din cate stiu eu...mare parte din lume care-si cumpara logan...nu-si cumpara ca a doua masina...ci doar nu vor sa investeasca intr-o masina prea mult...si prefera ceva nou nu sh. Prefera sa faca altceva cu banii aia. Din cate am citit ...cine cumpara un logan ca a doua masina...sunt destul de putini.
Comment
-
Originally posted by kubala7 View PostSi nemtii sunt saraci, si francezii sunt saraci. De aia e plin de Dacii pe la ei.
Nemtii nu tin o masina ca loganul mai mult de 5 ani si apoi isi iau alta, tot noua, probabil tot logan ca e cea mai ieftina masina care iti ofera ce ai nevoie (spatiu interior, portbagaj mare ar fi doua motive in afara de AC si nu mai stiu ce briz-briz de confort).
Comment
-
Fanez in occident durata medie de viata a unei masini este de aprox 7-10 ani. cam indiferent de model. Nici logan-ul nu cred ca face nota discordanta. In principiu se schimba masina cand este invechita...si incepesa pape bani (nu se repara ca la noi in spatele blocului cu piese facute pe vapor...si nici nu se considera mecanici auto ca 90% din populatia romaniei). Ei cand vad ca masina incepe sa fie consumatoare de bani sau este invechita (nu mai rezinta o siguranta etc)...o vand...de regula catre Est.
Comment
-
... in occident durata medie de viata a unei masini ...
Eu personal, cand am decis sa-mi iau Logan eram hotarat sa nu-l tin mai mult de 5 ani dar devalorizarea ei ca masina si guvernul care a fost (nu dau nume ca stie tot romanul despre care e vorba) m-au fortat s-o tin 9 ani. In functie de cum mai merg lucrurile prin tara, nici pe asta nu intentionez s-o tin mai mult de 5-6 ani (vreo 100.000km) si nu e snobism, e pragmatism.
Comment
-
Originally posted by kubala7 View PostSi nemtii sunt saraci, si francezii sunt saraci. De aia e plin de Dacii pe la ei.
Nemtii cei mai saraci si francezii cei mai saraci si-or fi cumparand masinile cele mai ieftine, printre care si Dacia.
in occident durata medie de viata a unei masini este de aprox 7-10 ani. cam indiferent de model.
Daca as castiga si eu cat un vestic din clasa de mijloc, numai in leasing as lua masini, ca sa nu ma plictisesc de ele cand apar noile modele.Last edited by mr.K; 4 October 2016, 18:18.
Comment
-
M-ati zapacit de cap cu nemtia asta si cum isi schimba ei masinile ca pe ciorapi. Voi credeti ca acolo nu au oameni care dau cu mopul? Toti locuiesc la 100 km de locul de munca si fac sute de mii de km pe an - ca asta e cliseul.
Daca ati fi aruncat un ochi pe strazile lor ati fi vazut ca 40% sunt masini >10 ani vechime. E plin de Golf 4, BMW E46 si A4 B6. Doar fo' 5% sunt masini de 1-2 ani vechime.
Sa spuna Seba, ca doar ce a venit de la ei.
Asa ca si la noi, sunt nemti care prefera Sandero nou in locul unui Golf 5/6 SH.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
E plin de Golf 4, BMW E46 si A4 B6.credeti ca acolo nu au oameni care dau cu mopul?Asa ca si la noi, sunt nemti care prefera Sandero nou in locul unui Golf 5/6 SH.
Comment
-
Aia care ar fi avut o vechitura de masina de 10 ani in Nemtia, la noi n-ar avea bani decat pentru bilet de autobuz, cel mult.
La noi nici 1% nu-s masinni de 1-2 ani vechime, si la alea predomina Logan. Majoritatea, adica 75% au peste 10 ani. Opel si VW predomina.
Saloanele auto nu-s pentru romani decat ca sa caste gura, iar cativa smecheri care au facut afaceri cu statul si nu si-au platit impozitele sa-si poata comanda ultimele modele de Bentley/Rolls.Last edited by mr.K; 4 October 2016, 21:02.
Comment
-
Dar sunt si romani care vor Dacia si carora le place Loganul, mie unul mi se pare foarte reusita forma actuala. Ofera-le ceva nou, ceea ce ofera ceilalti producatori.
Asa cum am platit in plus ptr motorul 0.9 TCe, da-mi posibilitatea sa il aleg si pe cel de 1.2 TCe pentru cateva sute de euro in plus.
Da-mi sansa sa aleg cateva culori, cum e de exemplu la Opel Corsa, nu mai putin de 14 culori metalizate.
Si pe Logan Prestige 0.9 ai doar jante de 15, nu mai ai posibilitatea sa pui jante de 16.
Plus ca vii cu oglinzile alea argintii, de tot rasul, tiganie!
Comment
-
zmihaiionut din nefericire pt 1.2TCe inseamna probabil de ordinul a 1-2.000 euro. Nu se merita investitia (trebuie intarita structura).
Culori mai multe...aici nu poti injura Renaul. Alte culori pot costa pe la 6-700 euro (directive europene...ca sa fim eco...anumite substante nu se mai pot folosi...prin urmare...nu se mai pot produce alte culori la 2-300 euro).
P.S. Care-i avantajul la jante de 16 vs 15? Intrebarea este pe bune...
Comment
-
SI despre DACIA. asadar si prin concluziece a prezentat Dacia nou in lume?
1. faruri+spoiler si triple redesenate , sau putin refinisate -ok
2. bord cu alt material -ok
3. o noua motorizare pe benzina (de tot rasul) - naspa
4. o noua antifonare a tablei - OK - dar parca nu era nevoie - hahhaaaa , buna asta !
5. sis. navigatie imbunatarit - neinteresant
6. volan cu claxon pe el - incepi sa te simti in masina
altceva ? oare va mari/micsora preturile ? aceste modificari var face masina mai vandabila ?
eu cred ca va mentine preturile (va face discount-uri la modelul vechi cat se mai fabrica). nu va fi masina mai vandabila pentru ca cam toti si-o cumpara pentru "pret" nu de amorul artei si de placerea condusului (de asta si motorizarile de cacao) , dar nici nu cred ca-si va pierde din clienti.
dupa parerea mea se poate inchide.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment